Bolsu kyllä jyräsi

Anonyymi

Huh mikä kunto! Iso arvostus täältä

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      CIAn mukaan jyrääminen alkaa Ukrainassa helmikuun puolivälissä, 100.000 Bolsua höökii rajasta, odotettavissa miljoonia pakolaisia. No, eipähän ainakaan marjat happane metsiin, kun jukrainskajat syö ne, sudetkin samantien, osaavat keittää susisoppaa vielä sielläpäin.

    • Anonyymi

      Harmittaa tuo Niskasen puolesta.Huolto ei pelaa,suksi ei luista.
      Ei Niskanen häviä vapaalakaan 2 minuutiu,kyllä luistossa on vikaa ja pahasti.
      Sisukas on iiro yrittää ihan loppuun saakka.
      Hyvä on Polsukin!

    • Anonyymi

      Arvostaisin, jos luomumenetelmillä pärjäis - vaan kun ei pärjää, eikä pärjää kukaan muukaan.

      Menetelmät kehittyy kokoajan, mutta kaikki kivet käännetään hapenkulun parantamiseksi ja ylikunnon ehkäisemiseksi.

      Huippu-urheilijoihin on vaikea suhtautua kunnioittavasti. Vaikka kaikki muu olisi nuhteetonta, ravitsemus ja harjoittelu viimeiseen asti hiottua niin jossain odottaa lopulta se ratkaiseva ampulli tai pilleri, jolla se 10 % kunnosta tehdään.

      Harva luomukilpaurheilija muuten pääsee luomukonstein yli 80 ml/kg hapenottokykyyn. Ne joilla se on yli 90 ovat käyttäneet järjestään Epoa tai vastaavia hormoneja.

      Vittuunko tuota kilpaurheilua edes tarvitaan? Se moniko tavallinen kansalainen liikkuu päivittäin on ainoastaan valtakunnallisesti merkittävää.

      Minusta rahapalkinnoista voitaisiin kilpaurheilussa luopua kokonaan. Sitten selviäisi ainakin se ketkä lajia harjoittaa rakkaudesta lajiin.

    • Anonyymi

      Polsu edustaa SuurSuomea

      • Anonyymi

        Rjaisa Smetaanina muistutti aikoinaan kuuluvansa suomalaisugrilaiseen sukuun. Neuvostoaikana tuollainen lause oli sallittu, nyt menee lisenssi, jos lausuu selkeän totuuden.


    • Anonyymi

      Katkerat taas vinkuu! Kaikilla C8 fluorit alla. Huolto Niskasella onnistui hyvin. Ei vaan mahtanut Bolsulle mitään! Bolsu oli ylivoimainen ja tulee olemaan superkova myös muilla matkoilla! Turha syyttää huoltoa tai mitään dopingjuttuja.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe