Kasvattajia Oulun seudulta.

Anonyymi

Toivoisin löytävän kasvattajan jolla on viellä vapaita pentuja tai tulossa.

Olen jo kaksivuotta etsinyt sopivaa kasvattaja ja pentuetta mutta kaikilla on pitkät jonot

Jos tiedätte että pentueita olisi tulossa kesällä Oulun sedille tai lähiympäristöön niin olisin hyvin kiitollinen tiedosta.

6

2136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ihmiset eivät osaa tai halua kulkea edes pennun perässä junalla, autolla tai lennolla vaan kaikki tulisi saada kotiovelta rusetillisessa paketissa toimitettuna?

Koiran hankinnassa painaa hurjasti enemmän kaikenlainen muu kuin mistä haetaan. Minua huolestuttaa tässä se, ihmiset joilla on ensisijaiset, tärkeät tai pelkät kriteerit tällaisen varassa eivät luultavasti "osaa" koiranostoa eivätkä tiedä miten kasvattajia tai pentueita tulisi tarkastella kriittisesti.

Eikä se opastua tapahdu missään nimessä asiallisesti missään "levittäkää vapaasti mitä hyvänsä pskaa muista" -tyyppisissä paikoissa.

Toivon kaikkien ymmärtävän minimi mennä rotuyhdistyksen Lappalaiskoirat ry sivut "opiskelemaan".

• Anonyymi

...tähän voisi sanoa, katsos, kun kaikilla ei ole joutilasta aikaa hakea koiranpentua satojen kilometrien päästä. Pitkään matkaan menee helposti puoli vuorokautta.
        ...toisista tuntuu tyhmältä, kuten itestä, jos koiranpentua ei löydy alle parin sadan kilometrin säteeltä..
        jne
        ja tälle ajankäytöllä ei ole mitään tekemistä koiranpentuun menevää aikaan kunhan sen on vain saanut.. (mikä on vaikeaa monien eri rotujen kohdalla -siis- sen pentueen löytäminen, josta ostaja saa pennun.. meillä 2 vimosen "haku" kesti 2,5 vuotta, tuona aikana monia pentueita, joista "ei saanutkaan", tyhjäksi jäämisiä, pieni lukumäärä.. etc)

• Anonyymi

Nämä aloittajat ovat trolleja.

• Anonyymi

Eivät ole trolleja vaan kasvattajia jotka on katkeria

• Anonyymi

Mene face n Suomen lapinkoirat tämä ei minun mielestä oli oikea tie hakea pentua

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      295
      2591
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      48
      2511
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1696
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1370
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1360
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1225
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1193
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1050
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe