Kertokaapa te jotka ootte mahdollisesti muutkin saaneet tästä kolmospiikistä huonoa oiretta
Haitat piikeistä
23
63
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on vuorokausirytmi ollut hakusessa ja oletan rokotuksesta johtuvan.
Saan heikosti illalla unen ja herään 1-1,5 tunnin jälkeen. Loppuyö unettomana ja päivällä nukahtelen. Illalla taas kova väsy mutta sama uudellee.
Olen kuullut työssäolevilta samaa ja työpaikalla nukahtamisesta .
Näitä on hyvin vaikea kohdistaa rokotteeseen mutta koskaan aikaisemmin ei ole ollut moisia oireita. Viimeisestä rokotteesta on 7 kk. ja oletan pientä petraamista tapahtuvan, kun unijaksot on jo hieman pidentyneet.
En ole ottanut rokotteita enää lisää.- Anonyymi
"Olen kuullut työssäolevilta samaa ja työpaikalla nukahtamisesta ."
Tämä paljasti trolliksi. Yrtit liian näkyvästi. Tavoitteenani oli vastaukset, joissa kommentoitaisiin sitä, että et ole töissä jne.
Et onnistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen kuullut työssäolevilta samaa ja työpaikalla nukahtamisesta ."
Tämä paljasti trolliksi. Yrtit liian näkyvästi. Tavoitteenani oli vastaukset, joissa kommentoitaisiin sitä, että et ole töissä jne.
Et onnistunut.En kyllä parhaalla tahdollakaan löydä tästä kommentoinnista mitään järkevää juonta.
Mutta meissä on niitäkin jotka haluavat sanoa asiaan kuin asiaan jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä parhaalla tahdollakaan löydä tästä kommentoinnista mitään järkevää juonta.
Mutta meissä on niitäkin jotka haluavat sanoa asiaan kuin asiaan jotain.Niinpä, toiset vain eivät ymmärrä lukemaansa. Sääli sinänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, toiset vain eivät ymmärrä lukemaansa. Sääli sinänsä.
Hänen pitää kehittää oraakkelin taitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen pitää kehittää oraakkelin taitoja.
Olet varmaan kuninkaallista sukua. Heillähän on tapana puhua itsestään kolmannessa persoonassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan kuninkaallista sukua. Heillähän on tapana puhua itsestään kolmannessa persoonassa.
Juu, katson peilistä kuninkaallisia piirteitäni joka päivä, kuten rannikolla suuri enemmistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, katson peilistä kuninkaallisia piirteitäni joka päivä, kuten rannikolla suuri enemmistö.
Rannikolla tosiaan paljon kuninkaallisia jälkeläisiä. Siis omasta mielestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rannikolla tosiaan paljon kuninkaallisia jälkeläisiä. Siis omasta mielestään.
Jep, pieni virne suupielessä sanottuna.
- Anonyymi
Just minulla myös tuota samaa . Korkeintaan kaksi tuntia kerrallaan pystyn nukkua.
- Anonyymi
Täs on huonoa oiretta ilman piikkejäkin.
- Anonyymi
Sama tyyppi vuosia trollannut kaikkea mahdollista negatiivistä. Ellei kukaan reagoi, niin vastailee sitten itsellen. Voi jatkaa sitä vaikka kuinka kauan.
- Anonyymi
Sydän hakkaa toisinaan aivan vimmatusti. Kättä särkee . Unettomuutta .
- Anonyymi
mä näin tsiisuksen ajavan 86 helkama raisulla tonnin stiflat jalassa..siinä vaiheessa...kättä särki ja olin pissata housuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä näin tsiisuksen ajavan 86 helkama raisulla tonnin stiflat jalassa..siinä vaiheessa...kättä särki ja olin pissata housuihin
Olisit kussut Raisun tankkiin
- Anonyymi
Sepä tämä . Mitä vastauksia.
- Anonyymi
Kuumetta 2 päivää eipä muuta!
- Anonyymi
Sairauslomaako tarvitsisit mutta kun ei ole mistä valittaa?
- Anonyymi
Nukuttaa- Särkyjä: Rinnassa/Käsivarsissa/ jaloissa.Voimattomuutta.
Muistipätkii/Mieli-ala maassa.
Parin eekerin hautapaikaa vailla.
Milloinka tämä "Sota" päätyy.- Anonyymi
mulla oli viikon hirvee halu liittyä persuhin ja muuttaa ilmajoelle,onneksi loppui. olin hakenut hurmiossa kissankin jo..
- Anonyymi
Ei mitään oireita mistäkään piikistä. Ei aiemmpista rokotteista eikä näistä kolmesta koronarokotteesta.
- Anonyymi
odotetttavissa hiv tartunta kaikille jotka 3 kertaa myrkyn ottaneet!!!!!!!!!
- Anonyymi
Kaverilla yhtäkkiä aids ja mutsilla kasvain munuaisessa. Sellasta. Käykääpä testissä saatattte yllättyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768