Tähän alkuun sanon sen, ettei kannata lukea tätä viesti jos on herkkä. Ja pyydän anteeksi jo etukäteen, jos joku pahoittaa mielensä tästä!
Eli minun lemmikkikäärme täyttää 5-vuotta. Hän on syönyt "elotonta" ruokaa koko ikänsä, ja nyt juhlavuoden kunniaksi olen aikeissa hankkia hänelle elävän kanin, jonka hän saa itse "metsästää" ja syödä. Käsittääkseni tämä on melko yleistä käärmeharrastajien keskuudessa, mutta itse olen kokematon tässä asiassa. Kysymys kuuluukin, mistä voisin saada sopivan kanin tähän tarkoitukseen ja kieltäytyykö eläinliike myymästä omiaan jos syötän sen käärmeelleni?
Käärmeelle elävä kani juhla-ateriaksi?
Anonyymi
2
58
Vastaukset
- Anonyymi
eihän sitä tarvitse sanoa, mitä kanille tekee
- Anonyymi
Eikö se riitä että käärmeesi saa tyydytettyä näläntunteensa? On varmasti siihen tyytyväinen. Ikävältä tuntuu pupuparan kohtalo ansassa peloissaan saalistettavana. Kärsiiköhän kauan?
Hommaisit lahjaksi mukavan loikoilukiven tai puun käärmeellesi lahjaksi ennemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818