Kannonjärvellä on kuulemma joku viinanmyyjä myyköhän alaikäisille jos joku tietää jotain vois ilmoittaa viranomaisille saatas touhu loppumaan
Viinanmyyjä
Anonyymi
3
2404
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jaksa nillittää onneton
- Anonyymi
Eihän nyt Kannonjhärvellä sellaista vanhoja ihmisiä ja suurin osa uskovaisia. Kuka siellä viinaa ostais eiköhän nämä ole isompien paikkojen juttuja. Joku kyllä aikoinaan yritti jotain kasvattaa yhessä talossa. Jäi kiinni talo meni valtiolle näkyy pellit olevan katosta irti.
- Anonyymi
Taitaa olla se paksu poika siellä ilomäentiellä myy rahan puutteessa ilolientä hiacen takakontista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1451956Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041681- 861558
- 911544
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531212Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001170Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671156Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois741138- 631041