Toyota hybrideihin tulee pian uudet akut. Latausaika on lyhyt, muutama minuutti ja hybridiauton kantama eli range on sähköllä noin 150 km.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toyotalta-sahkoautoilun-mullistava-akku-viiden-minuutin-latausaikaa-ei-kuitenkaan-uskalleta-viela-luvata/8331806#gs.ofvq1l
Toyota Hybridipropulsioon uusi akku
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Montako kertaa tuo sama asia ollaan jo luvattu Toyotan puolesta?
Toyota yrittää Panasonicin avulla saada tuota ihan väkisin toimimaan, mutta saapa nähdä onnistuuko koskaan ja jos joku viritys tulee, niin onko se lainkaan se mitä on haettu ja luvattu, vaan vain vähän sinne päin?- Anonyymi
Onko Toyota joskus tehnyt "jotain sinne päin" ? Vastaan itse että menee oikein. Toyota on aina tehnyt huippulaadukkaita autoja, jotka käyvät hyvin kaupaksi 10v takuulla.
- Anonyymi
Ei kovin hyvää lupaa kun Priukseen aiotaan iskeä. Olisivat saaneet kuopata sen mallin jo vuosia sitten.
No pitihän solid akku esitellä jo 20 kisoissa. Kisat vuoden myöhässä ja pidetty eikä vieläkään valmista. Tuskin vkelä edes 2025 Toyotalla muutamalla muulla kyllä. - Anonyymi
Vain totaalinen idioootti, joka voittaa miljoonia peleissä, aikoo ensi töikseen ostaa Toyotan. Se Toyotan haluttavuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275