Mihin eturauhasen höyläykseen?

Anonyymi

Virtsavaivojen takia minulle suositeltiin eturauhasen höyläystä. Asun Pirkanmaalla, joten Tays hoitaa tämän alueen hoitoja. Olen kuitenkin kuullut, että siellä osaaminen olisi Suomen huonointa ja käytössä ikiaikaiset menetelmät ja lopputulos on monesti huonompi kuin jos ei tekisi mitään. Onko kenelläkään kokemuksia? Tai minne kannattaisi hakeutua, nykyään on kait jokin valinnanvapaus?

6

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kierrä ainakin Tays kaukaa. Ala-Lipasti tuhosi minulta höyläyksellä kaikki seksuaaliset toiminnot. Kannattaa varoa.

    • Anonyymi

      Kaikki muut lääkitykset kannattaa kokeilla ennen höyläystä.
      Tuttavapiirissäni kaikki yli 60v. ovat tuon toimempiteen jälkeen kulkeneet koko
      loppuikänsä vaipoissa.
      Esim. DUADART lääkettä kannattaa kokeilla useampi kuukausi.
      Sitä lääkettä eivät kaikki lääkärit määrää,koska se on Xarraalia selvästi kalliimpi.

    • Anonyymi

      Tuosta kannattaa lukea miten Taysissä höyläys osataan: https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/641796a2-f390-4ce4-a3c8-992b8a935dfc

      Jutussa on virheellisesti mainittu, että tapahtunut olisi harvinaista. Useiden tutkimusten mukaan orgasmi tuhoutuu höyläyksessä n. 50%:lla miehistä ja höyläys kasvattaa Peyronien taudin riskin 16-kertaiseksi normaaliin nähden. Normaali on n. 3...10%. On melkein hyvää tuuria, jos sitä ei saa.

    • Anonyymi

      Minulle tehtiin tuo toimenpide Taysissä. Tekijänä oli urologi Mika Ala-Lipasti.

      Höyläyksen jälkeen virtsan kulku lakkasi kokonaan ja kivut olivat helvetilliset.

      Tarvittiin uusi höyläys. Se auttoi virtsan kulkuun - hetkeksi. Toinen höyläys tuhosi orgasmin kokonaan, Ala-Lipasti oli polttanut tärkeitä hermoja piloille. Lisäksi hän oli aiheuttanut niin pahoja vaurioita, että niistä kehittyi Peyronien tauti. Se aiheutti lähes 90° käyristymän ja samalla tunto meni alapäästä. Se tuhosi lopunkin vähän mitä seksuaalisista toiminnoista oli jäljellä.

      Kolmen vuoden kuluttua virtsan kulku oli taas niin huonoa, että jouduin hakeutumaan hoitoon. Siitä puoli vuotta eteenpäin, ja oli pakko alkaa katetroida vähintään 2 kertaa päivässä.

      Nyt neljä muuta urologia on kertonut, että eturauhasta ei voi enää höylätä, se on tärvelty niin pahoin, että seuraavaksi menisi pidätyskyky. Koskemattoman eturauhasen olisi kuulemma pystynyt höyläämään paremmin.

      Tilanteeni olisi kymmenen kertaa parempi, jos mitään ei olisi tehty. Ala-Lipasti ja Tays:n johto kiistävät kategorisesti kaikki virheet. Tämä on siis Tays:n normaali lopputulos höyläyksissä!

      Ala-Lipasti teki molemmat höyläykset vastoin ohjeita ja syyttäjä on nyt määrännyt rikostutkinnan asiasta.

      Jos ette halua tuhota elämäänne, niin sekä tuo toimenpide että sairaala kannattaa kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      Minulle Taysissä tehty höyläys meni totaalisesti pieleen. Polttivat kaikki hermot eturauhasesta piloille, alapään toiminnat loppuivat siihen. Yritin etsi apuja muualta ilman tulosta. Mieleen on jäänyt muiden lääkärien kommentit.

      Taysin ulkopuolella toimiva urologi Taysin urologeista: Ne on sellaisia ylimielisiä kukkopoikia

      Yksi 30+ vuotta toiminut lääkäri: Tays ei ikinä myönnä virheitään eikä muuta menettelytapojaan

      Miesten seksuaalitoimintoihin erikoistunut kääkäri: Taysin käyttämä vanhanaikainen höyläys on verrattavissa miehen teurastukseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe