Ei vaan tunnu sätin ikuisuus vaiva eli mustien nikkien läsnäolo helpottavan. Kun kamalinta mitä on voida olla on nikinvaihto. Näette trollin ja tiedätte heti epäillä. Siksi kruunu päässä on jonkinmoinen takuu ihmisestä sätissä. Oli sisäpiiriä tai sisäpiirin ulkopuolella mutta kruunu ei ainakaan lähestulkoon milloinkaan ole musta nikki.
Toinen seikka on mikä ärsyttää, mutta enpäs sitä tähän laita. Uudessa postituksesta sitten.
A
Mustat nikit
Anonyymi
2
775
Vastaukset
- Anonyymi
Lähes jokaisella kruunatulla "jolla ei ole mitään syytä/tarvetta käyttää kuin yhtä ja ainoaa nimimerkkiä" on epärehellisyydestä ja salaperäisyydestä kertova kakkosnikki ja osalla nimimerkkejä on useampiakin - kuten esimerkiksi minulla.
B - Anonyymi
SAIRASTA SAKKIA, se viisaimmat titteli pitäsi niiltä ottaa pois, sillä melkein kaikki levittävät aivan perätöntä tietoa asioista mistä eivät tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368