Moi oon 11-12v poika. Oon ihastunu yhteen tyttöön se on samalla luokalla mun kanssa. Se on myös söpö😍.
Kyselisin vaan että kuinka kertoa tyttölle tykkäävänsä siitä. Pls jotain fiksuja vastauksia.
😁
Kuinka saada tyttö ala-asteella
9
305
Vastaukset 9
- Anonyymi
Idk sama ongelma
- Anonyymi
Voit kertoa, mutta jos hän ei pidä sinusta jätä hänet rauhaan :)
- Anonyymi
No älä ainakaan suoraan sano: " Rakastan sua". Hymyile hänelle. Kun hän puhuu yritä näyttää siltä että sinua kiinnostaa hänen juttunsa. Jos riitelette joskus ennen kun päädytte yhteen, sano: "Etkö sinä tajua että tykkään sinusta?" , Siis jos on sopiva aika.
Voit yrittää miettiä miksi tykkäät juuri hänestä (ihan sama oliko kyse luonteesta/ulkonäöstä)
Sitten jos on joku hyvä tilaisuus kohteliaisuudelle niin mitä osuvampi se on, sitä parempi.
Muutenkin voit miettiä onko teillä jotain yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Niiden avulla voisi olla hyvä aloittaa keskustelu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495