,,,,,,ei ole verenpaineita koholla, korvat putsattu, ja en ole ollut enää kovassa melussa duunissa, onko jollain samanlaisia oireita?
Korvat humisee
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Verenpaineen ei tarvitse olla koholla , korvat voi humista myös jos paine alhaalla. Näin on itselläni ollut jo vuosikymmenet. Itse luulin tukkoilun ja huminan johtuvan vaikkuisista korvista kunnes lääkäri katsoi ja totesi korvat puhtaiksi. Sitten kysyikin mikä on verenpaine ollut ja mittasi senhetkisen ja sanoi sitten oireilun johtuvan alhaisesta verenpaineesta. Mulla aina kun paineet jostain syystä tippuu menee korvat tukkoon ja humina alkaa, pika-apu siihen on ollut suola, sitä olen ottanut joko karkeaa merisuolaa pari raetta tai sitten ihan hienoa suolaa pikkuisen. Varsinkin kesähelteillä olen joutunut useamminkin käyttämään kun paineet tippuu alle 100/60.
- Anonyymi
Milloin olet käynyt kuulokokeessa?Syytä varata terveyskeskus tai työpaikka lääkärin aika: Kuulokoje. Mikä sen tulos on laittavat sitten sinut jatkotutkimus kuulo plk.
- Anonyymi
hyvinkin mahdollista että korvissa ja kuulossa on vikaa. Humina on kuuloaistimus ja jos kuuloelimet ovat vaurioituneet tai rappeutuneet tavalla tai toisella niin helposti on huminaa ja vinkunaa. Tinnitus vain yhtenä esimerkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa812737Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2912402Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1691339Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621082Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28961- 70918
- 115886
- 72884
- 76870
- 65837