Juntti näköjään kerran päässyt viimeisillä rahoillaan Thaimaahan ja narahtanut pattiksen hutsuun.. Nyt on niin polleeta kun ajelee vanhalla mopollaan krapulassa mae phimin ja pan phen kujilla. Luulee tietävänsä kaiken ja on olevinaan miljonääri. Muualla ei ole ikinä käynyt eikä nähnyt mitään muuta. Hänen mielestään ei saa arvostella siaminlahden likaisuutta ja öljyvuodotkin rayongin tehtaalta ovat vain pikkujuttuja. Thaimaassa lomailevat eivät valitettavasti kuitenkaan halua kaatopaikalla olla,joten mopoile sinä juntti siellä ihan rauhassa. Vaihda välillä hutsua,ettei käy yksitoikkoiseksi,nyt heitä saa halvalla näin korona-aikana.
Puolivalo-sensein matkailutarina.
12
<50
Vastaukset
No money no honey. Uutta omaishoitajaa ei saa Suomeen ilman rahaa. Äitee auttoi edellisen kanssa mutta nyt äitee on siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Monta tonnia pitäis olla ja en pääse pelipaikoille hymylläkään hurmaamaan kun pitäis olla rokotukset, lennot maksaa ja on huonot hampaat.
- Anonyymi
Kenestä nyt puhutaan?
- Anonyymi
Viestien poistelijasta.
- Anonyymi
Vihjaatko että senssukka itse T mode ollen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä.
- Anonyymi
No voihan jumankekka sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sensukka on aina alkukuukaudesta vaikka mitä, kun eläkettä on vielä tuhlaamatta viinaksiin. Ego on iso, suorastaan valtava. Tässä kuussa ei kuitenkaan ainakaan vielä tutkinnanjohtaja ole antanut lisätietoja Pattayan poikain rikosrekistereistä, mutta Paraisten saarelle on nousemassa mammuttihirsimökki. Espanjan uudella rantahuvilalla eivät ehtineet olla kuin muutaman päivän uudella jahdilla ajellen, kun jatkoivat jo matkaa vauhdikas moottoripyöräpoika saaden mukana kulkevalta kotiopettajalta supisuomalaista peruskoulutusta. Illalla poika menee sitten tsiangmain mäkkäriin oppimaan rahan arvoa.
- Anonyymi
Onko aloituksen tekijä tämä numerosensei t mode?
- Anonyymi
Varmaan T mode vastaa?
- Anonyymi
Haha,käykö kateeks,ku ei ite pääse?
Putler..Putte..Persuvajakki,Pietari:)) - Anonyymi
Hyvät palstalaiset. Tämä on minun todellinen tarinani elämästäni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762371Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2732011Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi60932Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58913- 70858
- 68799
- 71785
- 54784
- 65767
- 107761