Norjan eniten myyty maasturi oli jälleen tammikuussa Toyota RAV4 PHEV hybridi, kuten koko viime vuonna 2021 Toyota oli ykkönen. Kuten myös Ruosissa ja Suomessakin.
Onhan se Norja hiukan Suomea jäljessä kun täällä RAV4 on ollut piikkipaikalla jo viimeiset 10 vuotta.
Norjan eniten myyty maasturi on Toyota RAV4
71
1146
Vastaukset
- Anonyymi
Nooh, olihan Suomessakin vain neljä ykkössijaa Toyotalla.
- Anonyymi
Mutta VW:n autoja myytiin viime vuonna yli 10.000kpl enemmän kuin bulkki Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta VW:n autoja myytiin viime vuonna yli 10.000kpl enemmän kuin bulkki Toyotaa.
Volkswagen-konserni valmistaa 11 eri automerkkiä. Nekö sinä lasket yhteen yhtä Toyotaa vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volkswagen-konserni valmistaa 11 eri automerkkiä. Nekö sinä lasket yhteen yhtä Toyotaa vastaan?
Toyotankin kaikki täällä myydyt lasketaan myös mukaan.
Coca Cola myydään sokeriliemenä ja sokerittomana ja kyllä ne molemmat lasketaan mukaan ja myös muut Coca cola companyn vedet ja juomat.
- Anonyymi
Myynti putosi 60% viime vuoden tammikuusta.
- Anonyymi
Tosin RAV4 myi Norjassa paljon vähemmän kuin Tesla Model 3. Tesla Model 3 oli viime vuoden ylivoimaisesti myydyin auto Norjassa viime vuonna. Voit toki ottaa maasturit erikseen omaksi luokakseen, mutta tätä faktaa ei se muuta.
- Anonyymi
Lisään... Lisäksi kyseessä oli RAV4:n plug-in-hybridi. Itselataavaa hybridiä ei tilastossa näy.
- Anonyymi
Tammikuussa ei myyty ainuttakaan Teslaa. Aikansa kutakin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tammikuussa ei myyty ainuttakaan Teslaa. Aikansa kutakin !
Kuten varmasti tiedät niin Teslaa myydään lähinnä kvartaalin lopussa, kun laivat tulevat Kiinasta (kaikki Model 3:t ja Y:t ovat vielä kiinalaisia). Lisäksi olet väärässä, koska Norjassa myytiin tammikuussa 56 Teslaa. Tämä kaava luultavasti muuttuu kun Teslan Berliinin tehdas aukeaa pian.
- Anonyymi
Ja vain linkki puuttuu.
Toiseksi RAV ei ole kuin surkea ja vaivainen suv joka ei pysy tiellä.- Anonyymi
Toyota RAV4 on kiistatta paras katumaasturi. Ei ihme, että se on monessa maassa myydyin suv luokassa. Se on huippuhyvä ajo-ominaisuuksiltaan. Harva katumaasturi yltää lähellekään samaa. Myös C-HR on tunnettu hyvistä ajo-ominaisuuksista, kuten Toyotat yleesäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota RAV4 on kiistatta paras katumaasturi. Ei ihme, että se on monessa maassa myydyin suv luokassa. Se on huippuhyvä ajo-ominaisuuksiltaan. Harva katumaasturi yltää lähellekään samaa. Myös C-HR on tunnettu hyvistä ajo-ominaisuuksista, kuten Toyotat yleesäkin.
Missä testissä CHR on valittu parhaaksi ajoominaisuuksien perusteella?
Vaikka RAV4 olisi eniten myyty se ei tarkoita sitä että se olisi paras.
Se on ehkä paras kompromissi mutta ei millään ominaiksuusiltaan paras missään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä testissä CHR on valittu parhaaksi ajoominaisuuksien perusteella?
Vaikka RAV4 olisi eniten myyty se ei tarkoita sitä että se olisi paras.
Se on ehkä paras kompromissi mutta ei millään ominaiksuusiltaan paras missään.Paras on hyvän pahin vihollinen. Eniten myydyt eivät koskaan parhaita, niitä vaan myydään eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras on hyvän pahin vihollinen. Eniten myydyt eivät koskaan parhaita, niitä vaan myydään eniten.
Rav4:n aika oli ja meni Norjassa. Uutuuden viehätyksen voimalla möi hyvin muutamia kuukausia. Nyt ei kelpaa kenellekään kun Norjassa halutaan ostaa täyssähköautoja.
https://elbilstatistikk.no/
- Anonyymi
Akkulavetilla en kyllä lähtis jäiselle vuoristo baanalle, kyllä hummeri tarttis olla alla?
- Anonyymi
audii mersuu bemarii!
- Anonyymi
RAV4 on ollut USA:ssa myydyin vuosikausia.
- Anonyymi
Ja Hidustan Intian myydyin
Onko noilla myyntimäärillä mitään merkitystä autoilijalle tai Suolen selaajalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Hidustan Intian myydyin
Onko noilla myyntimäärillä mitään merkitystä autoilijalle tai Suolen selaajalle?Vai olisko kyseessä Hindustan ? Klassikko !
www.hindmotor.com
- Anonyymi
Miksi vw hävisi Toyotalle vuonna 2021 melkein viiden tuhannen yksikön verran myydyissä autoissa?
- Anonyymi
Niimutku veveen autot kaikki yhdessäkään kuitenkaan eivät pärjää Toyotalle tässä maailmassa?
- Anonyymi
Toyota RAV4 ja muut citymaastureina myytävät ajoneuvot Mitsut, Skodat, Volkkarit ovat City maastureita joita myydään elämys autoina city-Junteille. Ah.. ihanaa minulla on maasturi nyt on hienoa ajella mökille. Mennään varmasti perille asti. Kun työhön suunnataan niin iha sama homma kehä 1 tai 3 minulla on maasturi niin painetaan 10 km ylinopeutta oli keli mitä tahansa kyllä nyt kelpaa painella menemään nasta laudassa ja sitten pamahtaa.
Kun halutaan puhua todellisista maastureista työkoneista niin perus perheen isä ei sellaista halua ostaa. Työjuhdalla on todella tylsä ajella omia reissuja. Olen täysin samaa mieltä. Jos aloitus otsikko on Toyota RAV 4 maasturi niin se on täyttä puppua. Toyota RAV 4 on varmasti todella hyvä perheauto,istutaan hieman ylempänä mökille päästään huonoissa olosuhteissa ,mutta täysiveriseksi maastoautoksi sitä on on turha kutsua. Maastoauto on karu työkalu. - Anonyymi
Tosin Toyota hävisi Teslalle ainakin myydyimpien autojen kohdalla. Tesla Model 3 oli ylivoimaisesti myydyin auto vuonna 2021, EI RAV4. RAV4 oli myydyin maasturi, mutta ei myydyin auto. Ja tietenkin tuo RAV4 oli plugari, itseladattavaa ei listalla ole.
- Anonyymi
"Miksi vw hävisi Toyotalle vuonna 2021 melkein viiden tuhannen yksikön verran myydyissä autoissa?"
Dieselgate ! - Anonyymi
Mutta VW voitti valmistajien tilaston yli 10.000kol verrattuna Toyotaan.
Tuosta ei omapoika ole vielä selvinnyt.
- Anonyymi
Ravistin ei ole maasturi vaan sitymaasturi.
- Anonyymi
Mies tuli puoli tuntia sitten ravistimella. Tutisee vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies tuli puoli tuntia sitten ravistimella. Tutisee vieläkin.
Tyypillisiä oireita Toyotan kyydistä kärsineille.
- Anonyymi
Riippuu miten autot luokitellaan, mutta RAV4 ei siis ollut myydyin auto Norjassa vuonna 2021, ei edes lähelle sitä. Ja Norjassa myytiin lähes pelkästään RAV4:n plugaria, Toyota-fanien mainostama itseladattava hybridi ei Norjassa myy.
- Anonyymi
Suomalaisten on vaikea käsittää mikseivät kaikki halua itselataavia.
- Anonyymi
Sinulla nyt ainakin näkyy olevan hätä ja tuska Kun maailman ykkösmerkki Toyota on näyttänyt suunnan ja vauhdin koko maailmassa toisten vikinästä ja kitinästä huolimatta. En ymmärrä mikä kauhea tarve sinulla on venkoilla ja yrittää jo naurettavuuteen asti mollata maailman yklösbrändiä?Jos Toyota on ykkönen niin silloin se on. Kitinät pois, kansa on puhunut! Kateus ainakin näin etäältä seurattuna näyttäisi olevan päällimmäisenä voimavarana tuskassasi. Onko päivän selvää asiaa jotenkin vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla nyt ainakin näkyy olevan hätä ja tuska Kun maailman ykkösmerkki Toyota on näyttänyt suunnan ja vauhdin koko maailmassa toisten vikinästä ja kitinästä huolimatta. En ymmärrä mikä kauhea tarve sinulla on venkoilla ja yrittää jo naurettavuuteen asti mollata maailman yklösbrändiä?Jos Toyota on ykkönen niin silloin se on. Kitinät pois, kansa on puhunut! Kateus ainakin näin etäältä seurattuna näyttäisi olevan päällimmäisenä voimavarana tuskassasi. Onko päivän selvää asiaa jotenkin vaikea ymmärtää?
Joo, ykkösbrändi. Saudiprinssitkin kilpailevat kellä on hienoin Toyota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ykkösbrändi. Saudiprinssitkin kilpailevat kellä on hienoin Toyota.
Ajelkoot saudiprinssit ja filmitähdet noilla ykkösbrändeillä kun haluavat jatkuvasti esiintyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla nyt ainakin näkyy olevan hätä ja tuska Kun maailman ykkösmerkki Toyota on näyttänyt suunnan ja vauhdin koko maailmassa toisten vikinästä ja kitinästä huolimatta. En ymmärrä mikä kauhea tarve sinulla on venkoilla ja yrittää jo naurettavuuteen asti mollata maailman yklösbrändiä?Jos Toyota on ykkönen niin silloin se on. Kitinät pois, kansa on puhunut! Kateus ainakin näin etäältä seurattuna näyttäisi olevan päällimmäisenä voimavarana tuskassasi. Onko päivän selvää asiaa jotenkin vaikea ymmärtää?
Tuliko tehtyä huono valinta?
- Anonyymi
Voiko etuvetoa maasturiksi kutsua?
- Anonyymi
Takavetoa nyt ei ainakaan !
- Anonyymi
Tammikuun myydyin maasturi Norjassa oli kyllä Skoda Enyaq 389 kpl. Rav4 myytiin 271 kpl.
- Anonyymi
Terolle Ravistin on se eniten myyty.
- Anonyymi
Skoda Enyaq ei ole katumaasturi, mutta Toyota RAV4 sitä on. Pienen maavaran takia sillä ei voi mennä edes heikkokuntoiselle mökkitielle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda Enyaq ei ole katumaasturi, mutta Toyota RAV4 sitä on. Pienen maavaran takia sillä ei voi mennä edes heikkokuntoiselle mökkitielle.
Enyaq maavara 186 mm, Rav4 190 mm !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enyaq maavara 186 mm, Rav4 190 mm !!!!
Maavarassa ei ole suurta eroa, mutta Toyota RAV4:ssä on kunnon neliveto. Skoda Enyaqissa se neliveto on lähinnä liikkeellelähtöavustin. Enyaqilla ei huonosti auratulle pidä lähteä. Se jää lähes yhtä herkästi kiinni kuin kaksivetoinen. RAV4:ssä on markkinoiden ylivoimaisesti paras neliveto. Sillä voi mennä vähän huonommallekin tiellä. Paras katumaasturi Suomen talveen.
- Anonyymi
Tuoko muka maastoauto, hah hah hah haaa! 🤣🤣🤣🤣
Se ole mikään muu kuin ylisuuren kömpelön henkilöauton ja huonon maastoauton risteytys. - Anonyymi
RAV4 on itselataava nelivetohybridi, optiona PHEV seinälataus mahdollisuus jota juuri kukaan ei viitsi käyttää. Helpompaa on vaan ajella ja antaa automatiikan hoitaa hommat.
- Anonyymi
Onpas upeaa tekniikkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas upeaa tekniikkaa!
Ei se mitään ihmeellistä ole , 1000 km 2 min tankkauksella ja luotettavasti 10v takuulla. Kyl kelppa ajel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään ihmeellistä ole , 1000 km 2 min tankkauksella ja luotettavasti 10v takuulla. Kyl kelppa ajel.
Nin oikke juu, kyl kelppa ajel.
- Anonyymi
Tästä voi katsoa miten surkea RAV on.
https://youtu.be/so8JLIYc1yU
Tuota ei voi kutsua nelivedoksi edes hyvällä tahdolla. Täysin surkea suoritus. - Anonyymi
Rav 4 on parhaita citymaastureita.
Kansa ostaa aina haluttavinta ja parasta.
Etevin neliveto luokassaan maailman pienimmillä kulutuksella!- Anonyymi
"Etevin neliveto luokassaan maailman pienimmillä kulutuksella!"
Sinua ei ole siunattu kovin suurella määrällä maalaisjärkeä.
Katso tuosta miten RAV jää kiinni.
https://youtu.be/so8JLIYc1yU - Anonyymi
RAV4 on maailman eniten myyty cittari. Ollut jo aika pitkään.
Ei se kyllä täydellinen ole mutta ihan käypäinen kompromissi. Voimalinja on kyllä aivan huippu.
Aika monessa videossa missä verrataan neliveto-ominaisuuksia ne kytkeytyvät nelivedot (yleensä VW) antautuu jonkin ajan päästä jakovaihteiston ylikuumenemisen vuoksi. Sitten pitääkin jäähdytellä vaihteistoa enne kuin neliveto on taas mukana kuviossa.
Tämä siis jos oikeasti mennään möyrimään.
Muutenhan noita videoita löytyy joka merkistä puolesta ja vastaan.
Kadulla kaikki nelivedot ihan käypäisiä ja paljon parempia kuin yksikään vajaavetoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RAV4 on maailman eniten myyty cittari. Ollut jo aika pitkään.
Ei se kyllä täydellinen ole mutta ihan käypäinen kompromissi. Voimalinja on kyllä aivan huippu.
Aika monessa videossa missä verrataan neliveto-ominaisuuksia ne kytkeytyvät nelivedot (yleensä VW) antautuu jonkin ajan päästä jakovaihteiston ylikuumenemisen vuoksi. Sitten pitääkin jäähdytellä vaihteistoa enne kuin neliveto on taas mukana kuviossa.
Tämä siis jos oikeasti mennään möyrimään.
Muutenhan noita videoita löytyy joka merkistä puolesta ja vastaan.
Kadulla kaikki nelivedot ihan käypäisiä ja paljon parempia kuin yksikään vajaavetoinen.Kyllä, RAV4 AWD-i ei ole mikään maastomöyrijä mutta arjessa neliveto on siinäkin erinomainen, mukava, mahdollistaa sujuvan liikkeellelähdön ja etenee auraamattomilla kaduillakin hyvin. Lisäetuna kardaanitoteutuksiin on se, että ei ole huoltojuttuja (öljyt, mahdollinen suodatin kute vag-haldex) eikä kardaanin nivelet tai "perä" kulu.
Uskomattoman hyvin nelivetoiset hybridi-Ravit pitävät hintansa, vielä 2019-malliset nettiautossakin n. 42-43 tonnia (active) kun uutena silloin maksoi (active) n. 45 tonnia! Toyota on edullinen vaihtaa aikanaan taas uuteen samanmerkkiseen, hyvä maine ja kestävyyys sen tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, RAV4 AWD-i ei ole mikään maastomöyrijä mutta arjessa neliveto on siinäkin erinomainen, mukava, mahdollistaa sujuvan liikkeellelähdön ja etenee auraamattomilla kaduillakin hyvin. Lisäetuna kardaanitoteutuksiin on se, että ei ole huoltojuttuja (öljyt, mahdollinen suodatin kute vag-haldex) eikä kardaanin nivelet tai "perä" kulu.
Uskomattoman hyvin nelivetoiset hybridi-Ravit pitävät hintansa, vielä 2019-malliset nettiautossakin n. 42-43 tonnia (active) kun uutena silloin maksoi (active) n. 45 tonnia! Toyota on edullinen vaihtaa aikanaan taas uuteen samanmerkkiseen, hyvä maine ja kestävyyys sen tekee.Kuka idiootti maksaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka idiootti maksaa???
Toyota Rav 4 on parhaita citymaastureita.
Kansa ostaa aina haluttavinta ja parasta.
Etevin neliveto luokassaan maailman pienimmillä kulutuksella! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, RAV4 AWD-i ei ole mikään maastomöyrijä mutta arjessa neliveto on siinäkin erinomainen, mukava, mahdollistaa sujuvan liikkeellelähdön ja etenee auraamattomilla kaduillakin hyvin. Lisäetuna kardaanitoteutuksiin on se, että ei ole huoltojuttuja (öljyt, mahdollinen suodatin kute vag-haldex) eikä kardaanin nivelet tai "perä" kulu.
Uskomattoman hyvin nelivetoiset hybridi-Ravit pitävät hintansa, vielä 2019-malliset nettiautossakin n. 42-43 tonnia (active) kun uutena silloin maksoi (active) n. 45 tonnia! Toyota on edullinen vaihtaa aikanaan taas uuteen samanmerkkiseen, hyvä maine ja kestävyyys sen tekee.Taka-akselille voimaa on tarjolla max jotain 10 hv ja sitäkäämn ei osaa käyttää silloin kun etupäässä ei ole pitoa. Ehkä huonoin markkinoilla oleva neliveto.
ID.4 tarjoaa takarenkaille 200hv ja edessä 100hv. On vähän eri aseet edetä kun jonkun pyörän alla on liukasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, RAV4 AWD-i ei ole mikään maastomöyrijä mutta arjessa neliveto on siinäkin erinomainen, mukava, mahdollistaa sujuvan liikkeellelähdön ja etenee auraamattomilla kaduillakin hyvin. Lisäetuna kardaanitoteutuksiin on se, että ei ole huoltojuttuja (öljyt, mahdollinen suodatin kute vag-haldex) eikä kardaanin nivelet tai "perä" kulu.
Uskomattoman hyvin nelivetoiset hybridi-Ravit pitävät hintansa, vielä 2019-malliset nettiautossakin n. 42-43 tonnia (active) kun uutena silloin maksoi (active) n. 45 tonnia! Toyota on edullinen vaihtaa aikanaan taas uuteen samanmerkkiseen, hyvä maine ja kestävyyys sen tekee.On myynnissä ja pysyykin noilla pyynneillä.
- Anonyymi
Rav4 maasturi! Älä naurata!
- Anonyymi
Ei tuota maasturiksi ole suunniteltukaan mutta Jenkkilässä tuota sentään saa siedettävällä tekniikalla:
https://www.youtube.com/watch?v=KEitFvNMIRM
Alati kurjistuvaan Eurooppaan tarjoilee Tojota vain tuhnua.- Anonyymi
No mutta, sehän myy kuitenkin kuin siimaa. Eli viedään käsistä. Ostajissako taas yhtä paljon vikaa kuin volkkareissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta, sehän myy kuitenkin kuin siimaa. Eli viedään käsistä. Ostajissako taas yhtä paljon vikaa kuin volkkareissa?
Nämä ne myyvät Euroopan markkinoilla.
Top models in 2021
Tesla Model 3 - 142,905
Renault ZOE - 72,562
Volkswagen ID.3 - 69,567
Volkswagen ID.4 - 55,006
Kia Niro EV (e-Niro) - 46,705
Ford Kuga PHEV - 46,448
Fiat 500 electric - 44,492
Skoda Enyaq iV - 44,402
Hyundai Kona Electric - 43,415
Volvo XC40 PHEV - 42,492 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ne myyvät Euroopan markkinoilla.
Top models in 2021
Tesla Model 3 - 142,905
Renault ZOE - 72,562
Volkswagen ID.3 - 69,567
Volkswagen ID.4 - 55,006
Kia Niro EV (e-Niro) - 46,705
Ford Kuga PHEV - 46,448
Fiat 500 electric - 44,492
Skoda Enyaq iV - 44,402
Hyundai Kona Electric - 43,415
Volvo XC40 PHEV - 42,492Minua kyllä kiinnostaa suomen markkinat enemmän kuin jotkut eteläeuroopan markkinat. Tarvitsen autoani vain pääasiassa Suomessa niinkuin muutkin suomalaiset. Maailman ykkönen kertoo paremmuudesta ja haluttavuudesta. Huijarivalmistajan jätökset jätän suosiolla koekaniinien kokeiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kyllä kiinnostaa suomen markkinat enemmän kuin jotkut eteläeuroopan markkinat. Tarvitsen autoani vain pääasiassa Suomessa niinkuin muutkin suomalaiset. Maailman ykkönen kertoo paremmuudesta ja haluttavuudesta. Huijarivalmistajan jätökset jätän suosiolla koekaniinien kokeiluun.
On se tuo Toyota vaan hyvä.
- Anonyymi
Rav4:n kahden ja puolen litran bensamoottori on erittäin pitkäiskuinen ja äärimmäisen luotettava. Ja ... 10 vuoden takuulla.
- Anonyymi
Onhan se, jos 10 vuodessa ei tule edes 160 tkm mittariin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se, jos 10 vuodessa ei tule edes 160 tkm mittariin!!!
Joillakin tulee 80000 km ja joillakin 800000 km. Onko sulla henkisiä ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin tulee 80000 km ja joillakin 800000 km. Onko sulla henkisiä ongelmia?
Onnea! Et käytäkään enää sloganiasi " Mikä on ongelmasi! " . Edistystä!
- Anonyymi
Mestari kaikkialla maailmassa.
- Anonyymi
Joka kuukausi 2022 Norjan myydyin maasturi on RAV4 Plug-In Hybrid AWD. Piste.
- Anonyymi
Onko näin? Minähän jo vähän mietin että mikä nyt taas on saanut vw myyjän takajaloilleen?
- Anonyymi
Norjalaiset ymmärtää hyvän päälle siksi RAV4 on siellä maastoautojen ykkönen. Kaupunkilaiset ostaa sähköpotkulautoja ja muita sähkökulkineita ja maalla asuvat ostaa Toyotan hybridiautoja.
- Anonyymi
Rav4:n rekisteröinnit Norjassa ovat pudonneet yli 60% viime vuodesta.
Norjalaiset ostavat nykyisin oikeita sähköautoja.
https://ofv.no/registreringsstatistikk - Anonyymi
Toyota on nopeimmin kasvava maastoautomerkki Norjassa, Ruotsissa ja Suomessa. Tanskassa se on ollut ykkönen jo 4 vuotta peräjälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po2127460- 572912
- 1902327
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101733Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1591694Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke201386- 741240
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,381173Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä271155Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty501029