Maahansaapumislomake

Anonyymi

Aurinkomatkojen ohjeissa vielä sitä pyydetään mutta olen kuullut huhua että moisen kaavakkeen vaatiminen loppuisi.
Pikkasen työläs täytettävä ja hirvittää että jos jotain näppää väärin niin ei saakaan korjattua.

91

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kopioit siihen vaan tiedot suoraan viisumihakemuksesta.

    • Anonyymi

      Juu,sen verran tiedän että viisumia en tarvitse.
      Luulin että täällä joku kykenee asialliseen keskusteluun.

      • Anonyymi

        Taitaapi siitä olla useampikin vuosi. Kukas viitsisi kaivella näytteitä mestarin sanan säilän sivalluksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi siitä olla useampikin vuosi. Kukas viitsisi kaivella näytteitä mestarin sanan säilän sivalluksista?

        Täällähän minä olen. Kirjoitan nykyisin vähemmistöistä ja ruoka ravintoloista kuten pepe chiringosta

        T eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän minä olen. Kirjoitan nykyisin vähemmistöistä ja ruoka ravintoloista kuten pepe chiringosta

        T eläke pappa

        Viitsisitkö käyttää sitä sinikirjaimista rekisteröityä nimimerkkiäsi!


    • Anonyymi

      Espanja on tiukentanut maahantulovaatimuksia eikä ennakkoilmoittautumisen poistosta ole ilmoitettu, eli tuo on erittäin epätodennäköistä.

      Tiukennukset:
      Rokotustodistus on voimassa enää 9kk viimeisimmästä rokotteesta
      Antigeeni-testin vaatimus on tiukentunut 48:stä 24 tuntiin niillä, joilta se vaaditaan.

      • Anonyymi

        3. rokotus on vielä voimassa "ikuisesti" myös Espanjassa.


    • Anonyymi

      Matkatoimistojen sivuilla on suomenkielisiä täyttöohjeita ilmoituksen tekoon. Saat virheilmoituksen, jos et laita kaikkia etunimiäsi, koska silloin se ei täsmää passin kanssa. Maskipakko poistuu huomisesta alkaen, mutta tuskin matkustusilmoitus vielä.

      • Anonyymi

        Täyttöohjeet eivät ole päivittyneet, espanjalaisilla on taas uusi lomake. Englanninkieliset sivut ovat usein tosi jumissa ja kannattaa olla kaksi laitetta, kun saa koodin sähköpostiin terveystietolomakkeeseen. Koodia ei voi kopioida ja aikaa hyppiä sivulta sähköpostiin lunttailemaan koodia on tosi vähän. Espanjankieliset sivut toimivat paremmin.


    • Anonyymi

      Tarkennetaan vielä sen verran, että maskipakko ulkona poistuu.

      • Anonyymi

        Onneksi pihvi ravintola Pepe chiringolla ei maskia tarvita. Pepe on paras ruoka ravintola

        T eläke pappa


    • Anonyymi

      Mitä eroa on maahansaapumislomakkeella ja terveystietolomakkeella
      Kanta.fi saan koronatodistukse ja olen kolmesti rokotettu, pitääkö nyt olla kolme todistusta, ennenkö saarille pääsee.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse. Tulli miehet on pihvi ravintola pepe chiringon kanta asiakkaita. Kerro että olet pepelle menossa ja pääset eteen päin

        T eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Tulli miehet on pihvi ravintola pepe chiringon kanta asiakkaita. Kerro että olet pepelle menossa ja pääset eteen päin

        T eläke pappa

        Kiitos vinkistä. Sinällään se ei ole yllätys, että tullimiehet ruokailee saarien parhaassa ruokaravintolassa Pepe Chiringolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Sinällään se ei ole yllätys, että tullimiehet ruokailee saarien parhaassa ruokaravintolassa Pepe Chiringolla.

        Heko, heko....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Sinällään se ei ole yllätys, että tullimiehet ruokailee saarien parhaassa ruokaravintolassa Pepe Chiringolla.

        Meneppäs nyt Antigue oman blokin puolelle ja antamaan Elmeri-kissalle iltapalaa. Vaimollesi terveisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Tulli miehet on pihvi ravintola pepe chiringon kanta asiakkaita. Kerro että olet pepelle menossa ja pääset eteen päin

        T eläke pappa

        Viitsisitkö käyttää sitä sinikirjaimista rekisteröityä nimimerkkiäsi! Muuten saattaa joku epäillä aitouttasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viitsisitkö käyttää sitä sinikirjaimista rekisteröityä nimimerkkiäsi! Muuten saattaa joku epäillä aitouttasi.

        Mitä aitoutta? Olen yksi Suomen miljoonasta eläke papasta. Minulla on oikeus kutsua itseäni eläke papaksi koska olen eläke pappa. Se rekisteröitynyt nimi merkki eläke pappa on ihan eri tyyppi.

        T: Eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä aitoutta? Olen yksi Suomen miljoonasta eläke papasta. Minulla on oikeus kutsua itseäni eläke papaksi koska olen eläke pappa. Se rekisteröitynyt nimi merkki eläke pappa on ihan eri tyyppi.

        T: Eläke pappa

        Minuakin luullaan aina joksikin ihan toiseksi henkilöksi. Meitä talviasukkaita on kuitenkin Kanariansaarilla yli tuhat joka vuosi. Ei pitäisi olla mitään mahdollisuutta tulla sekoitetuksi kehenkään toiseen.

        T: Talviasukas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä aitoutta? Olen yksi Suomen miljoonasta eläke papasta. Minulla on oikeus kutsua itseäni eläke papaksi koska olen eläke pappa. Se rekisteröitynyt nimi merkki eläke pappa on ihan eri tyyppi.

        T: Eläke pappa

        Hämmästyttävää, nyt tietenkin väität, ettei sinulla ole mitään tekemistä alkuperäisen rekisteröityneen nimim. Eläkepapan kanssa. Etkä tietenkään mitenkään viittaa häneen missään yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyttävää, nyt tietenkin väität, ettei sinulla ole mitään tekemistä alkuperäisen rekisteröityneen nimim. Eläkepapan kanssa. Etkä tietenkään mitenkään viittaa häneen missään yhteydessä.

        On omaa hölmöyttäsi uskoa että kaikki olisivat yksi ja sama henkilö. Normaalit tietää että eläke pappoja on maailmassa useita miljardeja ja suomessakin varmasti miljoona kuten joku täällä kirjoittikin aikaisemmin. Minä eläke pappana esiinnyn eläke pappana. Olen eläke pappa.

        T: Eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On omaa hölmöyttäsi uskoa että kaikki olisivat yksi ja sama henkilö. Normaalit tietää että eläke pappoja on maailmassa useita miljardeja ja suomessakin varmasti miljoona kuten joku täällä kirjoittikin aikaisemmin. Minä eläke pappana esiinnyn eläke pappana. Olen eläke pappa.

        T: Eläke pappa

        Sinut sekoitetaan siihen vuosia sitten täällä vaikuttaneeseen pelleilijään koska nimimerkkisi on samanlainen. Luonnollisesti saat puhua itsestäsi eläkepappana jos kerran olet eläkepappa.
        Minut taas sekoitetaan johonkin toiseen kirjoittajaan vaikka nimimerkkini on täysin erilainen kuin hänen nimimerkkinsä. Tarkkuutta nyt ihmiset. Ei pidä luulla omiaan.

        T: Antiikki


      • Anonyymi

        2. rokotuksen qr- koodi ei enää toimi, kun on saanut 3. Kopioi 3. rokotuksen todistus helppoon tiedostoon, tee espanjan matkustusilmoitus ja kun pääset sen loppuun sähköpostiisi kilahtaa koodi tervetstietolomaketta varten, sitten kello käy nopeasti ja koodi pitää syöttää oikein. Jossain puolessa välissä tervetslomaketta voi raahata / liittää 3. rokotuksen todustuksen lomakkeeseen ja sitten pääset pian arpomaan missä provinssissa lomakohteesi on. Suosittelen hyvää karttaa avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. rokotuksen qr- koodi ei enää toimi, kun on saanut 3. Kopioi 3. rokotuksen todistus helppoon tiedostoon, tee espanjan matkustusilmoitus ja kun pääset sen loppuun sähköpostiisi kilahtaa koodi tervetstietolomaketta varten, sitten kello käy nopeasti ja koodi pitää syöttää oikein. Jossain puolessa välissä tervetslomaketta voi raahata / liittää 3. rokotuksen todustuksen lomakkeeseen ja sitten pääset pian arpomaan missä provinssissa lomakohteesi on. Suosittelen hyvää karttaa avuksi.

        Sen saa kuvakaappauksella vaikka puhelimen muistioon.


    • Anonyymi

      Just ollaan lähdössä pepe chiringon pihvi ravintolaan.
      Pöytä varaus on!

      • Anonyymi

        Eipä sinne oikein ole iltaisin menemistä ilman pöytävarausta.


    • Anonyymi

      Tarvitseeko negatiivisen testin vielä jos on kolme rokotusta. Kyse Kap Verde ja Kanarian saaret

      • Anonyymi

        Espanjaan ei, koska rokotuksesta on varmasti alle 9kk. Kap Verde vaatii negatiivisen testituloksen kaikilta (PCR 72h/Antigeeni 48h).


      • Anonyymi

        Kanarialle ei tarvitse, jos ei halua matkustaa Finnairilla ilman maskia esim. astman takia.


    • Anonyymi

      Kuinka monta todistusta/ lomaketta tarvitaan Kanarian saarille ja mitä todistuksia?

      • Anonyymi

        Ei tarvita. Kuiskaat tulli miehelle koodi sanan "Pepe" ja hän vastaa sinulle "Chiringo".
        Tämän jälkeen pääset ilman todistuksia maahan.
        Tulli miehetkin käyvät kanarian saarien parhaassa pihvi ravintolassa Pepe Chiringolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita. Kuiskaat tulli miehelle koodi sanan "Pepe" ja hän vastaa sinulle "Chiringo".
        Tämän jälkeen pääset ilman todistuksia maahan.
        Tulli miehetkin käyvät kanarian saarien parhaassa pihvi ravintolassa Pepe Chiringolla.

        Okei! Kiitos vinkistä. Täytyypäs mennä tuolla tavalla saarille ilman muodollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita. Kuiskaat tulli miehelle koodi sanan "Pepe" ja hän vastaa sinulle "Chiringo".
        Tämän jälkeen pääset ilman todistuksia maahan.
        Tulli miehetkin käyvät kanarian saarien parhaassa pihvi ravintolassa Pepe Chiringolla.

        Tuo on kokeiltu ja toimivaksi havaittu keino. Kyllä tullimiehetkin ymmärtää hyvän pihviravintolan päälle.

        T: Talviasukas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kokeiltu ja toimivaksi havaittu keino. Kyllä tullimiehetkin ymmärtää hyvän pihviravintolan päälle.

        T: Talviasukas

        Kyllä Pepe Chiringo on tosiaan kanarian saarien paras ruoka ravintola. Parhaat pihvi ja saarien moni puolisin viini lista on pepellä.

        T: Eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Pepe Chiringo on tosiaan kanarian saarien paras ruoka ravintola. Parhaat pihvi ja saarien moni puolisin viini lista on pepellä.

        T: Eläke pappa

        Voin suositella Pepe Chiringon pihvi ravintolaa varauksetta ja iltaisin pöytä varauksen kanssa. Pepen pihvit on kanarian saarien kunkku.

        T: Talviasukas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Pepe Chiringo on tosiaan kanarian saarien paras ruoka ravintola. Parhaat pihvi ja saarien moni puolisin viini lista on pepellä.

        T: Eläke pappa

        Ootko pappa tutkinut viime aikoina maan järistyksiä vai oletko keskittynyt kehumaan pepe chiringoa? Tokihan pepe on inglesin suosituin pihvi ravintola.

        T: Antiikki


      • Anonyymi

        Kovasti olen provosoitumassa.

        T: Pannun Ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti olen provosoitumassa.

        T: Pannun Ystävä

        Ensin mietin että ethän sinä voi olla alku peräinen nimi merkki pannun ystävä.
        Sitten tajusin että ethän sinä niin väittänytkään. Pannun ystäviä kun voi olla vaikka kuin ka paljon ja he kaikki voivat kutsua itse ään pannun ystäviksi.

        T: Eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin mietin että ethän sinä voi olla alku peräinen nimi merkki pannun ystävä.
        Sitten tajusin että ethän sinä niin väittänytkään. Pannun ystäviä kun voi olla vaikka kuin ka paljon ja he kaikki voivat kutsua itse ään pannun ystäviksi.

        T: Eläke pappa

        Totta. Näin on. Ei näitä nimimerkkejä ole kenenkään omaan käyttöön varattu.

        T: Eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Ei näitä nimimerkkejä ole kenenkään omaan käyttöön varattu.

        T: Eläkepappa

        Tullimiehet ovat kunnollisia kun pyytävät nurkuen passia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin mietin että ethän sinä voi olla alku peräinen nimi merkki pannun ystävä.
        Sitten tajusin että ethän sinä niin väittänytkään. Pannun ystäviä kun voi olla vaikka kuin ka paljon ja he kaikki voivat kutsua itse ään pannun ystäviksi.

        T: Eläke pappa

        Olet täysin oikeassa. Meitä on kymmeniätuhansia. Liity sinäkin joukkoon ja unohdetaan karhu-uskovaisuutesi.

        T: Yksi meistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullimiehet ovat kunnollisia kun pyytävät nurkuen passia.

        En ole milloinkaan nähnyt Espanjan raja-asemilla ainuttakaan tullimiestä. Poliisiyksikkö Quardia Civil hoitaa muun ohella valvonnan siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa. Meitä on kymmeniätuhansia. Liity sinäkin joukkoon ja unohdetaan karhu-uskovaisuutesi.

        T: Yksi meistä

        Näin on. Kupari pannun makkara perunat vie kielen mennessään. Pannun uudella
        makkara peruna käristimellä tulee rapeita pottuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Kupari pannun makkara perunat vie kielen mennessään. Pannun uudella
        makkara peruna käristimellä tulee rapeita pottuja.

        Onks kupari pannu baariin saatu viimeinkin rakennettua keittiö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks kupari pannu baariin saatu viimeinkin rakennettua keittiö?

        Ei sinne putki baarin mahdu rakentamaan keittiötä mihinkään.
        Käristintä käytetään siinä baari tiskin takana pöydällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne putki baarin mahdu rakentamaan keittiötä mihinkään.
        Käristintä käytetään siinä baari tiskin takana pöydällä.

        Minä tilaan kupari pannu baarin makkara perunat aina sinappi hunnulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tilaan kupari pannu baarin makkara perunat aina sinappi hunnulla.

        Löytyykö myös Felix ketsuppia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Ei näitä nimimerkkejä ole kenenkään omaan käyttöön varattu.

        T: Eläkepappa

        Anonyymejä täällä näyttää riittävän eikä kukaan kiukuttele siitä.


    • Anonyymi

      Kuulin huhua, että Kuparipannun tilalle avattaisiin kiinalainen ravintola.
      Onkohan huhussa perää? Osaako joku vahvistaa huhua?

      • Anonyymi

        Kyseinen "huhu" on sinun itsesi keksimä valhe. Kuparipannubaari porskuttaa kuten aina ennenkin.
        Suunnitelmat ovat käynnissä keittiön rakentamiseksi pannuun. On hyvin mahdollista, että jo kaudella 2022-2023 pääsemme pannuun nauttimaan makkaraperunoiden lisäksi keittiön tarjoamia ruokia.
        Nykyisellään mikrossa lämmitettäviä pakasteita ja makkaraperunakäristimellä kuumennettavia ranskalaisia ei oikein voi ruoaksi kutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen "huhu" on sinun itsesi keksimä valhe. Kuparipannubaari porskuttaa kuten aina ennenkin.
        Suunnitelmat ovat käynnissä keittiön rakentamiseksi pannuun. On hyvin mahdollista, että jo kaudella 2022-2023 pääsemme pannuun nauttimaan makkaraperunoiden lisäksi keittiön tarjoamia ruokia.
        Nykyisellään mikrossa lämmitettäviä pakasteita ja makkaraperunakäristimellä kuumennettavia ranskalaisia ei oikein voi ruoaksi kutsua.

        Tuohan on mukava kuulla, että Kuparipannubaariin suunnitellaan rakennettavaksi keittiötä.
        Sitä vaan mietin, että mihin se sinne mahtuu?
        Sehän on sellainen putkibaari. Kapea käytävä ilman pöytiä. Tuleekohan uudistuksen jälkeen sinne istumapaikkojakin muualle kuin baaritiskin ääreen? Nykyisinhän siinä on vaan ne baarijakkarat tiskin luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on mukava kuulla, että Kuparipannubaariin suunnitellaan rakennettavaksi keittiötä.
        Sitä vaan mietin, että mihin se sinne mahtuu?
        Sehän on sellainen putkibaari. Kapea käytävä ilman pöytiä. Tuleekohan uudistuksen jälkeen sinne istumapaikkojakin muualle kuin baaritiskin ääreen? Nykyisinhän siinä on vaan ne baarijakkarat tiskin luona.

        Ei sinne pannuun mahdu rakentamaan keittiötä yhtään mihinkään. Täysin höpöjä puhuu nuo aikaisemmat. Tosin miksi kaljabaarissa pitäis iolla keittiötä? Ryyppäämäänhän sinne juntit menee eikä syömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne pannuun mahdu rakentamaan keittiötä yhtään mihinkään. Täysin höpöjä puhuu nuo aikaisemmat. Tosin miksi kaljabaarissa pitäis iolla keittiötä? Ryyppäämäänhän sinne juntit menee eikä syömään.

        Just viime viikolla käytiin yksillä kaljoilla Kuparipannubaarissa. Ei näkynyt merkkiäkään keittiön rakentamisesta. Mihin sinne tosiaan edes keittiö mahtuisi?


    • Anonyymi

      Voi kun pääsisi jo pannun makkaraperunoiden äärelle. Olen kuullut paljon hyvää pannun uudesta makkaraperunakäristimestä. Saa veden kielelle kun ajattelen jo pannun rapeita makkarapottuja ja kylmää kaljaa. Se on loman kohokohta. Jaksaa kesän aina odottaa kun tietää talvella pääsevänsä pannun makkaraperunoiden äärelle.

      T: Pannunystävä

      • Anonyymi

        Et sitten ole koskaan ajatellut meneväsi johonkin oikeaan ruokaravintolaan kuten Mummolaan syömään? Mummola on suomalaisten omistama paikka jos kerran on pakko päästä lomalla suomalaisten pyörittämään paikkaan syömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten ole koskaan ajatellut meneväsi johonkin oikeaan ruokaravintolaan kuten Mummolaan syömään? Mummola on suomalaisten omistama paikka jos kerran on pakko päästä lomalla suomalaisten pyörittämään paikkaan syömään.

        En ole ajatellut. Oletko sinä joskus ajatellut?


    • Anonyymi

      Tuo espanjan matkustus ilmoitus on jo muuttunut kahteen kertaan. Nykyisessä ei enää kysytä yskittääkö tai onko kuumetta, vaan 2 viikkoon ei ole saanut vierailla sairaalassa! Lisäksi ihan loppupuolella tulee ongelma, kun ainakaan espanjankielisessä versiossa koko Lanzaroten saarta ei ole. Valitsin yli kuukausi sitten toisen saaren eikä ainakaan vielä ole tullut ongelmia.

      • Anonyymi

        Ei siinä saarta kysytä vaan provinssia. Niitä on kaksi, Las Palmas ja Santa Cruz de Tenerife.
        Las Palmasin provinssiin kuuluu Gran Canarian lisäksi Lanzarote ja Fuerteventura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä saarta kysytä vaan provinssia. Niitä on kaksi, Las Palmas ja Santa Cruz de Tenerife.
        Las Palmasin provinssiin kuuluu Gran Canarian lisäksi Lanzarote ja Fuerteventura.

        Mihin provinssiin Inglis kuuluu?


    • Anonyymi

      Toinen suosikkipaikkani on Pepe Chiringon pihviravintola. Pepellä on saarien parhaat pihvit. Pannussa käyn syömässä pientä hiukopalaa. Makkaraperunat on suosikkini.
      Pepellä sitten varsinaiset ruokailut Pepen lihapatojen äärellä.

      T: Pannunystävä

    • Anonyymi

      Onko tämä Kuparipannubaari suosituin suomalaisten baari Inglesissä?
      Olen menossa ensimmäistä kertaa Inglesiin. Oikeastaan olen lähdössä ensimmäistä kertaa Kanarialle. Mantereella olen ollut useasti.

      • Anonyymi

        Ainakin se on Inglesin kallein paikka. Suosittelen Mummolaa jos on pakko mennä suomalaisten pyörittämään paikkaan. Iskelmäbaarissa esiintyy suomalaisia artisteja jos ne kiinnostaa.
        Kuparipannubaarissa käy ne samat eläkeläiset vuodesta toiseen. Eivät tiedä paremmasta koska eivät koskaan käy muualla kuin pannussa.


      • Anonyymi

        Iskelmäbaari taitaa olla suosituin ja samaan pääsee varmaan Mummola. Kuparipannu on sellainen vanhojen pappojen kokoontumispaikka jossa pääsevät muistelemaan Neuvostoliiton ihanuutta ja YYA-sopimusta.


      • Anonyymi

        Kyllä olet oikeassa, Kuparipannu on Inglesin suosituin ravintola se on ohittanut suosiossaan Pepe Chiringuiton ja Sulttaanikepabin. Viidettä Michelintähteä odotetaan ensi kaudeksi.
        Me Canariot kokoonnumme siellä sännöllisesti viikkomiitinkien merkeissä.

        T: Eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet oikeassa, Kuparipannu on Inglesin suosituin ravintola se on ohittanut suosiossaan Pepe Chiringuiton ja Sulttaanikepabin. Viidettä Michelintähteä odotetaan ensi kaudeksi.
        Me Canariot kokoonnumme siellä sännöllisesti viikkomiitinkien merkeissä.

        T: Eläke pappa

        Oot sä eläke pappaa ihan mahoton. Kupari pannu baariko Inglesin suosituin. Tuskin salli mun nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä eläke pappaa ihan mahoton. Kupari pannu baariko Inglesin suosituin. Tuskin salli mun nauraa.

        On se. Minä eläke pappa ja antiikki tykätään kovasti kupari pannu paarin kaali kääryleistä ja makkara potuista sinappi hunnulla. Tervetuloa kokemaan maku elämys vailla vertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Minä eläke pappa ja antiikki tykätään kovasti kupari pannu paarin kaali kääryleistä ja makkara potuista sinappi hunnulla. Tervetuloa kokemaan maku elämys vailla vertaa

        Te juntit pilaatte koko ravintolan. Sinappihuntu tarjolla vain Joulupöydässä.
        Voisitteko ystävällisesti poistua takavasemmalle.


    • Anonyymi

      Olen kahdesti auttanut kaverin perhettä luvissa ja rekisteroinnissä. Menivät Inglesiin.
      Kummallakaan kerralla ei perillä kysytty tai katsottu mitään! Toivotettiin hymyssä suin "Tervetuloa!" Siinä kaikki. Rentoa hommaa, kuten pitääkin.

      Vertaa sitä Suomen nyrpeisiin rajavartioihin jotka nauttivat kun saavat simputtaa, etenkin Eestiläisiä duuniin tulevia satamissa!

      • Anonyymi

        Ainakin mantereella (Madrid ja Barcelona) nuo on skannattu ennen maahanpääsyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin mantereella (Madrid ja Barcelona) nuo on skannattu ennen maahanpääsyä.

        Niin tehtiin Teneriffallakin tällä viikolla.


      • Anonyymi

        Juuvei kannata turhaan stressata näillä lomakkeilla. Ei niitä kysytty meiltäkään granille saapuessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuvei kannata turhaan stressata näillä lomakkeilla. Ei niitä kysytty meiltäkään granille saapuessa

        Tosin niitä kysytään myös Helsingissä ennen lähtöä, eli ilman QR-koodia ei matkaan pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin mantereella (Madrid ja Barcelona) nuo on skannattu ennen maahanpääsyä.

        Samoin Malagassa, Aurinkorannikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin niitä kysytään myös Helsingissä ennen lähtöä, eli ilman QR-koodia ei matkaan pääse.

        Juurikin näin , ihmettelen miksi ne vielä määränpäässäkin kysytään, voiko juku päästä Helsingistä muka lähtemään ilman todistuksia, vai häviääkö ne koneessa.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin , ihmettelen miksi ne vielä määränpäässäkin kysytään, voiko juku päästä Helsingistä muka lähtemään ilman todistuksia, vai häviääkö ne koneessa.😁

        Mitään ei kysytä jos sanotte olevamme menossa Pepe Chiringon pihvi ravintolaan.
        Juuri tulin tullista läpi eikä mitään kysytty kun mainitsin Pepen.
        T: Pannunystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei kysytä jos sanotte olevamme menossa Pepe Chiringon pihvi ravintolaan.
        Juuri tulin tullista läpi eikä mitään kysytty kun mainitsin Pepen.
        T: Pannunystävä

        Kiitos vinkistä ja kiitos asiallisesta vastauksesta.
        Täytyy mainita Pepen pihviravintola kun olen tulossa Inglesin vehreään paratiisiin.


    • Anonyymi

      Asian vierestä. Tiedän, että imperialistisen Venäjän kansalaiset ovat levittäytyneet ympäri sivistynyttä maailmaa, mutta yllättää, miten paljon heitä nytkin polottaa kieltään Kanarialla.

    • Anonyymi

      Se on hyvä asia että venäläiset matkustelee!
      Alkavat nähdä kunka asiat on muualla maailmaa. Eivät siten usko enää Kremlinin propagandaan!

    • Anonyymi

      Näin on. Venäläisetkin varmasti tervetulleita Pepe Chiringon liha patojen äärelle herkuttelemaan.
      Pepe arvostaa hyvien liha ruokien ystäviä kuten mekin hyvien liha ruokien ystävät arvostamme pepen moni puolista pihvi ja viini listaa.

      • Anonyymi

        Siellä paska haisee ja banjot soi.....
        Ei sitten tartte meikäläisten siihen läävään nokkaansa pistää. Hyvä kun varoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä paska haisee ja banjot soi.....
        Ei sitten tartte meikäläisten siihen läävään nokkaansa pistää. Hyvä kun varoitit.

        ... ja muutenkin on itämainen tunnelma. Ei tosiaan tarvitse käyttää tämän katukeittiön palveluja jos rysyt ovat sen löytäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... ja muutenkin on itämainen tunnelma. Ei tosiaan tarvitse käyttää tämän katukeittiön palveluja jos rysyt ovat sen löytäneet.

        thaimaapalstan idarit näyttävät löytäneen tänne katukeittiöineen :D


      • Anonyymi

        Venäläiset ei matkusta kun Ukrainaan tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Mihinkähän lie hävinnyt Afrikasta tullut roskaväki Puertosta. Syksyllä sitä jengiä vielä maleksi täällä. Hyvä, jotta on siivottu pois.

      • Anonyymi

        Se roska väki tuli syksyllä häiritsemään meitä canarioita. Tulevat tänne talvehtimaan ja luulevat omistavansa koko paikan. Äkkiä suomi ulos eusta jotta noista haisevista vanhuksista pääsee eroon. Tuhat kertaa yäk noiden suuntaan.


    • Anonyymi

      Kyllä Pepe Chiringo on paras pihvi ravintola Kanarian saarilla.

      T: Eläke pappa

      • Anonyymi

        Oot sinä Eläke pappa kyllä ihan mahoton pappa. Ihan mahotontaa menoa sulla. Ihan mahotonta.


      • Anonyymi

        Valitettavasti vaan siellä haisevat venäläiset. Onneksi luettiin se täältä. En suosittelisi missän nimessä. Eläke pappa haisee itse niin pahalle että sopii hyvin siihen seurakuntaan.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe