Mönkijä ei liiku vaikka vaihtaa vaihdetta.

Anonyymi

-Polaris sportman 1000cc ei liiku vaikka vaihtaa normaalisti vaihdetta. Vaihteet siis toimivat iha normaalisti mutta mönkijä ei liiku mihinkään. Osaisiko joku kertoa mikä siinä voi olla vikana ennen kuin itse menee sitä sorkkimaan.

20

3291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli vika missä hyvään niin onnittelut kunnon vehkeen hommaasisesta.

      • Anonyymi

        Tämä on sitä sarkasmia


    • Anonyymi

      no joku nyt ei pidä paikkansa tossa sun jutussa,jos ne vaihteet toimii niin silloin se mönkijä liikkuu,edellyttäen että moottori on käynnissä.vikana taitaa olla käyttäjän tiedot mönkijän toiminnasta.

      • Anonyymi

        -Moottori on ihan käynnissä ja näyttö näyttää että mikä vaihe on päällä. On sitä vuos jo tullut ajettua että eipä se siitä johdu että ei tietäisi miten se liikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Moottori on ihan käynnissä ja näyttö näyttää että mikä vaihe on päällä. On sitä vuos jo tullut ajettua että eipä se siitä johdu että ei tietäisi miten se liikkuu.

        näyttääkö se näyttö sen missä asennossa se vaihdekeppi on vai ihan oikeasti sen mikä vaihde on päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näyttääkö se näyttö sen missä asennossa se vaihdekeppi on vai ihan oikeasti sen mikä vaihde on päällä?

        -Se näyttää sen oikean kohan missä se on ja vaihe kepissä muutenkaa ei tuntuisi olevan mitää vikaa kun se liikkuu normaalisti vaihteelta toiselle.


    • Anonyymi

      Noilla tiedoilla sanoisin, että vika on voimansiirrossa. Siis moottorin ja pyörien välissä.

    • Anonyymi

      Kunnon vehkeet on jossain muualla kuin kotimaisessa, Kepu kelkassa?🤡🤡🤡

    • Anonyymi

      Se lähtee tulille kun valelet sen bensalla ja ...... kyllä se tiedät...... vanha pyromaani

    • Anonyymi

      Veikkaan että takapyörissä ilmanpaineet väärin.

    • Anonyymi

      Laita moottori käyntiin ensin, se voi auttaa. Ja irrota kytkin.

    • Anonyymi

      siitä on varmaa kardaanit poikki.

    • Anonyymi

      variattori rikki tai hihna poikki.

    • Anonyymi

      Täällä ihan sama ”mystinen” juttu ja vieläpä sama laite, Polaris 1000 2018.
      Tarkistin variaattorin ja se on ehkä, täytyy olla joku moottorin jälkeinen akseli🤔

      • Anonyymi

        haluatko eroon siitä


    • Anonyymi

      Onko tuoreimmissa vielä se onneton muovi häkki etuperässä?

    • Anonyymi

      Remmi poikki?

    • Anonyymi

      Selvisikö tämä vika? Minullakin täysin sama vika päällä.

    • Anonyymi

      Ja minulla myös

      • Anonyymi

        Liian jäykät mineraalipohjaiset 10w öljyt, ja täytyy olla LS- laatuluokka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      421
      1781
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      180
      1423
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      942
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      117
      895
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      876
    Aihe