Ajattelin ostaa ko. puhelimeen datakaapelin ja kysynkin, että voiko 3210:n softan päivittää itse kaapelin avulla? Mistä saa päivitetyn ohjelmiston? Onko vibra moottorin asennus vaikea? Entä tietokoneella käytettävien ohjelmien laita?
Nokia 3210 päivitys
4
402
Vastaukset
- jäpikkä
3210:n softaa ei voi päivittää kotona. koska ohjelmisto on vaikea hankkia ja maksaa paljon. mutta liikkeessä tekevät päivityksen melko halvalla. Itse voi data-kaapelilla päivittää puhelinta sen verran että ottaa käyttöön logiikka pelin ja react pelin jos puhelimen softan versio numero on muistaakseni yli 5.31. Sekä voi aktivoida vibravalikon ja net monitorin. lisäksi voi muokata logoja kuvaviestelä ym. Tässä täytyy huomata ettei pelien/vibravalikon aktivoiminen onnistu millään "matkapuhelimiin.comin" kaapelilla vaan täytyy olla m-bus&f-bus kaapeli.
Vibramoottorin asentaminen on suht helppoa, pitää van löytää jostain riittävän pieni torz meisseli. ja puhelinta kasatessa pitää moottori kiinnittää sinitarralla puhelimen runkoon jotta kasaaminen onnistuisi, muuta tarvetta sinitarralle ei ole. mutta yleensä jos menee kysymään moottoria liikkestä sanotaan että puhelin pitää laittaa huoltoon sitä varten. tai sitten moottorin asennus sisältyy moottorin hintaan (noin. 100 MK)- jot
3210:n ohjelmiston voi todellakin päivittää itsekin, ohjelmistot ja puhelimen firmwaret kyllä löytyy netistä.
Ainut ongelma on hankkia se kaapeli millä päivitys tehdään. Hintaa sillä kaapelilla on yhdelläkin ulkomaisella sivulla jotain 500€.
Tavallisella data-kaapelilla ei voi päivittää puhelinta, ainoastaan aktivoida näitä uusia toimintoja ja siirtää logoja sun muuta. - Nalle
jot kirjoitti:
3210:n ohjelmiston voi todellakin päivittää itsekin, ohjelmistot ja puhelimen firmwaret kyllä löytyy netistä.
Ainut ongelma on hankkia se kaapeli millä päivitys tehdään. Hintaa sillä kaapelilla on yhdelläkin ulkomaisella sivulla jotain 500€.
Tavallisella data-kaapelilla ei voi päivittää puhelinta, ainoastaan aktivoida näitä uusia toimintoja ja siirtää logoja sun muuta.Teinpä itse nokia 6110 kaapelin jolla voi päivittää ohjelmistot puhelimeen.puhelimen pistokkeen sain vanhasta handsfreestä ja osat sähköliikkeestä noin 1.7 euroa.ja hyvin toimii.
- 12+3
Kyllä voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014