Kannonjärvellä on kuulemma joku viinanmyyjä myyköhän alaikäisille jos joku tietää jotain vois ilmoittaa viranomaisille saatas touhu loppumaan
Viinanmyyjä
Anonyymi
3
2316
Vastaukset
- Anonyymi
Älä jaksa nillittää onneton
- Anonyymi
Eihän nyt Kannonjhärvellä sellaista vanhoja ihmisiä ja suurin osa uskovaisia. Kuka siellä viinaa ostais eiköhän nämä ole isompien paikkojen juttuja. Joku kyllä aikoinaan yritti jotain kasvattaa yhessä talossa. Jäi kiinni talo meni valtiolle näkyy pellit olevan katosta irti.
- Anonyymi
Taitaa olla se paksu poika siellä ilomäentiellä myy rahan puutteessa ilolientä hiacen takakontista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087