Myytävänä purkukuntoinen ja homeinen vanha talo, jota ei edes saa purkaa!
https://huutokaupat.com/3269648/huonokuntoinen-rintamamiestalo-helsingin-herttoniemesta
Tonttia ei saa ostaa. Sitä ei saa käyttää uuden talon alustaksi. Nykyinen talo on laho paska.
Eli mistä tässä maksetaan? Nyt jotkut hullut jo tarjonnu yli sata tonnia? Mistä?
Mistä tässä maksetaan?
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuon todennäköisesti saa purkaa, vaatii toki kaupungin luvan. Sen uuden talon pitää vain olla ulkonöltään ympäristöön sopiva. Eli voi rakentaa uuden "rintsikan", mutta ei mitään "muodikasta" lasiseinä kammotusta.
- Anonyymi
Ei saa purkaa, koska alue on julistettu pyhäinjäännökseksi!
Tämä kaupunkikuvahan menee rikki jo siitä, että vaihdetaan lahot ikkunat alumiinipuitteisiin. Ei käy, pitää kunnostaa vanhat, vaikka maksaa enemmän.
Sama tällaisen talon kanssa. Korjaus on vaikea ja maksaa vähintään yhtä paljon kuin uusi talo. Lisäksi korjattu talo voi olla uudelle käyttäjälle epäkäytännöllinen tilajakonsa puolesta, mutta minkäs teet - ei voi paljoa muutoksia tehdä, ettei kaupunkikuva mene rikki.
Samaa se on asutuissakin taloissa. Esim. Pihlajanmäessä kiellettiin kerrostalojen lisälämmöneristys. Palelkaa ja maksakaa isoja laskuja vaan, jotta muut saa käydä maksuttomassa ulkoilmamuseossa ihastelemassa varhaista betonielementtirakentamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637