Onko oikein FSHKY

Anonyymi

Forssan hyvinvointikuntayhtymä. Jos ei ole rokotuksia. Annatte lomautuslapun, missä lukee. Itse pyytänyt lomautuksen, vaikkei ole. Tässä on jo rikollista toimintaa, minun oikeustajuni mukaan. Asiakirjan väärennys tämä on.

17

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työntekijän itseaiheuttama lomautus se ainakin on.
      Yrittäkää nyt ottaa ne rokotukset. Ei kukaan halua rokottamattoman hoitajan tai lääkärin hoitoon.

      • Anonyymi

        Kuka ottaa tollasen rokotuksen. Testi vaiheessa mutkat suoriksi .Kannattaa tutustustua lääkäri Tamara Tuomisen tutkimuksiin
        Voi niitä lapsia kenen vanhemmat antaa luvan rokottaa kannattas myös tutustua haittoihin jokaikisen ihmisen.Rokotettu levittää myös tautia ei ole suojassa vaikka luulee niin


      • Anonyymi

        Kuinka paljon sulle maksetaan,kun käsket ottamaan haitallisen piikkiannoksem.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ottaa tollasen rokotuksen. Testi vaiheessa mutkat suoriksi .Kannattaa tutustustua lääkäri Tamara Tuomisen tutkimuksiin
        Voi niitä lapsia kenen vanhemmat antaa luvan rokottaa kannattas myös tutustua haittoihin jokaikisen ihmisen.Rokotettu levittää myös tautia ei ole suojassa vaikka luulee niin

        Eläkeläinen tienaa kivasti kun osaa vetää oikeasta narusta. Ja kaiken lisäksi on saanut asiasta ymmärtämättömiä mainostamaan itseään.
        On niitä ennenkin ollut vastaavia lääkäreitä.


    • Anonyymi

      Tämmösestä voi tehdä rikosilmoituksen. Laki on takana.

    • Anonyymi

      Työntekijän itseaiheuttama lomautus se ainakin on.
      En halua rokottamattoman hoitoja. Mieleen tulee aina kun naapurin naapurin jotain 22v lapsi kuoli kun vanhemmat eivät olleet rokottaneet. Kuoli jälkitauteihin, usean kuukauden sairastelun jälkeen. Kun luultiin jo selviävän aivokalavontulehduksesta, tuli keuhkokuume ja vei vielä 6 kk sitten täysin terveen urheilevan nuorukaisen.

      • Anonyymi

        Ei terve rokottamaton ihminen mitään tautia levitä.Sanoo sen järkikin.


    • Anonyymi

      Lakiteknistä jargonia se on. Yritetään vierittää vastuu valtioneuvoston sairaasta päätöksestä työntekijälle. Pysykää lujina. Ei ole mitään syytä alistua mielivaltaan tässäkään asiassa. Ne taas jotka ruikuttavat että ”minua ei ainakaan rokottomaton hoida” ja ”minua ei ainakaan rokottomaton ruoki” ovat itsekkäitä aivopestyjä hölmöjä. Saunan taakse vaan tuommoiset. Ei ihminen voi olla niin tyhmä että ei ymmärrä mistä on kysymys. Rokotettu kantaa virusta siinä missä rokottomatonkin. Ero on vain siinä että rokottomaton älyää mennä sairaslomalle viruksen saatuaan. Rokotettu välttämättä ei ja toimii täten supertartuttajana.

      • Anonyymi

        Missä rokottamaton hoitaa itsensä, jos sairastuu? Yksityispuolella?
        Kustantaako hän "omasta pussista" testit, vaikka yksitysellä? Muistaakseni maksaa 200 euroa.
        Rokottamaton voi otattaa yksityisellä antigeenitestin, siinähän näkyisi, onko tauti sairastettu.
        Minulle iskettiin lapsena kaikki mahdolliset rokotukset. Siihen aikaa ei edes kysytty mitään lupaa. Hengissä ollaan boometina.
        Kaksi vuotta ole noudattanut viranomaisten ohjeita, maskit, käsidesi, ei ole juhlittu ja 3 rokotetta.
        Ja oliko ne rokotteet minu nuoruusaikaan sen tutkitumpia kuin tämä kotonarokote nyt.
        No, jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseen, nykypäivänä ei eri mielipiteestä viedä "saunan taakse", ei sinuakaan.
        Jos hoitajalla on oikeus kieltäytyä rokotteesta,
        minulla on myös oikeus sanoa, että rokottamaton ei hoida.
        Yhdestä olemme samaa mieltä, saiso korona loppua jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä rokottamaton hoitaa itsensä, jos sairastuu? Yksityispuolella?
        Kustantaako hän "omasta pussista" testit, vaikka yksitysellä? Muistaakseni maksaa 200 euroa.
        Rokottamaton voi otattaa yksityisellä antigeenitestin, siinähän näkyisi, onko tauti sairastettu.
        Minulle iskettiin lapsena kaikki mahdolliset rokotukset. Siihen aikaa ei edes kysytty mitään lupaa. Hengissä ollaan boometina.
        Kaksi vuotta ole noudattanut viranomaisten ohjeita, maskit, käsidesi, ei ole juhlittu ja 3 rokotetta.
        Ja oliko ne rokotteet minu nuoruusaikaan sen tutkitumpia kuin tämä kotonarokote nyt.
        No, jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseen, nykypäivänä ei eri mielipiteestä viedä "saunan taakse", ei sinuakaan.
        Jos hoitajalla on oikeus kieltäytyä rokotteesta,
        minulla on myös oikeus sanoa, että rokottamaton ei hoida.
        Yhdestä olemme samaa mieltä, saiso korona loppua jo

        Rokottomaton ei hoida itseään missään. Itse olen rokottomaton ja sairaalaan/terveyskeskukseen en mene mistään syystä ennen kuin tämä korona/rokotehulluus päättyy. Olisi oikein ja kohtuullista jos kaikki sairaanhoitajat ja muu hoitohenkilökunta menisi vaan kylmästi lakkoon. Loppuisi tämä hulluus kertakaikkisesti. Ennen rokotettiin ja hyvästä syystä. Ne todella tehosivat. Isorokko hävisi yhdellä rokotteella. Häviääkö korona? Ei häviä edes kymmenellä rokoteannoksella. Täysin hyödytön. Pahimmassa tapauksessa haitallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä rokottamaton hoitaa itsensä, jos sairastuu? Yksityispuolella?
        Kustantaako hän "omasta pussista" testit, vaikka yksitysellä? Muistaakseni maksaa 200 euroa.
        Rokottamaton voi otattaa yksityisellä antigeenitestin, siinähän näkyisi, onko tauti sairastettu.
        Minulle iskettiin lapsena kaikki mahdolliset rokotukset. Siihen aikaa ei edes kysytty mitään lupaa. Hengissä ollaan boometina.
        Kaksi vuotta ole noudattanut viranomaisten ohjeita, maskit, käsidesi, ei ole juhlittu ja 3 rokotetta.
        Ja oliko ne rokotteet minu nuoruusaikaan sen tutkitumpia kuin tämä kotonarokote nyt.
        No, jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseen, nykypäivänä ei eri mielipiteestä viedä "saunan taakse", ei sinuakaan.
        Jos hoitajalla on oikeus kieltäytyä rokotteesta,
        minulla on myös oikeus sanoa, että rokottamaton ei hoida.
        Yhdestä olemme samaa mieltä, saiso korona loppua jo

        Kyllä oli tutkittu. Koronarokotus tuli keskeneräisesti jakoon. Vastuu jää itselle kun antaa myrkyttää itsensä


    • Anonyymi

      En vaan voi ymmärtää kuinka ihmiset luottavat kaiken maailman hömppään. Kun ette luota lääketieteeseen , ette varmaan voi mennä sairaalahoitoonkaan jos satutte jonkun taudin saamaan, kun ette luota tieteen kehittämään rokotteeseenkaan.

      • Anonyymi

        Onko tiede joku mystinen olento joka kehittää kaikkea erinommaista jota ei voi muuta kuin ihmetellä huulet pyöreinä. Oikein olisi sanoa että mitä ihmiset on taas keksineet. Mikään ihmisen keksimä ei ole koskaan ollut virheetöntä ja kaikissa lääkkeissäkin on sivuvaikutuksensa. Itse en mene lääkäriin valittamaan mitään mihin en tiedä olevan yksinkertaista ratkaisua. Sellaisia ovat esimerkiksi peräpukamien hirttäminen, kihtiin kortisonipiikki, reikään hampaassa paikka. Yleensä kun harvoin menee jonkun yksinkertaisen vaivan vuoksi käymään pannaan aina verikokeisiin jostain syystä. Viimeksi suositeltiin statiinin käyttöä. En tietenkään ryhtynyt käyttämään. Ai niin, en tietenkään ole ottanut koronapiikkiä. Omaa järkeäkin saa käyttää.


    • Anonyymi

      Jos me kirjoittelijat olis tätä koronaa hoidettu, kyllä olis kuolleita paljon.
      Ja jos eivät viisaat ois rokotetta keksineet, kuolleita olis paljon.
      Miettikää vähän!!

      • Anonyymi

        Kuolleita on paljon joka vuosi. Kuoleminen alkaa syntymästä ja kuolema voi koittaa koska tahansa. Nykyään kuolema on vain siivottu pois silmistä ja ihmiset saa paniikkikohtauksia nähdessään ruumisauton liikenteessä. Ennen vanhaan kun nähtiin ruumisauto toimissaan pysähdyttiin tien varteen ja miehet ottivat lakin päästä. Nykyään vedetään pipo silmille kustaan housuihin ja juostaan kiroillen karkuun. Nykyaikainen ihminen on pelkuripaskahousu. Uhoa riittää mutta tosipaikan tullen vingutaan kuin pistetty sika. Minulle kuolema on voitto, ja mitä pikimmin se kohdalleni tulee, sen parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolleita on paljon joka vuosi. Kuoleminen alkaa syntymästä ja kuolema voi koittaa koska tahansa. Nykyään kuolema on vain siivottu pois silmistä ja ihmiset saa paniikkikohtauksia nähdessään ruumisauton liikenteessä. Ennen vanhaan kun nähtiin ruumisauto toimissaan pysähdyttiin tien varteen ja miehet ottivat lakin päästä. Nykyään vedetään pipo silmille kustaan housuihin ja juostaan kiroillen karkuun. Nykyaikainen ihminen on pelkuripaskahousu. Uhoa riittää mutta tosipaikan tullen vingutaan kuin pistetty sika. Minulle kuolema on voitto, ja mitä pikimmin se kohdalleni tulee, sen parempi.

        "Minulle kuolema on voitto, ja mitä pikimmin se kohdalleni tulee, sen parempi."

        Oletko kysynyt lastenlasten lapsiltasi. he varmaan haluavat että heillä on isovanhempia, tukisolukkoja.
        Mitä he pienet jälkeläisisi ajattelevat kun kun lukevat ensimmäisiä kirjojaan jossa kerrotaan menosta mummolaan yms.
        Hei sinua tarvitaan vielä kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulle kuolema on voitto, ja mitä pikimmin se kohdalleni tulee, sen parempi."

        Oletko kysynyt lastenlasten lapsiltasi. he varmaan haluavat että heillä on isovanhempia, tukisolukkoja.
        Mitä he pienet jälkeläisisi ajattelevat kun kun lukevat ensimmäisiä kirjojaan jossa kerrotaan menosta mummolaan yms.
        Hei sinua tarvitaan vielä kauan.

        Äläs nyt. Kaunis ajatus tosin. Nuorehkona hyväkuntoisena ihmisenä huokaisen kuitenkin ennen kuin pieraisen. Asia vaan on niin, että maailmanaika on menossa siihen pisteeseen että on kohta show time, toisin sanoen sotatila. Sodassa ihmiset punnitaan. Kaunis on kuolla joukkoinsa eessä, kaunis kuolla, kaunis kuolla. Ajatella. Hauska nähdä kuinka nykyajan pojat ja tytöt pärjää poikkeustilassa. Tosin rauhan aika on poikkeustila historian valossa. Idän pikajuna on taas tulossa, kuka panee hanttiin, kuka ryhtyy OWK- linjoille. Isänmaan ystävät erottuu kyllä. Toisaalta käy sääliksi nykynuorisoa. Ensin heidät uhrattiin suurten ikäluokkien vuoksi tässä koronahullutuksessa. Sitten heidät uhrataan suurten ikäluokkien vuoksi otetun velkarahan vuoksi. Lopulta heidät uhrataan sodassa jotta suuret ikäluokat saisivat edelleen nauttia velkarahaeläkkeestään. Saa nähdä kuinka käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe