Mika&anssi autokorjaamo. Varokaa ylihinnoitteilua auton kun vie huoltoon nii keksitään lisää korjattavaa ,on täysin huijari liike.
Mika & anssi autokorjaamo
11
768
Vastaukset
- Anonyymi
Älä naurata itse saanut aina asuallista palvelua ja kerrottu mitä korjattu
- Anonyymi
Samoja kokemuksia. Vein käsijarrun kiristettäväksi ja säädettäväksi (erilliset jarrukengät käsijarrulle), niin olivat keksineet, että käyttöjarruissa on vikaa ja olivat vaihtaneet taakse kaikki jarrupalat ja jarrulevyt. "Käsijarrun kiristykselle" tuli hintaa 600€.
- Anonyymi
Onpahan halpa jarruremppa!! Heti vien oman autoni jos noin halpaa.
- Anonyymi
Hyvin on aina huollot heillä toimineet, ei moittimista.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt Mercedes-Benz merkkihuollossa autoani, ja hyvää palvelua olen saanut.
Hassua kun huollon aikana olen ruokailun jälkeen katsellut uusia Mercedeksiä, niin alkaa polttelemaan uusi auto. Nytkin vaihtui kohta 2 vuotta vanha Mercedes tämän vuoden malliin.
Mukavia ovat ajaa. Vahva suositus!
-KeljoMan- Anonyymi
Juu, ei ole katsastuksessa tarvinnut ikinä autoa käyttää.
- Anonyymi
"Nytkin"? ..entäs kytkin🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Keljoman on hevosmiesvähemmistöä, kulmabökät ja nahkarotsi. Käynyt lapsena lähellä kansakoulua, (nyk. peruskoulu), mutta poistunut juosten harmaaseen paketticitroeniin. Vapautui oppivelvollisuudesta suvun miesten keskusteltua koulutoimenjohtajan kanssa kaksi tuntia.
Hänen mielipiteensä kirjoittaa kansanopiston käynyt tytär.- Anonyymi
Hei ystävä kallis! Älä aina syrji meitäää. Siehän ilikee oot.
- Anonyymi
Älä nyt Mauno loukkaannu, mutta katsopas omaa päätäsi.
- Anonyymi
Mikan ja Anssin Autohuolto Tampere. EN suosittele. Vein auton huoltoon ja odotin että se on takuutyö / huolto koska koski samaa vikaa. Olikin yllätys kun tämä ”takuutarkistus” tulikin sitten maksamaan.
Takuulla en vie autoani enää sinne huollettavaksi 👎
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743