Olen ladannut muutaman pelin puhelimeen, kuten Candy ja Farm Hero Saga. Kun haluan tallentaa pelin, niin jatkuvasti herjaa, ettei sähköpostiosoite ja salasana täsmää!!
En vain ymmärrä missä mättää?? Olen kokeillut kahta eri s-postiosoitetta, mutta kumpikaan ei mene läpi. Taatusti olen oikein kirjoittanut kaikki tiedot. Mikä voi olla vikana??
Olen joutunut kerran aloittamaan pelin alusta, kun puhelin meni rikki. Seuraavalla kerralla tallensin, mutta jouduttuani vaihtamaan laitetta, en päässyt s-postiosoitteella omalle pelitasolle. Silloinkin herjasi, ettei osoite täsmää. Yritin tehdä uuden, mutta silloin ilmoitti, että osoite on jo käytössä. Outoa kerta kaikkiaan!!
Kertokaapa
Anonyymi
1
242
Vastaukset 1
- Anonyymi
Laitoin asiakaspalveluun palautetta ongelmasta. Vastauksena tuli, että voi sähköpostiosoitetta käyttämällä tallentaa edistymisen.
Vau, ihanko tosi?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681076
- 641052
- 93827
- 58823
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois224654- 50598
- 66575
- 40570
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563