tämmösstä marsun kakka-asiaa....:D
kun sirkkaliisa tuli meille niin sen kakka oli ihan tumman ruskeaa ja pehmeää..;) (oon repiny niitä meinaan matoista ja sohvalta aika paljon..että pakko sen on tuntee kuinka soft ne on...xD) niin mutta nykyään se on vaalean ruskeaa ja vähän niinku kovaa...eli maha on kovalla?eniten sirkkaliisa syö jyrsijän ruokaa ja porkkanaa ja kurkkua ja salaatinlehtiä.olisiko se kurkku tässä syynä?kun oon kuullut että se jotakin kuivattaa...?mutta kun en raaski olla antamatta kurkkua kun se niin tykkää siitä!:D kun se ei oikeen noita herkkupaloja joita saa kaupasta ole syönyt niin kurkku on ollut sille sitä makupalaa jolla palkitaan...:/ pitäisiköhän lopettaa kurkun anto kokonaan vai vain vähentää? :)
marsun kakka...
9
4211
Vastaukset
- za-za
Marsulle ei kannata antaa kurkkua päivittäin eikä paljon kerralla, muutama palanen silloin tällöin on hyvä satsi ainakin meikäläisen mielestä :)
- Susanne
Hei! Marsun kakan kuuluu olla papanamaista eli ei pehmeää tai kovaa, vaan ikäänkuin "jauhomaista" eli se hajoaa kuivaksi puruksi. Vetelät papanat ovat yhtä huono asia kuin kivikovat papanat.
Marsun ravinnosta: salaatti ja kurkku ovat huonoja säännölliseksi ravinnoksi, koska ovat ravintoarvoltaan huonoja. Suosittelen porkkanaa, persiljaa, päärynää ja hyvin vähän parsakaalia.
Jos marsun papanat ovat epämääräisiä, kannattaa pitää kaveria heinä-vesi-dieetillä, kunnes vatsan toiminta on kunnossa. - guinean possu
Moi!
Meidän marsulla menee papanat vaaleiksi, jos se saa extra määriä porkkanaa. Tavallisesti tummia ja irtonaisia, ei liiskaannu esim mattoon tai sohvaan.
Kun pitää päivän tauon porkkanasta, niin on papanat taas normaaleja. - sammakonnäköinentyttö
kiitti kaikille:)
- jenjon
olen samaa mieltä kyllä meidän kaverin kin marsulla on tummia ja vaaleita papanoita..ei ole mitään syytä pelätä koska se on normaalia...
- Anonyymi
mahtava juttu kun kerrot kakasta
- Anonyymi
Mulla oisi yksi kysymys kun meillä on kaksi marsua ja toiselta tuli vähän haaleenpaa kakkaa ja ollaan syötetty viime aikoina aika paljon kurkkua pitäisikö pitää taukoa siitä ja olisiko joku vaihto ehtoinen valinta joka olisi parempi
- Anonyymi
Ja siis olin toi joka kysy tosta haaleasta kalasta se on myös vikissy sillein hieman oudosti silloin kun on tehnyt tarpeitaan
- Anonyymi
Tarkoitin tossa kun sanoi kalasta niin kakasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa583181- 1511718
- 1271408
- 931339
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1211326- 1111184
Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.306975Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom7969- 71940
- 45803