Moi minkälainen kamera olisi hyvä linnun pönttöön mikä kuvaisi kokoajan liveä youtubeen ja pitääkö olla lähellä jotain koti wifiä tai kännyykkää missä netti vai mitenkä se toimii ja pitääkö olla pistorasia lähellä mistä saa sähkön olisi kiva tietää jos joskun jaksais sellaisen vaikka väsätäkkin
Linnun pönttö
11
967
Vastaukset
- Anonyymi
ohjeita löytyy netistä paljonkin
- Anonyymi
Linkistä löydät jotain ohjeita ja voit itse etsiä lisää.
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=webkamera linnunpönttöön.&ia=webPitääkö sen olla web kamera että voi kuvata nettiin videota vai pitääkö olla joku sellainen kamera mihin saa sim kortin vai miten sen saa sitten sellaiseksi että kuvaa koko ajan youtubeen ettei tarvitsisi olla youtube koko ajan auki puhelimessa tai tietokonees
- Anonyymi
Ensiksi pitää selvittää laillisuus. Kameran pitää olla omalla maalla ja kuvata omaa maata, ei naapurin tai kaupungin.
- Anonyymi
Ja linnuilta pitää myös kysyä lupa.
Joo mutta meinaan sellaista että kamera olisi sielä sisällä ja sen pitäisi mieluiten olla sellainen että yölläkin näkee
- Anonyymi
Maanomistajalta voi pyytää luvan.
- Anonyymi
Oikea pönttokamera on pöntön sisälllä. Silloin ei kukaan esdes tiedä kameran olemassa oloa.
Ulkopuolisella saa vain tuko ja meno kuvia.
Vaatii erikoisrakenteisen pöntön.
Itse kuvasin noita pöntölle tuloja ja lähtöjä tavallisella järjestelmällä ja valokenno laukaisijalla.
Myös liito-oravaa.
Tuollaisissa kameroissa on aina varkausvaara. Eli pitää olla aina näköyhteydessä.
- Anonyymi
Järkkäri pönttöön, ja tietystihän siinä on oltava kunnon telelinssi kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 59492
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485
