Itse seurannut tätä palstaa jo 2004 lähtien, eli 18 vuotta, vähemmän nykyään. Alkuaikoina oli Pentti Neloset sun muut, itse kirjoittelin 15v sitten täällä mm. Maccileipä kun hurahdin macceihin. Nyt tuo into on jo laantunut ja Macit on koneita siinä missä muutkin.
Mulle ei enää ole väliä mikä käyttis on koneessa, noille kaikille on tarkoituksensa ja tarpeensa
- Työläppäri on MacBook Pro, lähinnä koodauksessa
- PC on oman projektin koodauksessa ja satunnaiseen pelailuun, Windows 11 sisältää myös Ubuntun WSL2 alla, jossa tapahtuu varsinainen koodaus ja sitten Windows puolen sovitus itse Windowsissa.
- Windows on monipuolinen käyttis, etenkin laaja tuki Desktop-softien käyttöön ja peleissä
- Mac on hyvä sisällöntuotannossa ja sohva-surffailuun
- Linux on hyvä koodaukseen ja pilvipuolen softien tekoon
Tässä ajassa varmaan syntynyt paljon kakaroita, välillä tuntuu vaan niin typeriltä ja lapsellisilta nämä aloitukset tällä palstalla, tyyliin Windows ruhjoi koneeni, joo-ho, syökää kakarat puuroa ja kasvakaa aikuisiksi
Miten te jaksatte vääntää tätä sontaa?
19
161
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on pyyteetöntä työtä. On informoitava ihmisiä linuksin vaaroista. Koneen rikkomiset, nigerialaiskirjeet, oikeudeton koodin kopioiminen ja patenttioikeudenkäynnit. Niistä on linuks tehty.
Ei ihme että Transmeta meni konkurssiin.- Anonyymi
Kannattaisi palata ensin eskariin ja sitten opetella lukemaan.
- Anonyymi
Palaa sinne esikoulun apuluokalle, kun järjen juoksu on niin huonoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaa sinne esikoulun apuluokalle, kun järjen juoksu on niin huonoa.
Taitaa harmittaa Transmetan konkurssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa harmittaa Transmetan konkurssi?
Sellaisia ne Usalaiset yritykset ovat, menevät konkurssiin.
Torvalds jätti firman kuusi ( 6 ) vuotta ennen konkkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne Usalaiset yritykset ovat, menevät konkurssiin.
Torvalds jätti firman kuusi ( 6 ) vuotta ennen konkkaa.Mutta Microsoft senkun vaan porskuttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi palata ensin eskariin ja sitten opetella lukemaan.
KOLLIMAATTORI ON NASSIKKAPAPPARAINEN!
- Anonyymi
Mene hoitoon!
- Anonyymi
Ehkä aloittaja on oikeassa, mutta tämähän on sodat-palsta ja täällä soditaan!
- Anonyymi
Surkee paska windows !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkee paska windows !
Yli 90% käyttää Windowsia - linuksia 0,01%, jotta kumpikohan se paska mahtaa olla?
- Anonyymi
PS. Windows on PASKAA!
- Anonyymi
Tuo yks wintrolli on seurannut palstoja yli 65 vuotta! Elikkä itse olet vain "poikanen".
- Anonyymi
65-v. takaperin oli vain yleisönosastoja lehdissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
65-v. takaperin oli vain yleisönosastoja lehdissä.
Pitäisi palata siihen vanhaan aikaan takaisin. Nyt on liian helppoa trollata!
- Anonyymi
Parahin aloittaja; Te olette järkimies! Jotta eipä mulla muuta.
- Anonyymi
Sen verran aloitukseen, jotta uusia kakaroita ei ole syntynyt ainakaan tälle palstalle, mutta uusia tietokoneenkäyttäjiä on!
- Anonyymi
Ja niistä vielä sen verran, jotta jokainen linuksia kokeillut on vaihtanut alle kuukaudessa takaisin Windowsiin!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762691Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2761539Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991301Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3851246Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2889Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805