Tuleeko niistä uusi katselulerta aina kun avaa linkin vaikka katsoisi vaan muutaman sekunnin, pitääkö katsoa kokonaan vai sen mukaan kuinka pitkälle katsonut? Ohjelmillakin saa klikkailuja, mutta ei onnistu helposti jos vaaditaan katsomaan kokonaan.
Peukkujen poisto alaspäin lisää turhia klikkailuja kun ei näe jos joku esim feikkivideo on saanut paljon alapeukkuja.
Youtuben katselukerrat
7
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Kai nuutama sekunti katselua riittää.
- Anonyymi
Countteri lisääntyy aina yhdellä, kun klikkaa linkin auki. Tosi samalla selaussessiolla vain kerran.
Mutta jos tuota tekee liikaa niin YouTube korjaa myöhemmin lukuja ja poistaa liialliset katselukerrat.
Eli jos lisäät vaikka 400 katselukertaa videolle päivän aikana niin ne näkyy muutaman päivän ajan kunnes YouTube korjaa tuon ja poistaa nuo.- Anonyymi
malaire kirjoitti:
Mutta jos tuota tekee liikaa niin YouTube korjaa myöhemmin lukuja ja poistaa liialliset katselukerrat.
Eli jos lisäät vaikka 400 katselukertaa videolle päivän aikana niin ne näkyy muutaman päivän ajan kunnes YouTube korjaa tuon ja poistaa nuo.Ei sitä voi tehdä liikaa..
- Anonyymi
Joskus luin, että pitäisi puoli minuuttia katsoa ennen kuin saa klikkauksen? Entä jos video ei edes kestä niin pitkään? Kukapa tietää.
- Anonyymi
voiko niitä joku nero lisätä itse??
- Anonyymi
Eikös niitä voi ostaakin ja lisätä jollain scripteillä tai ohjelmilla, tiedä stten toimiiko. En kyllä itse maksaisi tai näkisi muutenkaan vaivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950