Maksumuurit

Anonyymi

Tietääkö kukaan pystyykö HäSan maksumuurin kiertämään yhtä helposti kun iltalehdenkin eli käy vaan vaihtamassa pari asetusta? No testaan sen itse kunhan tästä koneelle kerkiin.

19

5534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pystyy kiertämään hyvinkin helposti. Juurikin noita asetuksia muuttaen.

• Anonyymi

Eli sittenhän voi lopettaa tilauksen ja lukea lehdet ilmaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sittenhän voi lopettaa tilauksen ja lukea lehdet ilmaiseksi?

Kyllä juuri näin.

• Anonyymi

Noniin mutta älä sitä täällä huutele. Toimittajat hakee täältä aiheita kun niillä on kolumnivuoro.

• Anonyymi

Pravda on puolueeton totuus.

• Anonyymi

Pystyykö kapan kassalla poistamaan maksumuurin vaikka ostoksien asemia muuttamalla, ei hihnalle vaan suoraan taskuun?

• Anonyymi

Toki pystyy ja monen on pakkokin tehdä niin. Itsekin huijaan itsepalvelukassoilla noin kolmasosan ostoksista piipparin ohi. Silloin ne saa ilmaiseksi.

• Anonyymi

Olisko sulla jotain mitä vieraasi voisivat huijata sulta kyläilureissillaan?

• Anonyymi

On toki. Aina kun pidän bileet niin ainakin viinikaappi aina tyhjenee. Kerran vietiin aaltovaaseja, kaikki muumimukit ja jotain maalauksia jotka on kuulemma aika hintavia ja maksoinkin niistä aika paljon mutta ne sutut oikeastaan vaan vi..tutti. Hyvä että vietiin. Käteistä on lähtenyt myös jotain viiskybäsiä. Muttei mitään elämää suurempaa ole viety. Toimeentulon edellytys on. Älä maksa jos voit välttää sen. Hyvä toimeentulo poikii aina lisää esim kaikki köyhien palvelumaksut voi kiertää. Vakuutus korvaa joka pennin lääkäreistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On toki. Aina kun pidän bileet niin ainakin viinikaappi aina tyhjenee. Kerran vietiin aaltovaaseja, kaikki muumimukit ja jotain maalauksia jotka on kuulemma aika hintavia ja maksoinkin niistä aika paljon mutta ne sutut oikeastaan vaan vi..tutti. Hyvä että vietiin. Käteistä on lähtenyt myös jotain viiskybäsiä. Muttei mitään elämää suurempaa ole viety. Toimeentulon edellytys on. Älä maksa jos voit välttää sen. Hyvä toimeentulo poikii aina lisää esim kaikki köyhien palvelumaksut voi kiertää. Vakuutus korvaa joka pennin lääkäreistä.

Vihjailet siis että jos hallitsen tietokoneen monella tavalla esim. Koodaus ja ohjelmointi ja poistan omalta koneeltani pari asetusta poista rasti tyyliin jonka jälkeen näen lehdet olen varas? Huutista!! Kone on minun ja säädän asetukseni ihan miten haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihjailet siis että jos hallitsen tietokoneen monella tavalla esim. Koodaus ja ohjelmointi ja poistan omalta koneeltani pari asetusta poista rasti tyyliin jonka jälkeen näen lehdet olen varas? Huutista!! Kone on minun ja säädän asetukseni ihan miten haluan.

Et ole, en minäkään. Lehden hätä ei ole minun ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taskut on mun, laitan niihin mitä haluan.

• Anonyymi

Se on ihan yksinkertainen juttu poistaa suurimman osan lehdistä maksumuurit. Laitan ohjeet kun kerkiin. Nyt katon hiihtoo.

• Anonyymi

Lupo, urpo vai parka, kas siinäpä pulma. Ehkä raukka yksinkertaisesti.

• Anonyymi

No niin. Mene maksumuuri sivulle. Selain chrome.
      Hiiren oikea: tarkista
      Valitse yläpalkista kolme pistettä
      Sitten More tools
      Valitse network conditions
      Network agents kohdasta rasti pois.
      Vaihda tilalle google bot desktop
      Palaa sivulle ja valitse oikealla napilla
      Lataa uudestaan.
      Lue.

• Anonyymi

Kiitos, toimii.

• Anonyymi

Voi, voi, pari asetusta.

• Anonyymi

Niin surkea suojaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35