Moi oon 11-12v poika. Oon ihastunu yhteen tyttöön se on samalla luokalla mun kanssa. Se on myös söpö😍.
Kyselisin vaan että kuinka kertoa tyttölle tykkäävänsä siitä. Pls jotain fiksuja vastauksia.
😁
Kuinka saada tyttö ala-asteella
9
220
Vastaukset
- Anonyymi
Idk sama ongelma
- Anonyymi
Voit kertoa, mutta jos hän ei pidä sinusta jätä hänet rauhaan :)
- Anonyymi
No älä ainakaan suoraan sano: " Rakastan sua". Hymyile hänelle. Kun hän puhuu yritä näyttää siltä että sinua kiinnostaa hänen juttunsa. Jos riitelette joskus ennen kun päädytte yhteen, sano: "Etkö sinä tajua että tykkään sinusta?" , Siis jos on sopiva aika.
Voit yrittää miettiä miksi tykkäät juuri hänestä (ihan sama oliko kyse luonteesta/ulkonäöstä)
Sitten jos on joku hyvä tilaisuus kohteliaisuudelle niin mitä osuvampi se on, sitä parempi.
Muutenkin voit miettiä onko teillä jotain yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Niiden avulla voisi olla hyvä aloittaa keskustelu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491787
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121641Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301232Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 741001
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50796