Puolivalo-sensein matkailutarina.

Anonyymi

Juntti näköjään kerran päässyt viimeisillä rahoillaan Thaimaahan ja narahtanut pattiksen hutsuun.. Nyt on niin polleeta kun ajelee vanhalla mopollaan krapulassa mae phimin ja pan phen kujilla. Luulee tietävänsä kaiken ja on olevinaan miljonääri. Muualla ei ole ikinä käynyt eikä nähnyt mitään muuta. Hänen mielestään ei saa arvostella siaminlahden likaisuutta ja öljyvuodotkin rayongin tehtaalta ovat vain pikkujuttuja. Thaimaassa lomailevat eivät valitettavasti kuitenkaan halua kaatopaikalla olla,joten mopoile sinä juntti siellä ihan rauhassa. Vaihda välillä hutsua,ettei käy yksitoikkoiseksi,nyt heitä saa halvalla näin korona-aikana.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No money no honey. Uutta omaishoitajaa ei saa Suomeen ilman rahaa. Äitee auttoi edellisen kanssa mutta nyt äitee on siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Monta tonnia pitäis olla ja en pääse pelipaikoille hymylläkään hurmaamaan kun pitäis olla rokotukset, lennot maksaa ja on huonot hampaat.

• Anonyymi

Kenestä nyt puhutaan?

• Anonyymi

Viestien poistelijasta.

• Anonyymi

Vihjaatko että senssukka itse T mode ollen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä.

• Anonyymi

No voihan jumankekka sentään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sensukka on aina alkukuukaudesta vaikka mitä, kun eläkettä on vielä tuhlaamatta viinaksiin. Ego on iso, suorastaan valtava. Tässä kuussa ei kuitenkaan ainakaan vielä tutkinnanjohtaja ole antanut lisätietoja Pattayan poikain rikosrekistereistä, mutta Paraisten saarelle on nousemassa mammuttihirsimökki. Espanjan uudella rantahuvilalla eivät ehtineet olla kuin muutaman päivän uudella jahdilla ajellen, kun jatkoivat jo matkaa vauhdikas moottoripyöräpoika saaden mukana kulkevalta kotiopettajalta supisuomalaista peruskoulutusta. Illalla poika menee sitten tsiangmain mäkkäriin oppimaan rahan arvoa.

• Anonyymi

Onko aloituksen tekijä tämä numerosensei t mode?

• Anonyymi

Varmaan T mode vastaa?

• Anonyymi

Haha,käykö kateeks,ku ei ite pääse?
      Putler..Putte..Persuvajakki,Pietari:))

• Anonyymi

Hyvät palstalaiset. Tämä on minun todellinen tarinani elämästäni.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2371
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      273
      2011
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      60
      932
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      913
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      858
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      799
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      785
    8. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      784
    9. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      767
    10. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      107
      761
    Aihe