Palstakamut

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia että tuntemattomien palstakamujen kanssa täällä keskustelu on ollut tärkeetä ja merkityksellistä tavalla tai toisella?

18

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, välistä täällä on käyty hyviä keskusteluja, paljon toki myös spämmäilyä ja aiheita jotka eivät kiinnosta(kuten keskustelu borgströmin annesta ja aakkospeli ihastuksistanne😏)
      Mulla on vain muutama lesbokaveri, ehkä siksikin kirjoitellut.

    • En ole oikein kotiutunut tälle palstalle. Tuolla sinkuissa viihdyn paremmin. Siellä on mukavaa ajatustenvaihtoa. Eikä yksipuolista se aihekkaan aina, välillä kyllä.

      • Anonyymi

        Aika hitosti olet tänne tuutannut tota sun maskuliiniagendaa siihen nähden, ettet ole kotiutunut. Hyvä että oot lopulta löytänyt oikean foorumin sille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hitosti olet tänne tuutannut tota sun maskuliiniagendaa siihen nähden, ettet ole kotiutunut. Hyvä että oot lopulta löytänyt oikean foorumin sille.

        Hölmöjä täytyy sivistää. :)

        Joo, ei tää tunnu kodikkaalle.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Hölmöjä täytyy sivistää. :)

        Joo, ei tää tunnu kodikkaalle.

        Tiiätkös, kun me ollaan ihan älykkäitä täällä suurin osa, mutta kun ei vaan noi miesasiat tai miehekkyysasiat kiinnosta. Ladies only. Että hyvää jatkoa vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkös, kun me ollaan ihan älykkäitä täällä suurin osa, mutta kun ei vaan noi miesasiat tai miehekkyysasiat kiinnosta. Ladies only. Että hyvää jatkoa vaan.

        Ehkä suurin osa, muttei kaikki. :)


      • Anonyymi

        Eihän sun ole pakko pyöriä täällä ja bisareille on oma palsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sun ole pakko pyöriä täällä ja bisareille on oma palsta.

        En mä pyöri sielläkän, kun en niin biikään ole. Täällä on vaan vähän sisäpiirimäinen henki.


    • Anonyymi

      Myönteiset kokemukset ajoneuvo ja matkailu palstoilta :)

      Gubbe 72

    • Anonyymi

      En todellakaan. En tykkää netissä kirjoitella. Vaikka täällä olenkin.
      Ei ole vain ystävää livenä. Sellaista jonka kanssa olis aidosti kemiaa ja helppo olla

    • Anonyymi

      Tää palsta on ollut mulle aikaisemmin tosi tärkeä vertaistukiryhmä, mutta välillä on ollut ihan liikaa yksien ja samojen tyyppien omien asioiden vatvomista. Jos ei halua roikkua keskustelupalstoilla päivittäin, niin hyvät jutut menee ohi, jos pari tyyppiä spämmää kaikki ketjut täyteen. Nyt alkaa taas pieniä valonpilkahduksia näkyä, kuten se ketju odotuksista parisuhteeseen tai kumppaniin liittyen. Ehkä mä jaksan vielä silloin tällöin käydä selaamassa.

    • Anonyymi

      Koppavien takia kukaan ei viihdy

      • Anonyymi

        Kuka on koppava? Joku ”Anonyymi” kuten sinä ja minä?
        ”Kukaan ei viihdy”? Mä viihdyn, joten älä puhu ”kaikista” kun puhut itsestäsi.
        Silti käyt täällä vaikket viihdy. Pakkomielle?
        Parempaa huomista sulle.


    • Onhan tuosta kokemuksia tavalla jos toisellakin ja pari tuntematonta on tullut sillä tavalla tutuksikin. Aiemmin kun en tuntenut livessä sen enempää lesboja kuin bi-naisiakaan.
      Paljon on täällä tunteita purettu ja kaikenlaista saatu, toivottavasti edes joskus jotakin myös annettu, ja meinaan muutakin kuin ei toivottua mielipahaa.

      • Anonyymi

        Tylsäähän täällä on. Mees laittaa joku uusi aloitus? Maja tai teltta pystyyn niin kuin ennen vanhaan. Sinne sitten rupattelemaan niitä näitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tylsäähän täällä on. Mees laittaa joku uusi aloitus? Maja tai teltta pystyyn niin kuin ennen vanhaan. Sinne sitten rupattelemaan niitä näitä.

        Enpä nyt taija mitään telttoja pystyttää, kun ei mua niin paljon itekseni kiinnosta rupatella. Mutta jos joku muu pykää ja saapi vielä äänensäkin avattua, niin voishan tuota matalassa tai vähän korkeammassakin majassa turista.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä nyt taija mitään telttoja pystyttää, kun ei mua niin paljon itekseni kiinnosta rupatella. Mutta jos joku muu pykää ja saapi vielä äänensäkin avattua, niin voishan tuota matalassa tai vähän korkeammassakin majassa turista.

        Niin, onhan täällä jo tuota itsekseen juttelevaa sakkia palstalla. Eikä äänen avaamisessakaan taida olla mitään ongelmia ja juttua riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onhan täällä jo tuota itsekseen juttelevaa sakkia palstalla. Eikä äänen avaamisessakaan taida olla mitään ongelmia ja juttua riittää.

        Tästä itekseen juttelusta muakin on "syytetty" ja vieläpä niin, jotta monella nimmarilla laittasin 😁 No edelleen käytössä tämä yks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe