Kerran saunassa

Anonyymi

Olin saunomassa pari vuotta sitten kaverin mökillä ja sitten mulla alkoi saunassa seisomaan. Kaveri otti mun mamban kouraan ja runkkas letkua niin kauan, että spermat lensi vahingos kiukaalle. Vittu mikä haju siellä saunas oli sen jälkeen.

2

9980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaarallista viedä käärme saunaan.

• Anonyymi

Maija pyysi mut mukaansa niiden mökille. Sinne tulisi pari sen serkkuja kavereineen. Sen vanhemmat piti sitä hyvänä ideana. Kun tajusin että mökille tulisi mun ja Maijan lisäksi neljä noin kolmekymppistä miestä olin aika hämilläni. Uitiin alasti ja saunottiin. Nelikkö halasi ja kosketteli meitä innokkaasti. Nelikon noustessa vedestä laiturille ja juostessa saunaan jäätin hetkeksi kahdestaan. Yritin kysellä mihin tää kaikki päätyisi. Maija nauroi ja sanoi katsotaan ensiviikolla. 
      Päästiin Maijan kanssa viimeisinä saunaan. Nelikko täytti ne pienet lauteet. Meidät vedettiin suoraan syliin. Jäykkänä oleva kalu upposi suoraan peppuuni. Arvatenkin Maijalle kävi samoin. Vaihdoimme syliä ja uimme välissä. Meitä kierrätettiin sylistä sylii lupaa kysymättä. Ne kyllä tiesi mitä tehdä. Jokainen dippas vuorollaan munaansa mun pepussa.
      Kännykkä pirisi pukkarissa.
      --Nyt pojat hätäset vielä. Kohta ne on täällä. 
      -Ketkä ne. Maija parahti. 
      --Ette tunne vielä mutta kohta kyllä, me luvattiin niille.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      176
      6841
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      230
      4022
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      67
      3341
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      77
      2727
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      7
      2176
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2065
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      2
      1862
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1461
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      43
      1425
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      46
      1358
    Aihe