Anteeksi väärä palsta, remonttipalstalla ei ollut tietoa. Ja viime syksýn keskustelut oli poistettu täältä.
Siis: Keittiö menee uusiksi, pitäisi löytää normaalilaatuiset keittiökaapit (runko lastulevyä, ovet maalattua MDF-levyä.
Löytyykö Tallinnasta www.kalustetukut.fi tai www.keittio.net tyylistä paikkaa tai vaikka pienempää puusepänfirmaa?
Hakusessa on myös parkettifirma joka tekee hommia myös Helsingin alueella.
Keittiökalusteita Virosta?
5
2203
Vastaukset
- jarsi
kyseisiin tekijöihin sähköpostilla.ja mene rohkeasti käymään piirustusten kanssa.olen itse hankkinut 2 keittiön kaapistot virosta ja kyllä säästö on ollut aika mukava
- unelmakeittiön
Turussa. Teetetty mittojen mukaan täyspuusta Virossa. Suomalainen sisustusarkkitehti suunnitteli ja hänellä on salainen verstas Tallinnassa. Täyspuuta ja kaikki pelit ja pensselit. ja just jetsulleen työtä. Kannttaa todella käydä nuo mittatilausfirmat läpi. ANTTEKSI tullee taas www
http://www.infopluss.ee/navigate.asp?loc=16&cat=607572&ll=0
- Minä olen
Oletko tutustunut Helsingissä Tattarinsuolla olevaan Köyhien stokan valikoimiin.Siellä erittäin edullisia MDF peiliovikalusteita.Uusia ja hyvälaatuisia,laajat valikoimat.Ovia ja runkoja ym.itsekoottavia mallistoja.Siellä näkee virolaisiakin ostoksilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155