Kylälääkäri Käpäläinen

Anonyymi

Kuinka sen otille pääsee? Tuntuu olevan Suomen viisain mies.

14

633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet toivoton tapaus ettei Kiminkinen huoli potilaaksi

• Anonyymi

Elehtii kuin nainen ja suu käy samoten. Ei herätä väristyksiä tuollainen laiha keimailija.

• Anonyymi

Näin kertoo itse hernekeppi

• Anonyymi

Ujo on pohjimmiltaan. Maalaispoika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ujo on pohjimmiltaan. Maalaispoika.

Jännää ihanko totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännää ihanko totta

Varmaa tietoa.

• Anonyymi

Heterolääkäri tutkii eturauhasen ultralla tai verikokeilla, toisenlainen lääkäri haluaa aina tunkea kätensä hanurin kautta sisään.

• Anonyymi

Kyllä piilopuppeli tietää

• Anonyymi

Tuttu sanoi ettei Kimiläinen tee kotikäyntejä, eka sarjassa aina oli menossa lähihoitaja Pasin kanssa vierailulle. Tuttu sanoi että pluffia on, halutaan näyttää vaan maailmalle kuinka Saarijärvellä mennään kottiin auttamaan.

Tänään katoin uuden jakson, sen Pasin puheesta ei saa mitään selvää. Muuten hyvä jakso noiden lääketieteellisten infojen suhteen.

• Anonyymi

Nolo turhake koko ukko. Jäisi nyt vaan eläkkeelle ja häviäsi itseään mainostamasta.

• Anonyymi

Eiku juoksen karkuun etten vaan sinne joudu.

• Anonyymi

Taas oli monenlaista "asiantuntijaa" keskustelemassa ja tietämässä, MUTTA JOTAIN PUUTTUI SILTI.??

• Anonyymi

Yksityisissä firmoissa voi Tapsa jatkaa tai ehkä hän voisi perustaa oman vastaanoton halvemmilla hinnoilla. Silloin kyllä asiakkaita riittää ympäri Suomen. Hän voisi pitää vastaanottoa vaikkapa pohjoisemmassa jossa lääkäripula kiusaa. Minä ja moni vanhempi menisi tutkimuksiin Kiminkisen luokse.
      Tosi nopeesti on vuodet vierineet kun ajattelee taaksepäin siitä kun alettiin julkisuudessa puhua maalaislääkäri Kiminkisestä. Nyt eläkeikä kolkuttelee mutta ei hänen töitänsä tartte lopettaa, kyllä hänelle asiakkaita riittää.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe