Kuin Puolan Voisie Fortuna Sapporon kisoissa 1972.
Antti Aalto voi yllättää
3
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on parantanut tuloksiaan tärkeimmissä kisoissa, tasaisen varmaa. Suomelta taitaa puuttua parhaat valmentajat, olisi pitänyt Matin alkaa valmentajaksi, olisi ehkä vielä hengissäkin, laulu-ura pahensi alkoholiongelmaa. Onneksi nykyhyppääjillä ei taida olla ongelmia päihteiden kanssa.
Matti olisi ollut hyvä valmentamaan ponnistuksessa, joku muu sitten ehkä parempi liitotyylissä. Jannekaan ei taida valmentaa ketään, olisi paljon tietotaitoa, kukahan sitä valmensi, vieläkö lie mukana. - Anonyymi
Yllättihän se. Ei tosin tuloksellaan, vaan sillä miten äkkiä tuli tarve realisoida saaman verkkarit. Hintapyyntö oli kyllä sitä luokkaa, että kuka tuollaisia hikisistä treenikamoista maksaa, kun käyttäjäkin on joku nobody.
Eipä silti; eihän Kiteeläiseltä muuta voi odottaa. - Anonyymi
Kautta aikain on naapurit myyneet urheilijoiden palkinto telkkarit, jos ite ei oo ilenny. Kuka kymmentä matkatelkkaria ja leivänpaahdin tarvi? Älysivät lopulta että raha on parempi, kuin ainainen soutuvene pääpalkintona. Nyt se on vaan helpompaa päästä turhasta rajusta toripistefissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984