Palstakamut

Anonyymi

Onko kellään kokemuksia että tuntemattomien palstakamujen kanssa täällä keskustelu on ollut tärkeetä ja merkityksellistä tavalla tai toisella?

18

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, välistä täällä on käyty hyviä keskusteluja, paljon toki myös spämmäilyä ja aiheita jotka eivät kiinnosta(kuten keskustelu borgströmin annesta ja aakkospeli ihastuksistanne😏)
      Mulla on vain muutama lesbokaveri, ehkä siksikin kirjoitellut.

    • En ole oikein kotiutunut tälle palstalle. Tuolla sinkuissa viihdyn paremmin. Siellä on mukavaa ajatustenvaihtoa. Eikä yksipuolista se aihekkaan aina, välillä kyllä.

      • Anonyymi

        Aika hitosti olet tänne tuutannut tota sun maskuliiniagendaa siihen nähden, ettet ole kotiutunut. Hyvä että oot lopulta löytänyt oikean foorumin sille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hitosti olet tänne tuutannut tota sun maskuliiniagendaa siihen nähden, ettet ole kotiutunut. Hyvä että oot lopulta löytänyt oikean foorumin sille.

        Hölmöjä täytyy sivistää. :)

        Joo, ei tää tunnu kodikkaalle.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Hölmöjä täytyy sivistää. :)

        Joo, ei tää tunnu kodikkaalle.

        Tiiätkös, kun me ollaan ihan älykkäitä täällä suurin osa, mutta kun ei vaan noi miesasiat tai miehekkyysasiat kiinnosta. Ladies only. Että hyvää jatkoa vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkös, kun me ollaan ihan älykkäitä täällä suurin osa, mutta kun ei vaan noi miesasiat tai miehekkyysasiat kiinnosta. Ladies only. Että hyvää jatkoa vaan.

        Ehkä suurin osa, muttei kaikki. :)


      • Anonyymi

        Eihän sun ole pakko pyöriä täällä ja bisareille on oma palsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sun ole pakko pyöriä täällä ja bisareille on oma palsta.

        En mä pyöri sielläkän, kun en niin biikään ole. Täällä on vaan vähän sisäpiirimäinen henki.


    • Anonyymi

      Myönteiset kokemukset ajoneuvo ja matkailu palstoilta :)

      Gubbe 72

    • Anonyymi

      En todellakaan. En tykkää netissä kirjoitella. Vaikka täällä olenkin.
      Ei ole vain ystävää livenä. Sellaista jonka kanssa olis aidosti kemiaa ja helppo olla

    • Anonyymi

      Tää palsta on ollut mulle aikaisemmin tosi tärkeä vertaistukiryhmä, mutta välillä on ollut ihan liikaa yksien ja samojen tyyppien omien asioiden vatvomista. Jos ei halua roikkua keskustelupalstoilla päivittäin, niin hyvät jutut menee ohi, jos pari tyyppiä spämmää kaikki ketjut täyteen. Nyt alkaa taas pieniä valonpilkahduksia näkyä, kuten se ketju odotuksista parisuhteeseen tai kumppaniin liittyen. Ehkä mä jaksan vielä silloin tällöin käydä selaamassa.

    • Anonyymi

      Koppavien takia kukaan ei viihdy

      • Anonyymi

        Kuka on koppava? Joku ”Anonyymi” kuten sinä ja minä?
        ”Kukaan ei viihdy”? Mä viihdyn, joten älä puhu ”kaikista” kun puhut itsestäsi.
        Silti käyt täällä vaikket viihdy. Pakkomielle?
        Parempaa huomista sulle.


    • Onhan tuosta kokemuksia tavalla jos toisellakin ja pari tuntematonta on tullut sillä tavalla tutuksikin. Aiemmin kun en tuntenut livessä sen enempää lesboja kuin bi-naisiakaan.
      Paljon on täällä tunteita purettu ja kaikenlaista saatu, toivottavasti edes joskus jotakin myös annettu, ja meinaan muutakin kuin ei toivottua mielipahaa.

      • Anonyymi

        Tylsäähän täällä on. Mees laittaa joku uusi aloitus? Maja tai teltta pystyyn niin kuin ennen vanhaan. Sinne sitten rupattelemaan niitä näitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tylsäähän täällä on. Mees laittaa joku uusi aloitus? Maja tai teltta pystyyn niin kuin ennen vanhaan. Sinne sitten rupattelemaan niitä näitä.

        Enpä nyt taija mitään telttoja pystyttää, kun ei mua niin paljon itekseni kiinnosta rupatella. Mutta jos joku muu pykää ja saapi vielä äänensäkin avattua, niin voishan tuota matalassa tai vähän korkeammassakin majassa turista.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä nyt taija mitään telttoja pystyttää, kun ei mua niin paljon itekseni kiinnosta rupatella. Mutta jos joku muu pykää ja saapi vielä äänensäkin avattua, niin voishan tuota matalassa tai vähän korkeammassakin majassa turista.

        Niin, onhan täällä jo tuota itsekseen juttelevaa sakkia palstalla. Eikä äänen avaamisessakaan taida olla mitään ongelmia ja juttua riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, onhan täällä jo tuota itsekseen juttelevaa sakkia palstalla. Eikä äänen avaamisessakaan taida olla mitään ongelmia ja juttua riittää.

        Tästä itekseen juttelusta muakin on "syytetty" ja vieläpä niin, jotta monella nimmarilla laittasin 😁 No edelleen käytössä tämä yks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe