Joko olkkolan sahan rakennustyömaalla on tapahtunut mitään vai onko mennyt s.l sukset ristiin urakoitsijan kanssa???
Olkkolan saha
16
1828
Vastaukset
- Anonyymi
möly mölisee
- Anonyymi
Työt on seisautettu onnettomuuden takia. Puolalaiselta rakennusmieheltä oli tippuneet rukkaset käsistä humalan vuoksi.
- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi holistia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi holistia
Taas äitisi asialla......
- Anonyymi
Miten ihmiset jaksaa ja viitsii jauhaa olkkolan sahasta/telakasta vaihtakaa levyä alkaa neula olla lopussa!!
- Anonyymi
Kateus kalvaa loppuun asti. Minä en päässyt leikkimään hiekkalaatikolle...... Ei pääse muutkaan.:) Minä olen paras! :D
- Anonyymi
Sinulla ei ole mitään asiaa olkkolan sahalle boomer
- Anonyymi
Olkkolan saha projekti on kyllä työn alla. Nasta homma asiallista
- Anonyymi
kaupunki rahoitti rumasti kiinteistö kauppaa
- Anonyymi
Ai niinhän olikin telakka kaupungin rahoituksella puoli ilmaiseksi .
- Anonyymi
Olkkolan saha puoltaa, ei sillä voi sahata.
- Anonyymi
Kuka tämä jälkeen jäännyt on mikä jorisee saha juttuja. Ei ainakaan täyspäinen.
- Anonyymi
Olkkolan maa ja metsäpalsta, Pyhäjärvi, Latvanen,yksityistien varsi, saanut sahan nimen .
Tämä kierrätys Romut, Kalevi Kekkonen, toinen ostaja.
Esa Piirainen puhelimen kautta esim puimurin peltien kautta tiedot kulkeutuu toisten osallisten tietämättä kuljetus Tilitoimisto Kärsämäki Esa Piirainen tiedoksi5 missä on mihin tavara osa jne.
Törkeää puhelin peliä
Oulun poliisilaitos 10 huume ryhmä syytöksiin.
Viedään jotain romuja Olkkonen tila kyllä ne sieltä häviää . - Anonyymi
Vielläkö alho kaaleet siällä häärää
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13512509Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793580Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,912855Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?351350Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2661314Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431265Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121216Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121137- 801021
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184913