tavaratilan

suoja

Ostin käytetyn Zafiran josta puuttuu tavaratilan suoja. Minua kiinostaisi kaksi asiaa 1)onko se ylipäätänsä ollut vakiovarustena (comfort -00)
2)mistä saa sellaisen ja mitä maksaa?
Kiitoksia kaikille Zafiristeille =)

8

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kätevämpi

Tarkoitatko että paräluukussa ei ole edes sitä 'karvamattoa' alustana ?

Kun takapenkit kääntää alas, tavaratila on ainakin Elegance-mallissa yhtenäinen 'karvamatto'. Minä kokeilin sellaista kaukaloa myös, mutta se on tosi hankala, kun kääntää toisen penkin ylös ja toinen jää alas.

Korvasin kaukalon kahdella isolla perus-kumimatolla. Kun kumpikin penkki alhaalla, matot vierekkäin. Kun toinen pankki ylhäällä, matot päällekkäin toisella puolella.

Matot on hlppo puistella puhtaaksi. Eivätkä maksa paljoa.

• reiska

mistä ostit kumimatot? Paljonko maksoi?

• kysymys on

tietenkin tavaratilan peitteestä. Sellainen kun puuttuu minun comfort varustetasoisesta autosta.

• kakakaak
        kysymys on kirjoitti:

tietenkin tavaratilan peitteestä. Sellainen kun puuttuu minun comfort varustetasoisesta autosta.

vakiovaruste se on. jos ei tullut mukaan nin mee kinaamaan auton myyjältä sitä.

• on käytetty
        kakakaak kirjoitti:

vakiovaruste se on. jos ei tullut mukaan nin mee kinaamaan auton myyjältä sitä.

vm -00 Comfort. Ohjekirjassa on merkitty tähdellä, että ei muka oo kaikissa malleissa vakiovarustena. Tietääkö joku oliko tässä varustetasossa se vakoina?

• kakakaka
        on käytetty kirjoitti:

vm -00 Comfort. Ohjekirjassa on merkitty tähdellä, että ei muka oo kaikissa malleissa vakiovarustena. Tietääkö joku oliko tässä varustetasossa se vakoina?

enkös mä jo sanonu et se on vakiotavaraa? onhan ohjekirjassa mm. kierroslukumittarin kohdallakin tähti, KOSKA sitä ei ole saksassa myynnissä olevassa halvimmassa versiossa.

• sinulle
        kakakaka kirjoitti:

enkös mä jo sanonu et se on vakiotavaraa? onhan ohjekirjassa mm. kierroslukumittarin kohdallakin tähti, KOSKA sitä ei ole saksassa myynnissä olevassa halvimmassa versiossa.

nyt vaan täytyy ottaa selville mihin on entinen omistaja tai autoliike sen kadottanut.

• säkä
        sinulle kirjoitti:

nyt vaan täytyy ottaa selville mihin on entinen omistaja tai autoliike sen kadottanut.

Ei sitten löytynyt sitä suojaa, niin kauppiaalta kun myös entiseltä omistajalta. Onko kellä ajatuksia mistä sellaisen sais halvalla. Uuden hinta Opel kauppialta 250 € on liiiian kallis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe