Hyvä. Tuetkaan ei auta. Markkinatalouden lait lopettaa tappiollisen ylituotannon ennemmin tai myöhemmin.
Vai uhkaa tuotantomäärä romahtaa?
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
” Maataloustuotteiden omavaraisuusaste on Suomessa 80 %
Maataloustuotteiden omavaraisuusasteella kuvataan omaa tuotantotasoa. Keskimääräinen omavaraisuusaste meillä on 80 prosenttia.”
https://72tuntia.fi/blogi/mita-tanaan-syotaisiin/ - Anonyymi
Jos maataloustuet poistettaisiin ei maataloustuotanto siihen loppuisi.
’
Etkö tiedä että markkinatalouden lain mukaan kun kysyntä on suurenpaa kuin tuotanto, hinnat nousevat niin kauan että tuotanto ja kysyntä menevät tasapainoon.
Ruoka sitäpaitsi on sellainen tuote sen käytöstä luovutaan viimeisenä. - Anonyymi
Suomessa ei ole ollut maatalouden ylituotantoa pitkiin aikoihin. Taitaa aloittaja elää vieläkin siellä "kommarikymmenellä", kun vaikuttaa kateus vaivaavan.
- Anonyymi
Markkintaloutta piretää ihmeaparaattina, joka iha itekseen toimii aina oikein. Näinhän on vain harvoin, ihmiset markkina- aparaattia sorkkii ja käyttelee. Mitäää ne markkinatalouren lait o?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620