,,,,,,ei ole verenpaineita koholla, korvat putsattu, ja en ole ollut enää kovassa melussa duunissa, onko jollain samanlaisia oireita?
Korvat humisee
3
228
Vastaukset
- Anonyymi
Verenpaineen ei tarvitse olla koholla , korvat voi humista myös jos paine alhaalla. Näin on itselläni ollut jo vuosikymmenet. Itse luulin tukkoilun ja huminan johtuvan vaikkuisista korvista kunnes lääkäri katsoi ja totesi korvat puhtaiksi. Sitten kysyikin mikä on verenpaine ollut ja mittasi senhetkisen ja sanoi sitten oireilun johtuvan alhaisesta verenpaineesta. Mulla aina kun paineet jostain syystä tippuu menee korvat tukkoon ja humina alkaa, pika-apu siihen on ollut suola, sitä olen ottanut joko karkeaa merisuolaa pari raetta tai sitten ihan hienoa suolaa pikkuisen. Varsinkin kesähelteillä olen joutunut useamminkin käyttämään kun paineet tippuu alle 100/60.
- Anonyymi
Milloin olet käynyt kuulokokeessa?Syytä varata terveyskeskus tai työpaikka lääkärin aika: Kuulokoje. Mikä sen tulos on laittavat sitten sinut jatkotutkimus kuulo plk.
- Anonyymi
hyvinkin mahdollista että korvissa ja kuulossa on vikaa. Humina on kuuloaistimus ja jos kuuloelimet ovat vaurioituneet tai rappeutuneet tavalla tai toisella niin helposti on huminaa ja vinkunaa. Tinnitus vain yhtenä esimerkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901