Kasvattajia Oulun seudulta.

Anonyymi

Toivoisin löytävän kasvattajan jolla on viellä vapaita pentuja tai tulossa.

Olen jo kaksivuotta etsinyt sopivaa kasvattaja ja pentuetta mutta kaikilla on pitkät jonot

Jos tiedätte että pentueita olisi tulossa kesällä Oulun sedille tai lähiympäristöön niin olisin hyvin kiitollinen tiedosta.

6

2176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ihmiset eivät osaa tai halua kulkea edes pennun perässä junalla, autolla tai lennolla vaan kaikki tulisi saada kotiovelta rusetillisessa paketissa toimitettuna?

Koiran hankinnassa painaa hurjasti enemmän kaikenlainen muu kuin mistä haetaan. Minua huolestuttaa tässä se, ihmiset joilla on ensisijaiset, tärkeät tai pelkät kriteerit tällaisen varassa eivät luultavasti "osaa" koiranostoa eivätkä tiedä miten kasvattajia tai pentueita tulisi tarkastella kriittisesti.

Eikä se opastua tapahdu missään nimessä asiallisesti missään "levittäkää vapaasti mitä hyvänsä pskaa muista" -tyyppisissä paikoissa.

Toivon kaikkien ymmärtävän minimi mennä rotuyhdistyksen Lappalaiskoirat ry sivut "opiskelemaan".

• Anonyymi

...tähän voisi sanoa, katsos, kun kaikilla ei ole joutilasta aikaa hakea koiranpentua satojen kilometrien päästä. Pitkään matkaan menee helposti puoli vuorokautta.
        ...toisista tuntuu tyhmältä, kuten itestä, jos koiranpentua ei löydy alle parin sadan kilometrin säteeltä..
        jne
        ja tälle ajankäytöllä ei ole mitään tekemistä koiranpentuun menevää aikaan kunhan sen on vain saanut.. (mikä on vaikeaa monien eri rotujen kohdalla -siis- sen pentueen löytäminen, josta ostaja saa pennun.. meillä 2 vimosen "haku" kesti 2,5 vuotta, tuona aikana monia pentueita, joista "ei saanutkaan", tyhjäksi jäämisiä, pieni lukumäärä.. etc)

• Anonyymi

Nämä aloittajat ovat trolleja.

• Anonyymi

Eivät ole trolleja vaan kasvattajia jotka on katkeria

• Anonyymi

Mene face n Suomen lapinkoirat tämä ei minun mielestä oli oikea tie hakea pentua

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      441
      2604
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      14
      2450
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1485
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1154
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      431
      1074
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1056
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      155
      932
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      869
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe