Tyttö jota nuollaan

Anonyymi

Tahtoisin olla nuori tyttö, jota nuollaan.

Ystäväni tekisi sen minulle, salaa. Kumpikin haluaisi kokeilla.

Kun hän tulisi luokseni yökylään, olisimme hiljaa kunnes kaikki varmasti nukkuisivat. Siskonpetissä makaisimme jo lusikassa, toisen kädet tutkien varovasti toista vaatteiden päältä.

Riisuisimme toistemme yöpaidat, makaisimme lähekkäin, rinnat vastakkain. Ystäväni suutelisi kaulaani ja nännejäni. Ihomme kuumenisivat. Syleilisimme toisiamme tiiviisti.

Lantiomme keinuisivat toisiaan vastaan, kunnes ystäväni tulisi päälleni, hieroen itseään minuun. Painaisin hänet itseäni vasten, kuin hän olisi poika.
Tuntisin sähköiskun kaltaisen tunteen jalkojeni välissä, mutta en vielä laukeaisi.

Tekisin nyt saman hänelle, hänen päälleen kierähtäen. Nyt minä olisin pojan roolissa, kuin panisin häntä. Se saisi minut kiihottumaan niin, että minulla alkaisi sykkiä. Klitorikseni pomppaisi ylös. Tuntisin, että kumpikin on housujensa alla liukas ja märkä.

-Otetaan housut pois, jompikumpi kuiskaisi.
Ne riisuttaisiin nopeasti, kiipeäisin takaisin ystäväni päälle.
Ensi kertaa tuntisin täysin alastoman vartalon itseäni vasten.
Ystäväni raottaisi jalkojaan, pillu avautuisi hiukan, tuntisin sen kosteuden kun alkaisin uudelleen hieroa omaani sen kanssa.

3

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ystäväni olisi kuuma, märkä. Niin minäkin. Pillut kastelisivat pian toinen toisensa. Ystäväni tahtoisi enemmän .
      -Pane sormi sinne, varovasti, hän kuiskaisi.
      Kierähtäisin hänen vierelleen ja hapuillen löytäisin kovana nöpöttävän klitoriksen ja pehmeän pulppuavan pillunaukon.
      Siirtäisin sormella märkää klitorikselle, työntäisin sormen päätä sisään kuumaan, tiukkaan koloon... ystäväni huohottaisi ja kiemurtelisi, hän olisi liian herkkänä.
      - Voitko nuolla, hän pyytäisi.

      Asettuisin hänen jalkojensa väliin, ja näkisin vihdoin pillun lähietäisyydeltä. Se olisi kiiltävän liukas, sitä tekisi heti mieli lipaista, pyörittää kieltä aukolla, työntää kärkeä sen sisään... tekisin tämän kaiken, se olisi makea ja niin ihana, etten tahtoisi lopettaa ollenkaan.

      Vetäisin kielelläni pitkiä vetoja, kunnes pillu olisi niin märkä, että minun pitäisi imeä sitä.
      Työntäisin taas sormea sisälle, se menisi nyt sinne vaivatta. Se olisi kuuma...
      Painaisin kieltä ystäväni klitorikselle samalla kun liikuttaisin sormeani, laittaisin toisenkin, hän olisi jo aivan täynnä, alkaisi liikkua ja työnnellä itseään kättäni vasten...

      Kiihdyttäisin nuolemisen ja sormien tahtia, koska tuntisin että ystäväni on saamassa ensimmäistä orgasmiaan kanssani, pillu supistuisi sormien ympärille, klitoris vetäytyisi alas, jatkaisin siitä huolimatta, kunnes....
      Hän tulisi niin, että minulla olisi vaikeuksia pysyä paikoillani, kun hän yrittäisi pysyä hiljaa tyydytyksen viedessä häneltä melkein tajun.

    • Anonyymi

      Ystäväni toipuisi, kun vetäisin varoen sormeni pois ja asettuisin hänen vierelleen makaamaan.
      Oma pilluni olisi nyt niin märkä, että kun koskisin sitä, sormi luistaisi sisään ja ylös vaossa kuin tyhjää, litisten.
      - Tee sinä nyt minulle, pyytäisin.
      - Tulen varmaan heti.

      Ystäväni tekisi työtä käskettyä. Pilluni olisi herkkänä äskeisen jälkeen, se ei kestäisi ensi alkuun kuin varovaista käsittelyä kielen kärjellä.

      Ystäväni olisi taitava. Hän koskettaisi minua kielensä kanssa ensin lyhyesti, herkästi, kutitellen. Nuolisi pitkiä vetoja, sitten lyhyitä. Hän osaisi härnätä pilluani niin, että se kerjäisi lisää.
      Nostaisin lantiotani, että hän pääsisi paremmin minuun käsiksi.
      Välillä tuntisin kielen menevän sisään, koskettavan herkkää pistettä, jota en tiennyt minulla olevaankaan. Sitten hän nuolisi minua leveästi, kaikkialta. Työntäisi sormen liukkaaseen aukkooni.
      Olisin valmiina tulemaan, ja kun hän imaisisi pilluni suuhunsa, keskittyisi klitorikseen ja liikuttaisi sormeaan, saisin niin etten ikinä aiemmin.

    • Anonyymi

      Tämän jälkeen olisimme pitkään vain ihot kiinni tosissamme.
      Suutelisimme, maistaisimme huulilta itsemme ja toisemme. Ottaisimme toistemme pillut kämmenen sisään lämpimään, niin että vielä hyväilisimme niitä ja vähän kiihottaisimmekin, painellen ja pyörittäen.

      Vaikka loppuyö kuluisi nukkuen, viettäisimme vielä monta muuta yötä valveilla hyvästä syystä, monessa eri asennossa...

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe