Anna kalua

Anonyymi

Tule taakseni. Odotan sinua jalat harallaan, märkänä.
Ota se käteen, vetele se pystyyn niin että sen kärjestä valuu.
Työnnä sitä vähän sisään, niin että avaudun. Liiku niin vähän kuin mahdollista, niin että meinaat pian räjähtää kun alan tyydyttää itseäni, klitorista kiusoitellen.
Kostun, liikun varovasti, alan tulla.
Supistun ja sykin valuvan kärjen ympärillä, sormeni liikkuu klitoriksella nykien ja pyörittäen, pilluni aukko puristaa kalusi kärkeä ja kastaa sen. Voihkin orgasmia.

Et kestä enää laukeamistani. Työnnät lujasti pari kertaa syvään, tunnen sinut juurta myöten.
Vedät sen nopeasti ulos, kätesi purkaa sekunnissa kuuman sperman alaselkäni ja pilluni päälle.
Työnnät vielä pulppuavaa kaluasi päin märkää ja saanutta pilluani, kunnes se alkaa pehmetä ja liikutat vielä kerran kärkeä vakoani pitkin, ylös alas, niin että nesteemme sekoittuvat keskenään.

2

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehevä takamuksesi keinuu minulle kutsuvasti, enkä malta olla koskematta sitä sormin. Oih, häpysi on aivan turvonnut ja kostea. Olet valmis, ja olet ollut sitä jo kauan, varmaan koko illan. Odota, vedän kaluni pois housuista ja alan hieroa sitä. Kimalteleva vittusi kiihottaa minua. Mieleni tekisi sormettaa sitä enemmänkin ja maistella makuasi sormistani, mutta teet selväksi kaipaavasi oikeaa kyrpää.

      Kangistun nopeasti, olenhan ollut laukeamatta monta päivää. Asettelen kiimanesteitä valuvan terskani vaollesi ja tartun malttamattomana lantiosta työntyäkseni sisällesi, mutta haluat minun pysyttelevän paikoillani. Otat ohjat käsiin, hierot klitorista ja pyörittelet lantiotasi minua vasten. Oih, oih, voihkit ja omakin hengitykseni muuttuu katkonaiseksi. Jännitän itseni etten saisi siemensyöksyä.

      Kun pillusi alkaa lypsää minua, en kestä enää. Olen niin herkkänä, terska turpeana, ja voihkintasi ja rietas käytöksesi on niin kiihottavaa. Työnnyn syvään sisääsi, pillusi avautuu minulle niin helposti ja toivottaa minut tervetulleeksi painaessani pohjaan asti. Kummatkin voihkimme. Ehdin tuskin nussia sinua parilla rajulla työnnöllä, kivespussieni läiskiessä häpykieltäsi vasten, ennen kuin tunnen jo siemeneni irtoavan. Voih, sitä pulppuaa sykäys toisensa jälkeen alaselällesi ja pillullesi.

      Viimeistelen vielä sotkun uittamalla kaluni kärkeä ihanalla turpealla vaollasi. Koetan työntää pehmenevän kaluni sisääsi, ja pääsenkin. Lusikoin itseäni sinua vasten, tuntien lantioni ja reisieni tahrautuvan. Tässä on hyvä ja lämmin olla. Painaudun selkääsi vasten, kiedon käteni ympärillesi ja puristan rintojasi.

      • Anonyymi

        👍👌🥰!


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe