Hei, eilen oli jotain vääntöä indeksikorotuksesta ja siellä oli sellainen tosi hyvä viesti, jossa oli linkki jollekin sivulle, mistä näki sen tämän vuoden indeksikorotuksen. Se oli ainakin yli 2%?? paljonko tänä vuonna indeksikorotus ja millä sivulla se oli sanottu?
en löydä sitä sivua enää
indeksikorotuksesta
23
928
Vastaukset
- Anonyymi
3.3% nousi tämän vuoden alussa elatusapu! Siitä ei tarvitse lähivanhemman alkaa huolehtimaan, vaan kuuluu etävanhemman velvollisuuteen. Kelan sivuilta lisäinfoa.
- Anonyymi
Kela ei ole asianosainen, oikeustoimikelpoinen ja sopimusosapuolena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela ei ole asianosainen, oikeustoimikelpoinen ja sopimusosapuolena
Kuka niin väittänyt?
- Anonyymi
Sinä tarvitset apua, eikös vaan?
- Anonyymi
Millaista apua he mielestäsi kaipaavat?
- Anonyymi
On hyvä, että yrität auttaa. Mikä on käsityksesi, miksi viranomaiset haluasivat vieraannuttaa ja aivopestä lapsia eli minkälaista ammattiapua heille mielestäsi voitaisiin suositella. On tärkeää, että kerrot asiassa mielipiteesi.
- Anonyymi
Hyväksyykö seurustelu kumppanisi jatkuvan sinulle tuntemattomien ihmisten kiusaamisen- ja nettivainon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyykö seurustelu kumppanisi jatkuvan sinulle tuntemattomien ihmisten kiusaamisen- ja nettivainon?
Ei varmasti hyväksy,. En ymmärrä, mitä tarkoitat eli mihin asiaan tuo kommenttisi oikeastaan liittyy. Laitoitko kommenttisi johonkin väärään keskusteluun?
- Anonyymi
Seurustelukumppanini ei hyväksy sellaista, enkä minäkään hyväksy sellaista. En yhä ymmärrä, miksi kysyt tuota asiaa juuri minulta.
- Anonyymi
Niin, minä olen tarkoittamasi henkilö. Seurustelukumppanini ei hyväksy, enkä minä itsekään hyväksy kenenkään kiusaamista tai nettivainoamista. En siltikään yhä ymmärrä motiiviasi kysyä asiaa juuri minulta.
- Anonyymi
Ei hyväksy, enkä minäkään hyväksy.
- Anonyymi
Laita hänelle sähköpostiin tuo kysymys?
- Anonyymi
Seurustelukumppani on yhdyssana
- Anonyymi
Ei hyväksy, enkä minäkään hyväksy.
- Anonyymi
Ei hyväksy, enkä minäkään hyväksy
- Anonyymi
Tämän vuoden alussa indeksikototus aiheutti hieman nousua elatusmaksuun. Mitenkähän nyt kun kurssit alhaalla ja inflaatiota, niin nouseekohan taas indeksi vuoden lopulla??
- Anonyymi
Ei kela maksakaan aikuiselle sitä vaan se on tarkoitettu lapselle, hyvä että asia on selvinnyt sinulle
- Anonyymi
Maksan mielelläni tuon 3% lisää, niin ei tarvitse tavata entistä lasta.
Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423