Housuostoksilla

Anonyymi

Kello lähenteli yhdeksää aamulla, kun ajoin auton pienen maaseutukaupungin vaateliikkeen eteen. Olin lähtenyt aamulla aikaisin liikkeelle ja matkaa olisi vielä jäljellä pari tuntia. Jonkin matkaa ajettuani, olin muistanut unohtaneeni pakata suorat housut mukaan. Olin matkalla kaverin mökille ja tarkoitus oli kalastella, saunoa ja käydä lavatansseissa. Resuset farkut jalassa ei oikein viitsisi tansseihin lähteä.

Toivoin kaupan olevan auki, kun tartuin oven kahvaan. Ovi aukesi ja astuin hiljaiseen kauppaan. Kaupassa ei näkynyt asiakkaita sen kummemmin kuin myyjääkään.
- Huomenta, sanoin vähän tunnustelevaan sävyyn.

Ei vastausta. No ovihan oli auki, ajattelin. Kai tänne saa tulla. Katselin hyllyjä ja vaatetankoja miesten housuja etsien. Lopulta löysin aivan kaupan takaosasta
miesten vaatteita. Tutkiessani housuvalikoimaa, kuulin äänen takaani.
- Voinko auttaa?

Käännyin äänen suuntaan ja vieressäni seisoi hymyilevä nuori nainen, tyttö oikeastaan.
- Housutko pitäisi löytää? Hän kysyi reippaalla äänellä.
- Juu, kunnon tanssihousut pitäis saada.

Tytön avustamana tangosta löytyikin kivan näköiset housut.
- Kokeile niitä, täällä voi sovittaa, tyttö sanoi ja lähti kohti sovituskoppia.

Kuljin tytön perässä kaupan takahuoneeseen, jossa oli pieni koppi. Entinen siivouskomero, ajattelin. Vedin oven perässäni kiinni ja aloin riisua farkkuja jalastani. Olin juuri saanut housut jalkaani, kun oveen koputettiin.
- Joko on valmista?

Samassa ovi aukaistiin ja tyttö seisoi oviaukossa arvioiden housujen istuvuutta.
- Käännys vähän, hän komensi ja minä pyörähtelin paikallani.
- Ei istu oikein hyvin tuosta edestä, hän sanoi ja kävi kontilleen eteeni. Yllätyksekseni hän työnsi kätensä housun taskuihin.
- Laitetaas taskut suoraan. No niin, oisko parempi? Ei, jotenkin tää ei istu hyvin,
hän puheli itsekseen ja aika estottomasti ojenteli housun etumusta.
Seuraavaksi hän työnsi kätensä housun vyötäröstä sisään.
- Oisko täällä paita vähän rutussa?

Henkäisin syvään viileän käden kosketuksesta. Hitto, minä ajattelin, mikä myyjä se tämmöinen on? Lopulta hän tuli siihen tulokseen, että kokeillaan toista housumallia.
Hän käski minun riisua housut pois ja hän lähti hakemaan toisia housuja. Tytön käsittelyssä oli väkisinkin pikkuveitikkani herännyt eloon. Olihan tyttö melkoisen seksikäs pakkaus hihattomassa paidassaan ja tiukoissa sortseissa.

Seisoin kopissa ylläni pelkät boxerit ja t-paita. Tyttö palasi tuoden kahdet housut mukanaan. Minun oli vaikea olla. Tilanne tuntui mielettömän kiihottavalta ja se näkyi kasvavana pullistumana boxereitteni etumuksessa. Tyttö pysähtyi kopin ovelle ja katsoi minua arvioivasti päästä varpaisiin. Katse viipyi hetkeä kauemmin kohoumassa miehustassani. Hän hymyili veikeästi.
- Sulla on hyvä kroppa.

Sopersin kiitosta vastaukseksi ja aloin kiskomaan hänen ojentamia housuja jalkaani. Ennen kuin ehdin vetää vetskaria kiinni, hän polvistui taas eteeni ja kysymättä alkoi suoristelemaan paidan helmoja. Kädet oikoivat paitaa edestä ja takaa. Kuin huomaamattaan, hän hipaisi kaluani. Takaa paitaa suoristaessaan, hän tuli melkein kiinni minuun, kasvot aivan boxereitten peittämän kaluni edessä. Ylöspäin vilkaistessaan huomasin lievän punan hänen kasvoillaan. Tilanne oli selvästi karkaamassa hallinnasta. Olin itsekin jo siinä mielentilassa, että päätin mennä leikkiin mukaan.

Tyttö veti housujen vetoketjun kiinni ja minä käännyin peiliin päin. Vilkaisin tyttöä peilin kautta.
- Oisko nämä liian tiukat tästä edestä?
Hän oli edelleen polvillaan lattialla takanani, tuli aivan minuun kiinni ja työnsi
taas kätensä taskuihini. Nyt kädet viipyivät vähän pitempään. Suoristelivat taskuja ja
tunnustelivat miehustaani. Sitten hän pyysi minua kääntymään ja hän tarttui housujen kankaaseen aivan haaroista. Hän veteli kangasta ja silitteli housujen laskoksia. Pullistuma housujen sisällä kasvoi.
- Tässä on jotakin kovaa, hän sanoi ja veti housujen vetoketjun auki.
Käsi sukelsi housujen sisään ja paineli melkein jo täydessä ojennuksessa seisovaa kaluani.
- Ei ihme jos housut ei istu kunnolla kun täällä on tämmöinen, hän sanoi virnistäen.
- Oma on syys, vastasin. Onko pakko tunkee niitä käsiä mun housuihin?

Nauroimme molemmat ja hän jatkoi kaluni tunnustelemista.
- Annas kun mä katson, hän sanoi ja alkoi kiskoa housuja jalastani.

Boxereitten sisällä pullisteli mahtavasti ja tyttö veti alushousujani alemmaksi. Komea, täydessä terässä sykkivä kalu ponnahti esiin ja tyttö tarttui siihen ahnain käsin.
- Vau, hän henkäisi ja hyväili kalun vartta molemmin käsin.
- Öh, tuota, rykäisin. Entä jos tänne tulee muita asiakkaita?
- Ei tule, tyttö naurahti. Mä panin oven lukkoon, kun näin sut.

1

3488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidin sovituskopin molemmista seinistä kiinni terskan painuessa tytön kosteitten huulien väliin. Käsi puristi kaluni vartta ja toinen käsi hyväili kiveksiäni.
      - Uuh, pääsi suustani kaluni upotessa syvälle kiihkeään suuhun. Tyttö imi tykyttävän kaluni kerta toisensa jälkeen suuhunsa. Nuoli ja imeskeli terskaa. Hän liu’utti
      kieltään pitkin kalun vartta ja nuoli ja näykki kiveksiäni. Tuntui, etten enää pysyisi
      jaloillani. Kun kaluni painuin jälleen tytön suuhun, upotin käteni hänen pörröisiin hiuksiin ja nain kuumaa suuta. Muutaman työnnön jälkeen tunsin orgasmin tempaisevan minut otteeseensa. Silmät muljahtelivat päässäni, koko vartaloni nytkähteli ja kurkustani nousi petomainen murina. Jossakin kiveksien sisällä tuntui kipeä vihlaisu, kun sperma syöksyi tytön suuhun, kasvoille, seinälle ja lattialle.

      Toinnuttuani orgasmista katsoin edessäni istuvaa tyttöä.
      - Tota sä olet kyllä tehnyt ennenkin.

      Mitään sanomatta hän nousi seisomaan eteeni ja kietoi kätensä kaulalleni. Toinen käsi hyväili puolivelttoa kaluani. Hän painoi kiihkeän suudelman huulilleni. Tunsin sperman maun tytön suussa ja se kiihotti minua. Tunnustelin tytön rintoja ja takamusta suudellessamme. Sitten hän irtautui minusta ja meni kopin ulkopuolelle.

      Hän veti paitansa päänsä yli. Vaaleat rintsikat lähtivät seuraavana ja veikeästi hymyillen, silmiini katsoen hän alkoi avata shortsiensa nappeja. Hän seisoi ihanat pyöreät rinnat paljaina, pikkuhousut jalassaan ja koukisti sormeaan minuun päin. Menin hänen eteensä, laskeuduin polvilleni ja painoin suudelman hänen pienelle, kiinteälle vatsalle. Hänen kiimantuoksunsa tuntui nenässäni. Puristin pakarat
      käsiini ja sitten tartuin pikkuhousuihin. Tuskastuttavan hitaasti vedin housut alas ja
      painoin huuleni vasten pientä karvatupsua häpykummin päällä. Tyttö värisi otteessani. Hän nosti toisen jalkansa tuolille ja painoi käsillään päätäni tiukemmin itseään vasten. Paljas, kiimaa valuva pillu turvonnein huulin odotti minua. Tunnustelin kielelläni pillun huulia ja maistelin hänen märkää vakoa. Tyttö nytkähteli ja vaikersi. Hän keinutti lantiotaan suuni tutkiessa nuorta pilluaan.
      Yht’äkkiä hän kääntyi selin minuun päin ja asettui kontilleen tuolin eteen.
      - Tuu mun sisään, hän käski.
      Siirryin pystyssä odottavan tiukan pepun taakse.
      - Pian, hän aneli. Tuu jo!

      Sivelin kalullani pitkin märkää, kiimaista pillun vakoa ja sitten työnsin terskan huulten väliin. Pidin sen hetken siinä ja upotin sitten kaluni liukkaaseen, märkään pilluun. Tyttö ähkäisi ja painoi peppuaan vatsaani vasten. Pidin kalun sisällä ja vain vähän keinuttelin lantiotani. Miten taivaallisen hyvältä se tuntui. Tiukka nuoren naisen pillu puristeli kaluani ja kiihkeä, irstas tuoksu täytti pienen takahuoneen. Tartuin kiinni tytön lantiosta ja aloin nussia voimalla. Pumppasin pitkin vedoin ja pillu litisi ja
      lätisi. Pakarat läiskähtelivät vatsaani vasten. Tyttö vikisi ja huusi. Tunsin pillun
      puristuvan tiukemmin kaluni ympärille ja tyttö puristi rystyset valkeina tuolin selkänojaa. Työnsin vielä muutaman voimakkaan työnnön tytön nytkähdellessä ja kiljahdellessa. Sitten annoin periksi ja purkauduin tärisyttävinä aaltoina tytön sisään.

      Olimme pitkään paikoillamme, kalu yhä tytön sisässä. Rajun orgasmin jälkimainingit
      vapisuttivat kehojamme. Polviini alkoi sattua ja minun oli pakko nousta ylös. Vedin kaluni ulos pillusta. Kiimamme nesteet valuivat lattialle kiiltelevästä pillusta. Niin upea vartalo ja niin ihana pillu tytöllä oli, että kaluni ei tuntunut veltostuvan ollenkaan. Olisin ollut heti valmis uuteen sessioon. Tyttö kuitenkin nousi istumaan tuolille.
      - Se oli ihanaa. Mun pitäis varmaan avata ovet, jos pomo sattuu tulemaan.

      Hän katsoi kovana jöpöttävää, märkänä kiiltelevää kaluani ja naurahti.
      Sä et taidakaan tyytyä ihan vähään.

      Kävimme veskissä siistimässä itseämme. Minä kävin vielä kuumana ja olin koko ajan kiinni hänen suloisissa rinnoissa ja kiinteässä pepussa. Saimme kuitenkin vaatteet päällemme ja palasimme kaupan puolelle jatkamaan keskeytynyttä housukauppaa. Vielä jäähyväissuukko ja astuin tyytyväisenä ulos kirkkaaseen kesäpäivään. Heitin
      muovipussin auton takapenkille ja lähdin iloisesti laulellen jatkamaan matkaani mökille.

      Illalla kerroin kaverilleni, että kävin matkalla ostamassa housut eräästä vaatekaupasta. Olin aikeissani jatkaa kertomustani, kun kaverini kysyi, oliko siellä myyjänä sellainen nuori ja nätti tyttö? Kerroin näin olleen. Ehdin jo ajatella, että hänkin oli käynyt housuostoksilla siellä, kun kaverini ,niin sanotusti, paiskasi märän pyyhkeen kasvoilleni.
      - Se tyttö on mun siskontyttö. Se tulee poikakaverinsa kanssa tänne huomenna saunomaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe