Linnun pönttö

Moi minkälainen kamera olisi hyvä linnun pönttöön mikä kuvaisi kokoajan liveä youtubeen ja pitääkö olla lähellä jotain koti wifiä tai kännyykkää missä netti vai mitenkä se toimii ja pitääkö olla pistorasia lähellä mistä saa sähkön olisi kiva tietää jos joskun jaksais sellaisen vaikka väsätäkkin

11

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ohjeita löytyy netistä paljonkin

• Ja se piti vielä mainita että asun kerrostalossa

• Anonyymi
      • Ja se piti vielä mainita että asun kerrostalossa

• Pitääkö sen olla web kamera että voi kuvata nettiin videota vai pitääkö olla joku sellainen kamera mihin saa sim kortin vai miten sen saa sitten sellaiseksi että kuvaa koko ajan youtubeen ettei tarvitsisi olla youtube koko ajan auki puhelimessa tai tietokonees

• Anonyymi

Ensiksi pitää selvittää laillisuus. Kameran pitää olla omalla maalla ja kuvata omaa maata, ei naapurin tai kaupungin.

• Anonyymi

Ja linnuilta pitää myös kysyä lupa.

• Joo mutta meinaan sellaista että kamera olisi sielä sisällä ja sen pitäisi mieluiten olla sellainen että yölläkin näkee

• Anonyymi

Maanomistajalta voi pyytää luvan.

• Anonyymi

Oikea pönttokamera on pöntön sisälllä. Silloin ei kukaan esdes tiedä kameran olemassa oloa.
        Ulkopuolisella saa vain tuko ja meno kuvia.
        Vaatii erikoisrakenteisen pöntön.

Itse kuvasin noita pöntölle tuloja ja lähtöjä tavallisella järjestelmällä ja valokenno laukaisijalla.
        Myös liito-oravaa.

Tuollaisissa kameroissa on aina varkausvaara. Eli pitää olla aina näköyhteydessä.

• Anonyymi

Järkkäri pönttöön, ja tietystihän siinä on oltava kunnon telelinssi kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      110
      3286
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      521
      2696
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1703
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1356
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1304
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1102
    7. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      87
      1036
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      35
      996
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      98
      961
    10. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      73
      888
    Aihe