Ostin käytetyn Zafiran josta puuttuu tavaratilan suoja. Minua kiinostaisi kaksi asiaa 1)onko se ylipäätänsä ollut vakiovarustena (comfort -00)
2)mistä saa sellaisen ja mitä maksaa?
Kiitoksia kaikille Zafiristeille =)
tavaratilan
8
804
Vastaukset
- kätevämpi
Tarkoitatko että paräluukussa ei ole edes sitä 'karvamattoa' alustana ?
Kun takapenkit kääntää alas, tavaratila on ainakin Elegance-mallissa yhtenäinen 'karvamatto'. Minä kokeilin sellaista kaukaloa myös, mutta se on tosi hankala, kun kääntää toisen penkin ylös ja toinen jää alas.
Korvasin kaukalon kahdella isolla perus-kumimatolla. Kun kumpikin penkki alhaalla, matot vierekkäin. Kun toinen pankki ylhäällä, matot päällekkäin toisella puolella.
Matot on hlppo puistella puhtaaksi. Eivätkä maksa paljoa.- reiska
mistä ostit kumimatot? Paljonko maksoi?
- kysymys on
tietenkin tavaratilan peitteestä. Sellainen kun puuttuu minun comfort varustetasoisesta autosta.
- kakakaak
kysymys on kirjoitti:
tietenkin tavaratilan peitteestä. Sellainen kun puuttuu minun comfort varustetasoisesta autosta.
vakiovaruste se on. jos ei tullut mukaan nin mee kinaamaan auton myyjältä sitä.
- on käytetty
kakakaak kirjoitti:
vakiovaruste se on. jos ei tullut mukaan nin mee kinaamaan auton myyjältä sitä.
vm -00 Comfort. Ohjekirjassa on merkitty tähdellä, että ei muka oo kaikissa malleissa vakiovarustena. Tietääkö joku oliko tässä varustetasossa se vakoina?
- kakakaka
on käytetty kirjoitti:
vm -00 Comfort. Ohjekirjassa on merkitty tähdellä, että ei muka oo kaikissa malleissa vakiovarustena. Tietääkö joku oliko tässä varustetasossa se vakoina?
enkös mä jo sanonu et se on vakiotavaraa? onhan ohjekirjassa mm. kierroslukumittarin kohdallakin tähti, KOSKA sitä ei ole saksassa myynnissä olevassa halvimmassa versiossa.
- sinulle
kakakaka kirjoitti:
enkös mä jo sanonu et se on vakiotavaraa? onhan ohjekirjassa mm. kierroslukumittarin kohdallakin tähti, KOSKA sitä ei ole saksassa myynnissä olevassa halvimmassa versiossa.
nyt vaan täytyy ottaa selville mihin on entinen omistaja tai autoliike sen kadottanut.
- säkä
sinulle kirjoitti:
nyt vaan täytyy ottaa selville mihin on entinen omistaja tai autoliike sen kadottanut.
Ei sitten löytynyt sitä suojaa, niin kauppiaalta kun myös entiseltä omistajalta. Onko kellä ajatuksia mistä sellaisen sais halvalla. Uuden hinta Opel kauppialta 250 € on liiiian kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575489- 934337
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752584Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721111Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779