14-15vuotiaan elämästä

Anonyymi

Tota homma on nyt tämä, oon 14v kohta 15v jätkä ja mulla ois tälläne kriisi elämäs nyt vaihteeks menossa ja en oo kovin avautuva ihminen yleensä. Eli haluaisin muuttaa isälle mutta äiti ei suostu koska väittää että isä ei kuulemma kokene huoltamaan minua, sanoo nii koska ei itse tule toimeen hänen kanssaan ja ovat eronneet jo kun olin 1-2v. Ja isäni on hyvä tyyppi ei harrasta mitään juopottelua tai vastaavaa ja on kykenevä huoltamaan minua. Luin jostaki että 15 vuotias kun haluaa muuttaa isälleen, ei hänen äitinsä voi sitä kovin vastustaa. Joten en tiedä pitääkö paikkaansa. Ja jos nyt jolleki syy kiinostaa muutosta nii siihen johtuu varmaan monta monta eriasiaa. 1.olen asunnut äidilläni liian kauan ja meillä on äidin perheessä 5 lasta katon alla ja minä olen toisiks vanhin ja nuoremmat ovat Uhmaikäsiä ja suoraan sanottuna rasittavia, äitille olen yrittänyt puhua mutta kääntää kaikki minun ongelmaksi ja vaikka on joskus puhunut pienemmille niin he eivät ymmäärrä, eli kotonani ei ole omaa rauhallista tilaa jota teini iässä on tärkeää. Isälle soittelen useasti etten jaksa olla pienten kanssa enää. 2. Äitini alkaa käymään hermoille kun, hänen mielestä kaikissa lapsissa on ongelmia ja valittaa meille ettei saa omaa rauhaa miehensä kanssa yhtään kun joutuu meidän perään vaan kattoa. Ja siis äitini on työtön kotona viettää päivät. Ja äiti oikeasti vaikka on paljon kotona ei ole edes lapsiensa kanssa/ touhua yhdessä mitään ja silti valittaa. Äitini kanssa ei voi edes keskustella kun hän ei itse kestä totuutta kun sille yrittää jutella. Tänäänkin sanoin sille että hanki ite hoitoo eläkä tunge lapsilles vaa pillerit naamaa. Äiti vielä kysyy multa aina miks vaikutan nii häiriintyneeltä kotona kokoajan ja olen tympeä pienemmille, sittu siks ku vaikka yritän sopeutua ja olla mukava nii ne saattaa vaa ohimennen läppästä päähä tai kun on hiljasta niin nousee vaa sohvalta ja sanoo haista vittuu lällää ja niiku ärsyyttää nii kauan että pitää nousta uhmaan ja sitten vanhemmat ei välitä vaikka kun 6 vuotias sanoo vitu ääliö ja huitoo puukolla vaan siihen kun teinillä menee järki ja ottaa siltä puukon pois ja karjuu sille että lähteä vittu huoneesee tai mitä sie isommalle komentelet. Äiti ei osaa myöntää koskaan olevansa väärässä ja on hirveä Dramaatikko alkaa selittää joka asiasta omia vtutavia surujaan. Niin olisiko kellään tähän asiaan vastausta. Anteeks jo nyt valmiiksi tätä sekasin kirjoitus tyyliä kun kirjoitin tämän Suutuksissaan.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota yhteyttä lastensuojeluun, jos saisit jotain apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe