Moi! Oon huomannut että mun rinnat on alkanut kasvaa. Ne on ollu kipeet n. Vuoden. Tartteisin urheilutoppeja mutta äiti ei ota sitä tosissaan aina vaan ” katotaan joskus”. En tiiä mitä teen, joudun käyttää vrm sata toppia liikkatunnilla. Erotus on 10cm. Ja ai niin. Oon 11.Toivottavsti joku vastaa.
Rinnat/urheiluliivit 11vuotiaana
6
149
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla vaikka rahaa, jolla voisit ite ostaa jotkut rintsikat tai topin? Sitte voit vaan pitää niitä ja pitää piilossa, jos niitä ei hyvöksytä. Tai sitte sano sille, että oot nyt tosissas ja tarttet ne. Nyt on joskus.
- Anonyymi
No on mulla vähän omaa rahaa, oon itseasiassa menossa yhteen kauppakeskukseen parin viikon pääatä. Kyl mä sieltä ehkä ne ostan🤣 mikäköhän ois oikee koko?
- Anonyymi
Kuppikokosi on AA. Sitten katsot vielä ympärysmitan rintojen alta. Siinä on liiviesi koko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuppikokosi on AA. Sitten katsot vielä ympärysmitan rintojen alta. Siinä on liiviesi koko.
Mul ois sit 65aa👍
- Anonyymi
Ja oon siis ap
- Anonyymi
Sain ostettua h&m;ästä sellasen rintsikkatopin! Kiitos teille☺️-ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554142Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182721- 1402603
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152053- 151493
- 1061364
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731357Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1571078- 931047
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211018