oon 14 vuotias ja haluaisin rintaliivit :) miten saan? en todellakaan oo menossa äitille vaan kysymään hyi. pitäisikö äitin itse tulla sanomaan että tarvitsetko? täytän parin kuukauden päästä 15 ja käytän vieläkin lapsille tarkoitettuja toppeja, liian pieniä. koen että tarvitsen niitä!!! ja koska kaikki kaveritkini käyttävät ja minä en! oikeesti ne ajankohtasia mulle kuitenkaan vai pitäskö ostaa vaan omalla rahalla ja ostaa jostai salaa? millo tw aloitte käyttää (jos käytätte) ja miten saitte ne sit? vastauksia jookoo!!
haluan rintaliivit
Anonyymi
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut suoraan äidillesi kaiken minkä tuossa kirjoitit.Äitisi ei ole tällä aiheesi lukemassa.Äiti ei koskaan katso lapsensa kehoa sillä silmällä että se lasen keho muutu kasvussa aikuisuuteen oli kyse tytöstä tai pojasta.
- Anonyymi
Juu, mä tartteisin jonkinlaisii urheilutoppeja/liivejä. Oon siis 11. Oon pari kertaa äitille sanonu mut ei sitä oikein kiinnosta/ei ymmärrä että oikeesti tarvisin. Käytän kyl sellasii minitoppei. Ja juu, en tiiä miten liittyy asiaan🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150