Olen saanut sellaisen käsityksen että naapuri asu Stalkkerin halko Liiterissä ?
Saako naapurin halko Liiterissä asua ja jättää vuokran maksamatta?
7
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl o törke tyypi ja on kuulemma nikaroinut aidanki Stalkkerin perintö mökin ympäri 😜
- Anonyymi
Kyl perintö Crescenti 'polkupyrä' sa kyytiä kunhan keli sallii ! Nyt Stalkkerin korvat punottaa . Eihän siinä muu auta pitempi rundi .
- Anonyymi
Puuceen vuokrasi ja rakenti sinne saunan
- Anonyymi
Niin entäs sitten ?
- Anonyymi
Pikkusen epäselvä artikulointi. Naapurin halko asuu liiterissä?
- Anonyymi
Suhari vienyt naapureilta halkoja ja pyytää vuokraa?
- Anonyymi
Kyllä halko saa asua liiterissä aivan ilmaiseksi. Perinteisesti ei haloilta ole pyydetty vuokraa, koska ne poituessaan liiteristä hyödyttävät liiterin omistajaa tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800