,,,,,,ei ole verenpaineita koholla, korvat putsattu, ja en ole ollut enää kovassa melussa duunissa, onko jollain samanlaisia oireita?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Verenpaineen ei tarvitse olla koholla , korvat voi humista myös jos paine alhaalla. Näin on itselläni ollut jo vuosikymmenet. Itse luulin tukkoilun ja huminan johtuvan vaikkuisista korvista kunnes lääkäri katsoi ja totesi korvat puhtaiksi. Sitten kysyikin mikä on verenpaine ollut ja mittasi senhetkisen ja sanoi sitten oireilun johtuvan alhaisesta verenpaineesta. Mulla aina kun paineet jostain syystä tippuu menee korvat tukkoon ja humina alkaa, pika-apu siihen on ollut suola, sitä olen ottanut joko karkeaa merisuolaa pari raetta tai sitten ihan hienoa suolaa pikkuisen. Varsinkin kesähelteillä olen joutunut useamminkin käyttämään kun paineet tippuu alle 100/60.
- Anonyymi
Milloin olet käynyt kuulokokeessa?Syytä varata terveyskeskus tai työpaikka lääkärin aika: Kuulokoje. Mikä sen tulos on laittavat sitten sinut jatkotutkimus kuulo plk.
- Anonyymi
hyvinkin mahdollista että korvissa ja kuulossa on vikaa. Humina on kuuloaistimus ja jos kuuloelimet ovat vaurioituneet tai rappeutuneet tavalla tai toisella niin helposti on huminaa ja vinkunaa. Tinnitus vain yhtenä esimerkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417