Kertokaapa

Olen ladannut muutaman pelin puhelimeen, kuten Candy ja Farm Hero Saga. Kun haluan tallentaa pelin, niin jatkuvasti herjaa, ettei sähköpostiosoite ja salasana täsmää!!
En vain ymmärrä missä mättää?? Olen kokeillut kahta eri s-postiosoitetta, mutta kumpikaan ei mene läpi. Taatusti olen oikein kirjoittanut kaikki tiedot. Mikä voi olla vikana??

Olen joutunut kerran aloittamaan pelin alusta, kun puhelin meni rikki. Seuraavalla kerralla tallensin, mutta jouduttuani vaihtamaan laitetta, en päässyt s-postiosoitteella omalle pelitasolle. Silloinkin herjasi, ettei osoite täsmää. Yritin tehdä uuden, mutta silloin ilmoitti, että osoite on jo käytössä. Outoa kerta kaikkiaan!!
1243
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Laitoin asiakaspalveluun palautetta ongelmasta. Vastauksena tuli, että voi sähköpostiosoitetta käyttämällä tallentaa edistymisen.
Vau, ihanko tosi?????

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Olen ladannut muutaman pelin puhelimeen, kuten Candy ja Farm Hero Saga. Kun haluan tallentaa pelin, niin jatkuvasti herjaa, ettei sähköpostiosoite ja salasana täsmää!!
En vain ymmärrä missä mättää?? Olen kokeillut kahta eri s-postiosoitetta, mutta kumpikaan ei mene läpi. Taatusti olen oikein kirjoittanut kaikki tiedot. Mikä voi olla vikana??

Olen joutunut kerran aloittamaan pelin alusta, kun puhelin meni rikki. Seuraavalla kerralla tallensin, mutta jouduttuani vaihtamaan laitetta, en päässyt s-postiosoitteella omalle pelitasolle. Silloinkin herjasi, ettei osoite täsmää. Yritin tehdä uuden, mutta silloin ilmoitti, että osoite on jo käytössä. Outoa kerta kaikkiaan!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu