Tietääkö kukaan pystyykö HäSan maksumuurin kiertämään yhtä helposti kun iltalehdenkin eli käy vaan vaihtamassa pari asetusta? No testaan sen itse kunhan tästä koneelle kerkiin.
Maksumuurit
19
5330
Vastaukset
- Anonyymi
Pystyy kiertämään hyvinkin helposti. Juurikin noita asetuksia muuttaen.
- Anonyymi
Eli sittenhän voi lopettaa tilauksen ja lukea lehdet ilmaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sittenhän voi lopettaa tilauksen ja lukea lehdet ilmaiseksi?
Kyllä juuri näin.
- Anonyymi
Noniin mutta älä sitä täällä huutele. Toimittajat hakee täältä aiheita kun niillä on kolumnivuoro.
- Anonyymi
Pravda on puolueeton totuus.
- Anonyymi
Pystyykö kapan kassalla poistamaan maksumuurin vaikka ostoksien asemia muuttamalla, ei hihnalle vaan suoraan taskuun?
- Anonyymi
Toki pystyy ja monen on pakkokin tehdä niin. Itsekin huijaan itsepalvelukassoilla noin kolmasosan ostoksista piipparin ohi. Silloin ne saa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Olisko sulla jotain mitä vieraasi voisivat huijata sulta kyläilureissillaan?
- Anonyymi
On toki. Aina kun pidän bileet niin ainakin viinikaappi aina tyhjenee. Kerran vietiin aaltovaaseja, kaikki muumimukit ja jotain maalauksia jotka on kuulemma aika hintavia ja maksoinkin niistä aika paljon mutta ne sutut oikeastaan vaan vi..tutti. Hyvä että vietiin. Käteistä on lähtenyt myös jotain viiskybäsiä. Muttei mitään elämää suurempaa ole viety. Toimeentulon edellytys on. Älä maksa jos voit välttää sen. Hyvä toimeentulo poikii aina lisää esim kaikki köyhien palvelumaksut voi kiertää. Vakuutus korvaa joka pennin lääkäreistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On toki. Aina kun pidän bileet niin ainakin viinikaappi aina tyhjenee. Kerran vietiin aaltovaaseja, kaikki muumimukit ja jotain maalauksia jotka on kuulemma aika hintavia ja maksoinkin niistä aika paljon mutta ne sutut oikeastaan vaan vi..tutti. Hyvä että vietiin. Käteistä on lähtenyt myös jotain viiskybäsiä. Muttei mitään elämää suurempaa ole viety. Toimeentulon edellytys on. Älä maksa jos voit välttää sen. Hyvä toimeentulo poikii aina lisää esim kaikki köyhien palvelumaksut voi kiertää. Vakuutus korvaa joka pennin lääkäreistä.
Vihjailet siis että jos hallitsen tietokoneen monella tavalla esim. Koodaus ja ohjelmointi ja poistan omalta koneeltani pari asetusta poista rasti tyyliin jonka jälkeen näen lehdet olen varas? Huutista!! Kone on minun ja säädän asetukseni ihan miten haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjailet siis että jos hallitsen tietokoneen monella tavalla esim. Koodaus ja ohjelmointi ja poistan omalta koneeltani pari asetusta poista rasti tyyliin jonka jälkeen näen lehdet olen varas? Huutista!! Kone on minun ja säädän asetukseni ihan miten haluan.
Et ole, en minäkään. Lehden hätä ei ole minun ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taskut on mun, laitan niihin mitä haluan.
- Anonyymi
Se on ihan yksinkertainen juttu poistaa suurimman osan lehdistä maksumuurit. Laitan ohjeet kun kerkiin. Nyt katon hiihtoo.
- Anonyymi
Lupo, urpo vai parka, kas siinäpä pulma. Ehkä raukka yksinkertaisesti.
- Anonyymi
No niin. Mene maksumuuri sivulle. Selain chrome.
Hiiren oikea: tarkista
Valitse yläpalkista kolme pistettä
Sitten More tools
Valitse network conditions
Network agents kohdasta rasti pois.
Vaihda tilalle google bot desktop
Palaa sivulle ja valitse oikealla napilla
Lataa uudestaan.
Lue.- Anonyymi
Kiitos, toimii.
- Anonyymi
Voi, voi, pari asetusta.
- Anonyymi
Niin surkea suojaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889