Mika&anssi autokorjaamo. Varokaa ylihinnoitteilua auton kun vie huoltoon nii keksitään lisää korjattavaa ,on täysin huijari liike.
Mika & anssi autokorjaamo
11
685
Vastaukset
- Anonyymi
Älä naurata itse saanut aina asuallista palvelua ja kerrottu mitä korjattu
- Anonyymi
Samoja kokemuksia. Vein käsijarrun kiristettäväksi ja säädettäväksi (erilliset jarrukengät käsijarrulle), niin olivat keksineet, että käyttöjarruissa on vikaa ja olivat vaihtaneet taakse kaikki jarrupalat ja jarrulevyt. "Käsijarrun kiristykselle" tuli hintaa 600€.
- Anonyymi
Onpahan halpa jarruremppa!! Heti vien oman autoni jos noin halpaa.
- Anonyymi
Hyvin on aina huollot heillä toimineet, ei moittimista.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt Mercedes-Benz merkkihuollossa autoani, ja hyvää palvelua olen saanut.
Hassua kun huollon aikana olen ruokailun jälkeen katsellut uusia Mercedeksiä, niin alkaa polttelemaan uusi auto. Nytkin vaihtui kohta 2 vuotta vanha Mercedes tämän vuoden malliin.
Mukavia ovat ajaa. Vahva suositus!
-KeljoMan- Anonyymi
Juu, ei ole katsastuksessa tarvinnut ikinä autoa käyttää.
- Anonyymi
"Nytkin"? ..entäs kytkin🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Keljoman on hevosmiesvähemmistöä, kulmabökät ja nahkarotsi. Käynyt lapsena lähellä kansakoulua, (nyk. peruskoulu), mutta poistunut juosten harmaaseen paketticitroeniin. Vapautui oppivelvollisuudesta suvun miesten keskusteltua koulutoimenjohtajan kanssa kaksi tuntia.
Hänen mielipiteensä kirjoittaa kansanopiston käynyt tytär.- Anonyymi
Hei ystävä kallis! Älä aina syrji meitäää. Siehän ilikee oot.
- Anonyymi
Älä nyt Mauno loukkaannu, mutta katsopas omaa päätäsi.
- Anonyymi
Mikan ja Anssin Autohuolto Tampere. EN suosittele. Vein auton huoltoon ja odotin että se on takuutyö / huolto koska koski samaa vikaa. Olikin yllätys kun tämä ”takuutarkistus” tulikin sitten maksamaan.
Takuulla en vie autoani enää sinne huollettavaksi 👎
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109