Mistä tuoksuista tykkäätte?
Femmeillä?
Poikamaisilla?
Paras hajuvesi
20
953
Vastaukset
Olen femme ja käytän Boss hajuvettä🥰
- Anonyymi
Onko joku tietty Boss? ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku tietty Boss? ☺️
Se musta ja valkoinen pullo. En tykkää liian voumakkaista tuoksuista.
- Anonyymi
Chole68 kirjoitti:
Se musta ja valkoinen pullo. En tykkää liian voumakkaista tuoksuista.
Siis joku miesten puolelta?
- Anonyymi
Chole68 kirjoitti:
Sori tarkennus Hugo Boss nuit
En tiedä hugo boss merkiltä yhtään huonoa tuoksua. 😍
Käytän mitä milloinkin, en ole merkki tai nimi uskollinen. Mikä hyvälle tuoksuu nenääni. Usein vähän sokeriset tuoksut.
- Anonyymi
Itse harvoin käytän mitään tuoksuja, hieman hajuherkkä kun olen. Vaniljantuoksu vetää kyllä puoleensa ja semmosta oon joskus itekin sipaissut. Kauhein kauhistus on vahvasti "kukkasille" tuoksuva nainen tai partaveden kanssa lotrannut mies 😬
Suomikaksnelonen ei taho ennää nimmarilla näitä ottaa, liekö olen mustalla listalla 😁 mutta allekirjoitus tähän loppuun...
Niin varsinkin, kun vanhat papat lotranneet, sitä mennen partavettä, että taju meinaa lähtee😁
Chole68 kirjoitti:
Niin varsinkin, kun vanhat papat lotranneet, sitä mennen partavettä, että taju meinaa lähtee😁
Juu, mennen tullen ja välissäkin lisäten 😆Kyllä siinä taju iteltäkin lähtis, mikäli sellasta olis 😅
- Anonyymi
Diesel plus, Ck One ja pari muuta, mut nimet hakusessa. Vanilja/sitrukset toimii.
- Anonyymi
Itse en ole vuosiin käyttänyt mitään hajuvesiä. Tosin suihkusaippua ja shampoo joita käytän on hajullisia. Ja dödö.. Ne riittää mielestäni. Kauheimmat tuoksut mitä tiedän on kaikki Axet ja muut myskiset hajuvedet /dödöt.
- Anonyymi
Itse käytän hajusteetonta dödöä.
Hajuvettä pieni suihkaus.
En oo löytänyt hyvää tuoksua deodoranteista..
- Anonyymi
Mitä itse haluaa käyttää, kun ei nyt ihan tukehtumista aiheuta.
- Anonyymi
Mennen hajuvesi!
Kestää jalkapallopelien tuoksinassa hyvin, lesbot meistä tykkää ja nyrkkeilevä tyttöystäväni. ❤️🧡💛💚 - Anonyymi
Femme ja YSL - Libre✨
- Anonyymi
Truck ja NLKY
- Anonyymi
NLNKY - Terrible 👁️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002