Ilmaista virtaa
Lidlin free söhköparkista saa kolmelle autolle kerrallaan.
Minulla 2021 Tesla. Lidl on työpaikan vieressä.
Ajan ennen töihin menoa Lidliin lataamaan Teslan lähes tyhjän akun.
Käyn ostamassa possumunkin ja lähden töihin jättäen Tesln 2 tunniksi latautumaan.
Kahvitunnilla käyn ajamassa korttelin ympäri ja palaan Lidlin ilmaiseen free laturiin. Käyn ostamassa salaattilounaan ja oluen lounaaksi.
Taas kahden tunnin kuluttua Käyn ajamassa korttelin tai kaksi ja palaan Lidlin ilmaiseen free laturiin. Käyn ostamassa possumunkin iltapäivän kaffeetauolle.
Kahden tunnin kuluttua työpäivän loputtua käyn taas ajamassa korttelin tai pari ympäri ja palaan Lidlin ilmaiseen free laturiin. Menen ostamaan vaimon laatiman kauppalistan mukaiset ruoat ja juomat Lidlistä.
Irrotettusni sähköletkun Teslasta ja ajan kotiin tyytyväisenä täydellä Akulla ilmaista Lidl sähköä.
En ole huijannut ketään, otin sen vastaan (ilmainen sähkö) ja kävin asioimassa Lidlissä neljä kertaa päivän aikana.
Possumunkki, Salaatti, Possumunkki, Kauppalistan ruoat ja juomat.
En ymmärrä joidenkin vinkumista, ettei sähköautoilu ole muka edullista ja on vaikeaa löytää latauspistoke.
Kateellisille sanoisin, painostakaa Lidliä rakentamaan ilmaisen bensan ja löpön tankkaus asemat jokaiselle Lidl liikkeelle.
Niin mekin tehtiin näiden sähköautojemme suhteen.
Painostettiin porukalla Lidliä, että jos ette laita ilmaista latausmahdollisuutta meille såhköautoilijoille menemme ostoksille Prismaan.
Saan ilmaista sähköä Teslaani
69
1808
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhät ne täällä kirjoittelee. Minä en tarvitse ilmaista lentopetroolia Cessnaani, sen verran on tuota hynää tullut hankittua.
- Anonyymi
Aloittajalla mitään Teslaa ole. Kunhan trollailee aikansa kuluksi.
- Anonyymi
On sillä Tesla. Joka arkipäivä näkyy musta Tesla tankkaamassa Lidl sähköä. Äijä käy aina kaupassaja lähtee kävellen poispäin Prisman suuntaan. Tesla jää latinkiin.
- Anonyymi
Ei se mitään. Ei minullakaan ole Cessnaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä Tesla. Joka arkipäivä näkyy musta Tesla tankkaamassa Lidl sähköä. Äijä käy aina kaupassaja lähtee kävellen poispäin Prisman suuntaan. Tesla jää latinkiin.
Mistäköhän työpaikasta hypätään ulkona tunnin välein?
- Anonyymi
Aloittajalle
Suututtaa asenteesi. Ei se sähkö ole ilmaista Lidlille joka jyvittää jokaisen rosvoamasi ilmaisen Kw:n hinnan meiltä pensa ja diesel asiakkailtaan. Olet röyhkimys, ahne kuspää - Anonyymi
Lopeta nyt läski niiden munkkien tykitys, ennen kuin pumppus pettää!
- Anonyymi
Minua harmittaa kun Prisman pysäköinti on ilmaista vaikkei ilmaista ole. Parkkimaksu on leivottu ruoan hintaan ja minä käyn fillarilla Prismassa ja joudun maksamaan liikaa. Jos on varaa käydä Prismassa on kyllä varaa maksaa siitä pieni maksukin. Voitaisiinko pysäköinti Tiiriön marketeilla kieltää ja rakentaa vaikka siihen ihan lähelle Kirstulan pellolle Euroopan suurin parkkitalo. Ilmaistahan se ei ole eikä tule.
- Anonyymi
No mutta, niin se on muidenkin markettien omilla parkkipaikoilla ihan ilmaista tai lisämaksutonta. Vai oletko maksanut jotain Lidlin pysäköinnistä paikkakunnalla?
Eri asia on kauanko latauspaikka on maksuton liiterin pihalla.
- Anonyymi
Pysäköin eilen Datsun A100 mallia 1988 Lidlin Free sähköparkkiin King Burgerin puoleiselle sähköpumpulle ja laitoin latauspostoolin pensan täyttöputkeen kuin olisin lataamassa.
Viereen tuli parkkiin (jonottamaan) ilmaista sähköä Teslamies. Kysyi, kauanko meinaat vielä ladata, tulen siihen seuraavaksi.
Vastasin, että niin kauan kun ilmaista virtaa riittää.
Teslamies mulkaisi pahasti ja lähti ajelemaan pois.- Anonyymi
Juu, se olin minä - 78 mallin Teslallani. Vieläkö sä roikut siellä?
- Anonyymi
Siinähän on kolme erilaista liitäntää ja vain yhdellä voi ladata kerrallaan, joten voi vapaasti laittaa jomman kumman vapaista 100Ata "lataamaan".
Lidlillä taitaa sähkärikuskit tehdä toisilleen kiusaa keskeyttämällä toisen latauksen ja aloittamalla latauksen omaan töpseliin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän on kolme erilaista liitäntää ja vain yhdellä voi ladata kerrallaan, joten voi vapaasti laittaa jomman kumman vapaista 100Ata "lataamaan".
Lidlillä taitaa sähkärikuskit tehdä toisilleen kiusaa keskeyttämällä toisen latauksen ja aloittamalla latauksen omaan töpseliin...Voinks mä lädata sillä sähköpyörääni?
- Anonyymi
Toi possumunkki Teslamies on hauska tyyppi.
- Anonyymi
Lidlin ilmainen sähkö Tesloille on syrjintää meitä diisseliillä ajelevia kohtaa koska Lidl ei jakele meille ilmaista löpöä
- Anonyymi
Kuka muistaa Tatra Plan henkilöauton 1960 luvulta? Siitä oli sähköauto versio muistaakseni. Siinä oli 8 12voltin akkua kytkettynä isoon 120Kw sähkömoottoriin ja etuveto 4:1 vaihteiston kautta toiseen, muistaakseni vasempaan etupyörään.
- Anonyymi
Jo mummo ankka ajeli sähköautolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voink mää ladata mondeon akkua siinä? Alkaa hyytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautot oli edelläkävijöitä 100 vuotta sitten, mutta joku perkele meni ja keksi starttimoottorin
- Anonyymi
Aloittaja näyttää jo itsekin varmaan possu munkilta.
- Anonyymi
Mikset lataa omasta pistokkeestasi kotona? Saisit olla ilman tankkaustressiä työpaikalla.
- Anonyymi
Juuri saavun Teslallani Vantaalta Hämppyyn... latausta jäljellä 15%, ajan suoraan Lidlin Free Töpseliin ja haen porsasmunkin.
- Anonyymi
Suomessa on kaikki ilmaista.
- Anonyymi
Ottaa päähän noi rikkaat nuukat, kalliin Teslan ostavat naapureiden harmiksi ja nähtävät Lidloltä ilmaista sähvöä tankkiin. Se on jyvitetty meidän bensa ja diesel asiakkaiden ostosten hintoihin. Tekis mieli puhkeaa renkaat kun näen Teslan Free töpselissä Lidlillä
- Anonyymi
Taas Lidlin Free Töpselissä
... tällä kertaa päätin tunnustaa Lidlin asiakaspalveluun että käyn 4 kertaa päivässä tällä ilmaissähkö töpselilä ja saan varattua ajoakut täyteen ilmaissähköä Teslaani Lidlin diisseli ja bensaauto asiakkaiden piikkiin kun lataamani sähkö jyvitetään kaikkiin myytäviin tuotteisiin. Bensa ja taisteli asiakkaat ostavat yleensä kaksi butunbisoa Lidl kassillista ruokia ja sekatavaraa, yht. 50€ ja siinä hinnassa on Teslanikin lataussähköä per asiakas 5-6€.
Minä ostan vain possumunkin 0,70 € per latauskerta js lähden pois akku täydempänä kuin Lidliin tullessa.
Työpäivinä käyn Lidlin Free Töpselillä 4 kertaa, yleensä saan päivän aikana ladattua ajoakut täpötäyteen ja varakanisterinkin puolilleen ilmaista sähköä ja kustantaa vain mitä menee 3: possumunkin hintaan ja illemmalla pari Pohjolan Meijerin rasvatonta maitoon, nakkeja ja Hernerokkapukki- Anonyymi
.... jäi pois äskeisestä viestistä
Jotain ne jupisi että... nopeat syö hitaat ja aikainen Asiakas sähkön löytää - Anonyymi
Ookkosä taksikuski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookkosä taksikuski?
En ole. Olen aasinajaja Kanta Hämeen Korkeimmasta Vääryydestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeimman vääryyden asiakas ratsastaa aasilla kuin Jeesus konsanaan. Sellainen on ihmismaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka ihmeessä ehdit ajella niin paljon, että pitää olla latauksessa 4 x päivä? Onko autosi toimistosi?
- Anonyymi
Muistan 70-lukua, kun dieselautoilijat kuuluivat parhaaseen A-ryhmään
- Anonyymi
Muistan niitä tehtiin Kouvolan Vaunutehtaassa
- Anonyymi
Itse lataan auton lidlissa ja käyn sillä aikaa ostoksilla Salessa.
- Anonyymi
1. Lidlin nettisivuilla lukee, että sähköauton lataus on ilmaista Lidlin asiakkaille. Jos ostat vain Salesta, et ole Lidlin asiakas.
2. Tyhmää tuo on muutenkin, sillä suurin osa tuotteista on kalliimpia Salessa tai Alepassa kuin Lidlissä. Itse teen ostokset pääosin Lidlissä, silloin tällöin toki käyn myös Prismassa, jos satun menemään kauppaan sellaiseen vuorokaudenaikaan, että Lidl on suljettu.
Erityisen hupaisaa on minusta tämä:
Prisma: Bonusta jopa 5%
Lidl: Bonusta jopa 12%
Toki Hok-Elannon Prismoissa on joskus ns. tuplabonuskampanja, mutta Prisman tuplabonuksissa tuplausetu koskee vain niitä ostoksia, jotka on ostettu kampanjaan osallistuvista Prismoista kampanjan voimassaoloaikana. Kampanja ei juuri koskaan ole voimassa koko kalenterikuukautta eikä kampanja välttämättä ole voimassa kaikissa Hok-Elannon Prismoissa.
Sensijaan Lidlissä tuo bonus tuplana -etu on usein voimassa koko kalenterikuukauden kaikissa Suomen Lidleissä.
Kummallisinta asiassa on tämä:
Hok-Elannossa olen oikeutettu bonukseen, koska olen asiakasomistaja.
Lidlissä olen oikeutettu bonukseen ihan sillä, että olen Lidlin asiakas (en siis omistaja) sekä olen ladannut käyttööni Lidl -sovelluksen.
Miten Lidlillä on varaa antaa parempia bonusetuja pelkälle asiakkaalleen, kuin Hok-Elannolla asiakasomistajalleen ?
Tämä ei ole pieni eikä turha kysymys, vaan koko Hok-Elannon ideahan on tämä:
Jos esim. 100000 henkilöä sijoitti kukin 100€ Hok-Elantoon asiakasomistajana, niin tuleehan jo tuosta 10 miljoonaa € pääomaa liiketoiminnan tarpeisiin,
Hok-Elanto ei ole muutamaan vuoteen maksanut osuuspääoman korkoa omistajilleen.
Itse sijoitin aikanaan 35€ osuuspääomaa Hok-Elantoon asiakasomistajana, ja osuusmaksun nosto 100 euroon oli mahdollinen vain siten, että tuohon sijoittamaani 35€ summaan on lisätty liiketoiminnan tuottoja 65€ verran, jotta päästään tuohon 100 € summaan, jonka saan takaisin, jos päätän erota Hok-Elannon asiakasomistajuudesta.
En kuitenkaan halua erota, sillä asiakasomistajana saan ilmaiset pankkipalvelut S-Pankista.
Vastaavat pankkipalvelut muualta (esim. Nordeasta) maksaisivat yli 50€ vuodessa, ehkä jopa 100€.
Hulluimmat haluaisivat muuttaa Hok-Elannon osakeyhtiöksi ja osakkeet myyntiin!
Kiitos EI !
Vaikka saisinkin osakkaideni myynnistä 1000€, niin muutamassa vuodessa olisin menettänyt saman summan pankkipalvelumaksuina, sillä jos Hok-Elanto oikeasti muutettaisiin osakeyhtiöksi ja osakkeet myytäisiin varakkaille sijoittajille, niin jatkossa S-Pankin palvelut eivät olisi ilmaisia, vaan maksaisivat suunnilleen sen saman minkä Nordean pankkipalvelut nyt maksavat inflaatiokorotukset (ja mahdolliset muista syistä tehtävät korotukset) siihen vielä päälle !
Jokaisen asiakasomistajan tulisi ymmärtää, että S-Pankin ilmaiset pankkipalvelut perustuvat nimenomaan asiakasomistajuuteen, eli jos omistajuus siirtyisi muualle, niin pankkipalvelut olisivat sen jälkeen riistokalliita ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Lidlin nettisivuilla lukee, että sähköauton lataus on ilmaista Lidlin asiakkaille. Jos ostat vain Salesta, et ole Lidlin asiakas.
2. Tyhmää tuo on muutenkin, sillä suurin osa tuotteista on kalliimpia Salessa tai Alepassa kuin Lidlissä. Itse teen ostokset pääosin Lidlissä, silloin tällöin toki käyn myös Prismassa, jos satun menemään kauppaan sellaiseen vuorokaudenaikaan, että Lidl on suljettu.
Erityisen hupaisaa on minusta tämä:
Prisma: Bonusta jopa 5%
Lidl: Bonusta jopa 12%
Toki Hok-Elannon Prismoissa on joskus ns. tuplabonuskampanja, mutta Prisman tuplabonuksissa tuplausetu koskee vain niitä ostoksia, jotka on ostettu kampanjaan osallistuvista Prismoista kampanjan voimassaoloaikana. Kampanja ei juuri koskaan ole voimassa koko kalenterikuukautta eikä kampanja välttämättä ole voimassa kaikissa Hok-Elannon Prismoissa.
Sensijaan Lidlissä tuo bonus tuplana -etu on usein voimassa koko kalenterikuukauden kaikissa Suomen Lidleissä.
Kummallisinta asiassa on tämä:
Hok-Elannossa olen oikeutettu bonukseen, koska olen asiakasomistaja.
Lidlissä olen oikeutettu bonukseen ihan sillä, että olen Lidlin asiakas (en siis omistaja) sekä olen ladannut käyttööni Lidl -sovelluksen.
Miten Lidlillä on varaa antaa parempia bonusetuja pelkälle asiakkaalleen, kuin Hok-Elannolla asiakasomistajalleen ?
Tämä ei ole pieni eikä turha kysymys, vaan koko Hok-Elannon ideahan on tämä:
Jos esim. 100000 henkilöä sijoitti kukin 100€ Hok-Elantoon asiakasomistajana, niin tuleehan jo tuosta 10 miljoonaa € pääomaa liiketoiminnan tarpeisiin,
Hok-Elanto ei ole muutamaan vuoteen maksanut osuuspääoman korkoa omistajilleen.
Itse sijoitin aikanaan 35€ osuuspääomaa Hok-Elantoon asiakasomistajana, ja osuusmaksun nosto 100 euroon oli mahdollinen vain siten, että tuohon sijoittamaani 35€ summaan on lisätty liiketoiminnan tuottoja 65€ verran, jotta päästään tuohon 100 € summaan, jonka saan takaisin, jos päätän erota Hok-Elannon asiakasomistajuudesta.
En kuitenkaan halua erota, sillä asiakasomistajana saan ilmaiset pankkipalvelut S-Pankista.
Vastaavat pankkipalvelut muualta (esim. Nordeasta) maksaisivat yli 50€ vuodessa, ehkä jopa 100€.
Hulluimmat haluaisivat muuttaa Hok-Elannon osakeyhtiöksi ja osakkeet myyntiin!
Kiitos EI !
Vaikka saisinkin osakkaideni myynnistä 1000€, niin muutamassa vuodessa olisin menettänyt saman summan pankkipalvelumaksuina, sillä jos Hok-Elanto oikeasti muutettaisiin osakeyhtiöksi ja osakkeet myytäisiin varakkaille sijoittajille, niin jatkossa S-Pankin palvelut eivät olisi ilmaisia, vaan maksaisivat suunnilleen sen saman minkä Nordean pankkipalvelut nyt maksavat inflaatiokorotukset (ja mahdolliset muista syistä tehtävät korotukset) siihen vielä päälle !
Jokaisen asiakasomistajan tulisi ymmärtää, että S-Pankin ilmaiset pankkipalvelut perustuvat nimenomaan asiakasomistajuuteen, eli jos omistajuus siirtyisi muualle, niin pankkipalvelut olisivat sen jälkeen riistokalliita !Älä nyt sekota tänne niitä tsadin juttujasi, olet etevä jos löydät näiltä main Alepan.
Täällä on kerta vuoteen pitkä tuplabonari ja moneen kertaa lyhyemmin sekä käyttötavara-alet päälle.
Lidlin surkeus on valikoima, itselle sopii paremmin vaikka se Alepa.
Omien merkkien valmistuotteissa maku ei viettele, liian rasvaista ja suolaista.
Lidlin bonuskuponki tässä kuussa norm. 1000€ ostosta 3% ja tuplana 6%.
Paikallisessa osuuskaupassa tulee aina tuolla ostolla 5,5% (S-kortilla) ja tuplabon. 10,5%.
K-systeemin monikerroksinen välistäveto on sitten oma lukunsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt sekota tänne niitä tsadin juttujasi, olet etevä jos löydät näiltä main Alepan.
Täällä on kerta vuoteen pitkä tuplabonari ja moneen kertaa lyhyemmin sekä käyttötavara-alet päälle.
Lidlin surkeus on valikoima, itselle sopii paremmin vaikka se Alepa.
Omien merkkien valmistuotteissa maku ei viettele, liian rasvaista ja suolaista.
Lidlin bonuskuponki tässä kuussa norm. 1000€ ostosta 3% ja tuplana 6%.
Paikallisessa osuuskaupassa tulee aina tuolla ostolla 5,5% (S-kortilla) ja tuplabon. 10,5%.
K-systeemin monikerroksinen välistäveto on sitten oma lukunsa."Lidlin surkeus on valikoima, itselle sopii paremmin vaikka se Alepa.
Omien merkkien valmistuotteissa maku ei viettele, liian rasvaista ja suolaista."
No, onhan Suomessa mielipiteenvapaus (paitsi sitten niissä asioissa, joissa ei ole vapautta).
Lidlin omat tuotteet ovat usein (joskaan valitettavasti eivät aina) laadukkaita.
Ei ole mikään pakko ostaa liian rasvaisia / suolaisia tuotteita.
Monesti asian näkee jo tuoteselosteesta pakkauksessa, mutta jos ei, niin viimeistään ruokatuotteiden osalta maistamalla.
Itse olen ollut hyvin tyytyväinen siihen, että Lidl tarjoaa omia tuotemerkkejään, jotka parhaimmillaan ovat useita kymmeniä prosentteja halvempia kuin aivan vastaava suomalainen merkkituote.
Olen myös Hok-Elannon asiakasomistaja, enkä ole ikinä saanut täyttä 5% bonusta, parhaimmillaankin saa 3%, tai poikkeuksellisesti jopa 3,5% tai 4%, tuo Lidlin 6 tai 12% on aivan huippu ! Kummallisinta mielestäni on se, että miten Lidl voi tarjota paremmat bonukset asiakkaalleen kuin Hok-Elanto asiakasomistajalleen !
Lisäksi monissa tuotteissa Lidl on halvempi ostopaikka kuin Prisma.
Sähköautoa en omista ja jos joskus tulevaisuudessa sellaisen hankkisin, niin jää nähtäväksi, vieläkö Lidlissä voi ladata sähköautonsa ilmaiseksi, vai onko etu muutettu maksulliseksi.
Koska on käynyt ilmi, että eräät Tesla -kuskit laittavat autonsa Lidlin latauspaikalle parkkiin, ja siirtyvät sitten työpaikalleen, kun auto jää Lidlin parkkihalliin lataukseen, niin ehkä tuo Lidlin latausetu pitäisi tiukemmin kytkeä Lidlistä tehtyihin ostoksiin.
Toivottavasti siten, että QR -koodin näyttäminen Lidl -sovelluksesta sähköauton latauspisteelle otetaan käyttöön aivan samoin kuin Lidlin kassan yhteydessä QR -koodi näytetään lukijalle, jolloin "Lidl Plus -asiakkuutesi on tunnistettu" ilmestyy kassakoneen asiakasnäytölle.
Ehkäpä ilmaislatauksen kytky Lidl -sovelluksen QR -koodiin samalla vähentäisi tappeluita siitä, kenen vuoro on ladata sähköautoaan. Tällöin paikalle voisi laittaa kameravalvonnan (jos ei jo ole) ja riitapukarit menettäisivät ensimmäisestä kerrasta 6 kuukaudeksi oikeutensa käyttää ilmaislatausta, ja toisesta kerrasta menettäisi sen pysyvästi. Tällaiset sanktiot väkivaltakäytöksestä voisivat lopettaa alkuunsa halut vaatia latausvuoroa vaikka väkivallalla uhaten tai väkivaltaa käyttäen.
Videokuvaa vain Lidlin pääkonttorille ja asia ratkaistaan siellä, jottei sen paikallisen Lidlin myyjä tai kassa joudu uhkailun kohteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lidlin surkeus on valikoima, itselle sopii paremmin vaikka se Alepa.
Omien merkkien valmistuotteissa maku ei viettele, liian rasvaista ja suolaista."
No, onhan Suomessa mielipiteenvapaus (paitsi sitten niissä asioissa, joissa ei ole vapautta).
Lidlin omat tuotteet ovat usein (joskaan valitettavasti eivät aina) laadukkaita.
Ei ole mikään pakko ostaa liian rasvaisia / suolaisia tuotteita.
Monesti asian näkee jo tuoteselosteesta pakkauksessa, mutta jos ei, niin viimeistään ruokatuotteiden osalta maistamalla.
Itse olen ollut hyvin tyytyväinen siihen, että Lidl tarjoaa omia tuotemerkkejään, jotka parhaimmillaan ovat useita kymmeniä prosentteja halvempia kuin aivan vastaava suomalainen merkkituote.
Olen myös Hok-Elannon asiakasomistaja, enkä ole ikinä saanut täyttä 5% bonusta, parhaimmillaankin saa 3%, tai poikkeuksellisesti jopa 3,5% tai 4%, tuo Lidlin 6 tai 12% on aivan huippu ! Kummallisinta mielestäni on se, että miten Lidl voi tarjota paremmat bonukset asiakkaalleen kuin Hok-Elanto asiakasomistajalleen !
Lisäksi monissa tuotteissa Lidl on halvempi ostopaikka kuin Prisma.
Sähköautoa en omista ja jos joskus tulevaisuudessa sellaisen hankkisin, niin jää nähtäväksi, vieläkö Lidlissä voi ladata sähköautonsa ilmaiseksi, vai onko etu muutettu maksulliseksi.
Koska on käynyt ilmi, että eräät Tesla -kuskit laittavat autonsa Lidlin latauspaikalle parkkiin, ja siirtyvät sitten työpaikalleen, kun auto jää Lidlin parkkihalliin lataukseen, niin ehkä tuo Lidlin latausetu pitäisi tiukemmin kytkeä Lidlistä tehtyihin ostoksiin.
Toivottavasti siten, että QR -koodin näyttäminen Lidl -sovelluksesta sähköauton latauspisteelle otetaan käyttöön aivan samoin kuin Lidlin kassan yhteydessä QR -koodi näytetään lukijalle, jolloin "Lidl Plus -asiakkuutesi on tunnistettu" ilmestyy kassakoneen asiakasnäytölle.
Ehkäpä ilmaislatauksen kytky Lidl -sovelluksen QR -koodiin samalla vähentäisi tappeluita siitä, kenen vuoro on ladata sähköautoaan. Tällöin paikalle voisi laittaa kameravalvonnan (jos ei jo ole) ja riitapukarit menettäisivät ensimmäisestä kerrasta 6 kuukaudeksi oikeutensa käyttää ilmaislatausta, ja toisesta kerrasta menettäisi sen pysyvästi. Tällaiset sanktiot väkivaltakäytöksestä voisivat lopettaa alkuunsa halut vaatia latausvuoroa vaikka väkivallalla uhaten tai väkivaltaa käyttäen.
Videokuvaa vain Lidlin pääkonttorille ja asia ratkaistaan siellä, jottei sen paikallisen Lidlin myyjä tai kassa joudu uhkailun kohteeksi.Jää kyllä sähköauto ostamatta, kun sitä ei voi ladata ilman älykännykkää.
- Anonyymi
Ihania satuja ja tarinoita kateelliselta hönöltä.
- Anonyymi
Lidl on huippukauppa, saksalaista laatua, ostan aina kaiken sieltä.
- Anonyymi
Saksalainen laatu on pelkkää mielikuvaa. Kromattua kuraa varsin usein ja asiakas maksaa autoissa kirjainyhdistelmien jatkuvan "laadun".
- Anonyymi
Lidl on lempinimeltään Natsiliiteri
- Anonyymi
Eilen joku 7 lapsinen perhe, joka ei ollut kantasuomalaiaen näköinen iholtaan oli pysäköinut bensakäyttöisen Tojotansa Lidlin Free Töpseliin parkkiin ja menivät jonossa ostoksille Lidliin.
Suivautti kun veivät Teslaltani töpselipaikan.
Päätin odottaa ostosretkeläisten paluuta ja puolen tunnin päästä ne tulivatkin kaksi isointa ostoskärryä kukkuroillaan tavaraa päällimmäisenä Lidlin De Luxe tuotteita vino pino.
Kärkyin edelleen Töpselipaikkaa, kun he listasivat Tojotan peräluukkuun tavaroita.
Nousin autosta ja läimäytin vihoissani Teslani oven täysillä kiinni, ääni oli kuin tykinlaukaus.
Koko porukka vetäisi maihin kuin kranaattitulesssa ja suojasi päätä käsillään (olivat varmaan sotapakolaisia).
Huomasin perheen isän olevan kaksi metrinen bodari ja auttelin niitä kohteliaasti ylös ja pahoittelin tilannetta afrikaansiksi jota arvelin heidän ymmärtävän....
Staan op, moenie bekommerd wees nie, dit was 'n eggo uit die Oekraïne, Putler daar het 'n skoot op Mainila afgevuur. Niks hier nie, gaan deur ons bied ek koffie aan.- Anonyymi
Aloikko pelkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloikko pelkään?
En, mulla on niin pitkä latauskaapeli, että saan autoni Toibotan ohitse lataukseen.
Itse asiassa vedin sen paskaisen roikan suoraan siitä virheparkkeeraajan katon ja konepellin yli jättäen kamalat naarmut jälkeeni ja hyppäsin samalla narua hetken siinä katolla.
Alas tullessani käytin sivupeiliä astinlautana, irtihän se lähti. Tasapainon nimissä potkaisin toisen peilin irti.
- Anonyymi
Suomessa on sähköautojen latauskriisi, joutuu ajelemaan kilometrikaupalla nyt akut tyhjänä kun ei ole latauspaikkoja
- Anonyymi
Hyvin se menee hinurin lavalla. Hinurin ohjaamossa on lämmintä, kun taas sähköautokuskin pihistellessä energiaa on sähköautossa aina kylmä.
- Anonyymi
sun kannattas kattoo video mies joka räjäytti teslansa-30kg dynämiittiä tollasii paskoja ne sähköautot on lataus pisteellä sa päivät olla ja istua autossa. kyl saa nauraa ku tiiriön lidhlissä käy kiva ajaa parkkiin ja suorittaa ostokset ja lähteä ja sä sil paskalla seisot siin latauspisteellä paskan akkus kanssa suurimman osan päivästä. HUUTISTA! ha ha ha
- Anonyymi
Akku taas tyhjänä Teslassani tämänpäiväisen Turku Pori Tampere huviajolenkin takia. Joka kaupungissa poikkesi jokaisessa Lidlissä Free Töpselissä. Virtaa on just sen verran nyt että pääsen Hätilästä Tiiriön Lidliin Töpselille ennen töihin menoa sieltä siis jalkaisin. Jätäm Teslan kahdeksi tunniksi Töpseliin
- Anonyymi
Oletko se Tesla Possumunkkimies?
- Anonyymi
Palstan aloittaja nähnyt taas unta.
- Anonyymi
Taas tuli käytettyä Teslaa Lidlin Free Töpselillä (ja possumunkilla). Kyllä ilmainen sähkö on sitten hyvä juttu .
- Anonyymi
Lataus kustantaa Lidlille keskimäärin 4€/lataaja.
Meidän firman sähköpaku ladataan jatkossakin free Lidlissä.
Tesla juippi joka maahisensa kanssa blokkaa laturin voisi ladata värkkinsä siellä teslalatureilla missä se on ilmaista heille tai käykööt rahoineen ABC laturilla. Sitä röyhkeämpiä mitä rikkaampia ovat! Nämä ilmaislataukset tulisi jättää normituloisille työmiehille.- Anonyymi
Nooh lähin Teslan Superchargeri onkin ABCn pihalla... Akaassa muutaman tunnin latauskeikka siihen riittänee. Jokin pienempi laturi lienee katuman vastarannalla, mutta voi joutua ostamaan gurmee iltapalan sitä käyttääkseen.
- Anonyymi
Ilmaista sähköä tekevä laite, laturi ja moottori. Kuka tekisi minulle, ostan heti.
https://youtu.be/-8pFrTMxewk- Anonyymi
Ei sinulla ole rahaa.
- Anonyymi
Nainen kantoi Lidl ostoskassejaan ilmainen sählöautojen latauspisteellä latauksessa olevaan Lime vihreään uuteen Opel sähköautoonsa. Pakkasi ostoskasin takapenkille, kömpi kuskin paikalle ja
JÄI ISTUMAAN AUTOONSA KUSKIN PAIKALLE LATAUKSEN JATKUESSA EDELLEEN!- Anonyymi
Toki kannattaa istua ostosten aikaisen ilmaisen latauksen lisäksi 2 tuntia piuhassa ennen kotimatkaa vaikka jäätelöt kassissa sulaisivat.
- Anonyymi
Tottakai, tyhjän akun lataus tuolla teholla vie monta tuntia
- Anonyymi
Hätilän Lidl:ssä sama meno on käynnissä . Itselläni bensa-auto se pitää tankata jopa kaksi kertaa kuussa. Odotellaan talvea ja niitä paljon puhuttuja sähkökatkoja , voidaan nauraa näille pelleille kun ne katselee tyhjää akkuautoaan -
- Anonyymi
Tasa-arvovaltuutetulle tehdyn kantelun mukaan Lidl syrjii bensa ja dieselautoilevia asiakkaitaan tarjoamalla sähköautoilijoille ilmaista latausta, mutta ei bensa ja dieselautoileville asiakkaillee.
Kantelussa vaaditaan Lidlin perustamaan myös ilmaisia bensiini ja diesel jakeluasemia liikkeidensä yhteyteen sähköautojen lataus asemien viereen, tai vaihtoehtona muuttaa sähköautojen nykyonen ilmainen lataaminen maksulliseksi, tai sulkea ja poistaa sähköautojen latauspisteet kokonaan.- Anonyymi
Lidl on pudottanut ilmaisen latauksen tehot 50 Amppeerista 35 Amppeeriin. Sitä saa ladata tunnin ajan, käy kaupassa ostoksilla tai ei. Itse haen jokapäivä yhden maitotölkin rasvatonta maitoa ja viivyn töpselillä 60 min, eli saan ajoakkuun 35 Amppeeria virtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lidl on pudottanut ilmaisen latauksen tehot 50 Amppeerista 35 Amppeeriin. Sitä saa ladata tunnin ajan, käy kaupassa ostoksilla tai ei. Itse haen jokapäivä yhden maitotölkin rasvatonta maitoa ja viivyn töpselillä 60 min, eli saan ajoakkuun 35 Amppeeria virtaa.
35 Amppeeria tulee olit minuutin tai tunnin...
- Anonyymi
Täytyypä kätdä Lidlistä ostamassa litra maitoa ja samalla ladata 45 000€ täyssähkö autooni YHDEN tunnin ajan 35A ilmaista sähköä. Ostan sen maidon koska mielestöni on reilua tehdä ostoksia ilmaista sähköä vastaan. Palattuani Helsingistä illemmalla, poikkean taas Lidlisså ostamassa litran maitoa ja lataan YHDEN tunnin ajan 35A ilmaista sähköä. Näin sain tehtyä ilmaisen matkan Lidlin tuella Hml-Hki-Hml.
Yt. TESLA- Anonyymi
Halvalla pääsit muiden asiakkaiden kustannuksella
- Anonyymi
Lähdenpä lataamaan Teslaani Lidlin ilmaista sähvöä
- Anonyymi
Kävin Lidlin adiakkaiden piikkiin sähköautollani Ivalossa. Kiitos.
- Anonyymi
Kuka riiviö köy joka päivä salaa irroittamassa Lidlin sähköautolaturissa olevista autoista lataustöpselit. Nyt en enää uskalla poistua tuntiin autosta ilmaisen latauksen aikana.
- Anonyymi
Taas Lidlin töpselissä, haen maitolitran samalla ja jään tunniksi istumaan autoon latauksen ajaksi saan 35 amppeeria virtaa ilmaiseksi
- Anonyymi
Lidlissä on halpaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759