oon 14 vuotias ja haluaisin rintaliivit :) miten saan? en todellakaan oo menossa äitille vaan kysymään hyi. pitäisikö äitin itse tulla sanomaan että tarvitsetko? täytän parin kuukauden päästä 15 ja käytän vieläkin lapsille tarkoitettuja toppeja, liian pieniä. koen että tarvitsen niitä!!! ja koska kaikki kaveritkini käyttävät ja minä en! oikeesti ne ajankohtasia mulle kuitenkaan vai pitäskö ostaa vaan omalla rahalla ja ostaa jostai salaa? millo tw aloitte käyttää (jos käytätte) ja miten saitte ne sit? vastauksia jookoo!!
haluan rintaliivit
Anonyymi
2
275
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut suoraan äidillesi kaiken minkä tuossa kirjoitit.Äitisi ei ole tällä aiheesi lukemassa.Äiti ei koskaan katso lapsensa kehoa sillä silmällä että se lasen keho muutu kasvussa aikuisuuteen oli kyse tytöstä tai pojasta.
- Anonyymi
Juu, mä tartteisin jonkinlaisii urheilutoppeja/liivejä. Oon siis 11. Oon pari kertaa äitille sanonu mut ei sitä oikein kiinnosta/ei ymmärrä että oikeesti tarvisin. Käytän kyl sellasii minitoppei. Ja juu, en tiiä miten liittyy asiaan🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä10511004Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14810271- 258011
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1806468Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455466- 735031
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1434317Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai224198Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas533977Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313574