Näin meillä täällä Kuhmoisissa on kehitetty uusia innovatiivisiä ratkaisuja maalla asumiseen.
https://areena.yle.fi/1-50964321?seek=274&fbclid=IwAR23Iws_xXLlUaDj_-xK6d3v6OEPqtuLuaHjJZd0bnedFqiSX-py-Arj8mg
Näin meillä täällä Kuhmoisissa
18
411
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Kuhmoinen!
- Anonyymi
Kuhmoinen on sijainniltaan niin mainio, että ei ihme että porukkaa muuttaa ja <3 Päijänne <3
- Anonyymi
Kuhmoinen on sijainniltaan Etelä-Suomen huonoin. Jos tarkoitus on houkutella tavallisia ihmisiä asumaan tai jäämään tänne. Lähimpään isoon kaupunkiin 75km. Et löydä täältä toista pikkukuntaa, jossa olisi noin huono tilanne. Lisäksi itään päin ei pääse ollenkaan - Päijänne.
Täällä on ihan liian vähän palveluja, kun sen suhteuttaa siihen miten pitkä matka joka paikkaan on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhmoinen on sijainniltaan Etelä-Suomen huonoin. Jos tarkoitus on houkutella tavallisia ihmisiä asumaan tai jäämään tänne. Lähimpään isoon kaupunkiin 75km. Et löydä täältä toista pikkukuntaa, jossa olisi noin huono tilanne. Lisäksi itään päin ei pääse ollenkaan - Päijänne.
Täällä on ihan liian vähän palveluja, kun sen suhteuttaa siihen miten pitkä matka joka paikkaan on.Asenneilmapiiri tulisi myös kunnassa parantua. Sydämenkuvat ei auta, jos sydämellisyys ei ole aitoa ja yhdenvertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenneilmapiiri tulisi myös kunnassa parantua. Sydämenkuvat ei auta, jos sydämellisyys ei ole aitoa ja yhdenvertaista.
"Kuhmoinen on sijainniltaan Etelä-Suomen huonoin. Jos tarkoitus on houkutella tavallisia ihmisiä asumaan tai jäämään tänne. Lähimpään isoon kaupunkiin 75km. Et löydä täältä toista pikkukuntaa, jossa olisi noin huono tilanne"
Tuhoa kylvävää negatiivisuutta! (esitetään yleensä realiteettina)
"Asenneilmapiiri tulisi myös kunnassa parantua. Sydämenkuvat ei auta, jos sydämellisyys ei ole aitoa ja yhdenvertaista." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuhmoinen on sijainniltaan Etelä-Suomen huonoin. Jos tarkoitus on houkutella tavallisia ihmisiä asumaan tai jäämään tänne. Lähimpään isoon kaupunkiin 75km. Et löydä täältä toista pikkukuntaa, jossa olisi noin huono tilanne"
"Asenneilmapiiri tulisi myös kunnassa parantua. Sydämenkuvat ei auta, jos sydämellisyys ei ole aitoa ja yhdenvertaista."Ihmettelen, miten täkäläiset ovat niin pitkäpinnaisia, että eivät järjestä kuriiripalvelua tms joka kävisi yrittäjien puolesta Lahdessa yms tukussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Asenneilmapiiri tulisi myös kunnassa parantua. Sydämenkuvat ei auta, jos sydämellisyys ei ole aitoa ja yhdenvertaista.""Tuhoa kylvävää negatiivisuutta! (esitetään yleensä realiteettina)"
Tuhoavaa negatiivisuutta on kylvetty vuosikymmenet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuhoa kylvävää negatiivisuutta! (esitetään yleensä realiteettina)"
Tuhoavaa negatiivisuutta on kylvetty vuosikymmenet.Minä ajattelen, että tuon sijaintirealiteetin myöntäminen on ihan järkevää. Toiset sanoo toki, että sijainti on hyvä. Minun mielestä se on huono. Se on niin huono, että Kuhmoisten kannattaisi kasvaa isommaksi paikaksi. Juuri Kuhmoisten kohdalla on tilausta sellaiselle 30 000 asukkaan paikkakunnalle. Siispä toimeksi.
Hyväksytään, että sijanti on huono ja kunnon palvelut on kaukana. Siispä toimeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelen, että tuon sijaintirealiteetin myöntäminen on ihan järkevää. Toiset sanoo toki, että sijainti on hyvä. Minun mielestä se on huono. Se on niin huono, että Kuhmoisten kannattaisi kasvaa isommaksi paikaksi. Juuri Kuhmoisten kohdalla on tilausta sellaiselle 30 000 asukkaan paikkakunnalle. Siispä toimeksi.
Hyväksytään, että sijanti on huono ja kunnon palvelut on kaukana. Siispä toimeksi.Tyhjästä on paha nyhjästä
- Anonyymi
Oliko aloitus vain hyvä vitsi, vai sisälsikö uutiset myös Kuhmoisten innovatiivisiä ratkaisuja?
- Anonyymi
Olisi voinut sisältää myös Kuhmoisten innovatiivisia ratkaisuja, jos niitä täällä olisi tehty.
- Anonyymi
Joskus aikanaan sellaista esiintyi, mutta sitten ilmestyi tuhoa kylvävää negatiivisuutta.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001326448.html
- Anonyymi
Kuhmoinen olisi hyvä ja kaunis paikka olla ja elää, jos ei olisi kuppikuntia.
- Anonyymi
"Kuhmoinen olisi hyvä ja kaunis paikka olla ja elää, jos ei olisi kuppikuntia."
Juuri näin!
Kuppikunnat synnyttävät nepotismiä. - Anonyymi
Kaksi aktiivista keskusteluketjua kertoo jotakin siitä, että peittelyä ja suojelua on.
- Anonyymi
Varsinkin kaksilla palleilla istuvat yrittäjät, jotka kunnan vuokratiloissa toimivat, peittelevät omien tarkoitusperiensä ja hyötynsa takia asioita, toverit taas vaan peesaa ja hyväksyy. Koskee useaa puolueesta riippumatta,
- Anonyymi
Yhteispeli on sidoksissa tietyistä asioista. Hyväksytään omaksi eduksi olevia asioita yli puoluerajojen.
- Anonyymi
Kuhmalainen kahtelee mutta kiroo tupansa seinähirsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043