Moi minkälainen kamera olisi hyvä linnun pönttöön mikä kuvaisi kokoajan liveä youtubeen ja pitääkö olla lähellä jotain koti wifiä tai kännyykkää missä netti vai mitenkä se toimii ja pitääkö olla pistorasia lähellä mistä saa sähkön olisi kiva tietää jos joskun jaksais sellaisen vaikka väsätäkkin
Linnun pönttö
11
480
Vastaukset
- Anonyymi
ohjeita löytyy netistä paljonkin
- Anonyymi
Linkistä löydät jotain ohjeita ja voit itse etsiä lisää.
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=webkamera linnunpönttöön.&ia=webPitääkö sen olla web kamera että voi kuvata nettiin videota vai pitääkö olla joku sellainen kamera mihin saa sim kortin vai miten sen saa sitten sellaiseksi että kuvaa koko ajan youtubeen ettei tarvitsisi olla youtube koko ajan auki puhelimessa tai tietokonees
- Anonyymi
Ensiksi pitää selvittää laillisuus. Kameran pitää olla omalla maalla ja kuvata omaa maata, ei naapurin tai kaupungin.
- Anonyymi
Ja linnuilta pitää myös kysyä lupa.
Joo mutta meinaan sellaista että kamera olisi sielä sisällä ja sen pitäisi mieluiten olla sellainen että yölläkin näkee
- Anonyymi
Maanomistajalta voi pyytää luvan.
- Anonyymi
Oikea pönttokamera on pöntön sisälllä. Silloin ei kukaan esdes tiedä kameran olemassa oloa.
Ulkopuolisella saa vain tuko ja meno kuvia.
Vaatii erikoisrakenteisen pöntön.
Itse kuvasin noita pöntölle tuloja ja lähtöjä tavallisella järjestelmällä ja valokenno laukaisijalla.
Myös liito-oravaa.
Tuollaisissa kameroissa on aina varkausvaara. Eli pitää olla aina näköyhteydessä.
- Anonyymi
Järkkäri pönttöön, ja tietystihän siinä on oltava kunnon telelinssi kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187576- 545688
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693187Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72743Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3311139Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021