Mä oon aikasemmin ollu tällä palstalla nippuli, mutta nyt otin rekisteröityneen nimen käyttöön. Käyn täällä jokapäivä. Ja yritän vastata kaikkiin viesteihin kukaan ei sit ala haukkumaan tai muuta.
Moi
12
707
Vastaukset
- :XX
Ja tää littyy habboon miten?
- Karkki-Kissa
Ilmoitin vain että vaihdoin täällä nikkiä. Pitääkö se sitten kaikille kertoa erikseen vai?
Sorry, kun kysyn täällä, mutta onko sulla muka lyhyet mustat hiukset?! Eiks sulla viimeks ollu punaset..? Sori. ;D
- Karkki-Kissa
Mä leikkautin hiukseni. Ja värjäsin kevytvärillä mustaks.
- toivoton..
tää ei oo mikään sellainen paikka että täällää vaan jutellaan "mooi.. mikä on nimes ja ikäs alatko..!"
tää on keskustelu HABOSTA!- Karkki-Kissa
Saahan kai esitellä itsensä jos on uusi palstalla?
Karkki-Kissa kirjoitti:
Saahan kai esitellä itsensä jos on uusi palstalla?
Tottakai saa! En vaan ymmärrä tollasia mällipäitä, jotka tulee valittaan just tollaista pikku kuulumisten vaihtelusta.
- Ime
Meitä varmasti kiinnostaa aivan saatanasti kun sä tulet kertomaan että: " mä rekisteröidyin ja käyn tääl joka päivä". Että muuta horo ruottiin äläkä jaksa tulla turhaan kirjoittamaan viestejä. Hauku habboa tai kerro kuinka pidät siitä. Mutta ei tuollaista paskaa kiitoos.
- Karkki-Kissa
Palstalla saa esitellä itsensä jos on uusi.
Eikö sana kuulu? Onhan nerokalan foorumissakin semmonen missä voi esitellä ittensä täällä ei sitä ole! Pitääkö jokaiselle sitten erikseen ilmottaa omg..
- rosenana
saa täällä esitellä itensä. Eikö vaan Karkki-Kissa.
- Sparky
Niinpä, ketä yks pikku viesti muka haittaa?!
So, vaikka onkin habbopalsta??
Ja tämä on aivan pakko laittaa tänne:
Jokaisessa, JOKAISESSA viestissä on jotain kiroilua, haukkumista tai muuta. Varmaan te, valittajat, tähänkin viestiin suhtaudutte niin.
Ajattelette kai näitä hyväntahtoisia kirjoittajia nässöiksi ym.
Miettikää vähän... Sparky kirjoitti:
Niinpä, ketä yks pikku viesti muka haittaa?!
So, vaikka onkin habbopalsta??
Ja tämä on aivan pakko laittaa tänne:
Jokaisessa, JOKAISESSA viestissä on jotain kiroilua, haukkumista tai muuta. Varmaan te, valittajat, tähänkin viestiin suhtaudutte niin.
Ajattelette kai näitä hyväntahtoisia kirjoittajia nässöiksi ym.
Miettikää vähän...Ei toi pikku viesti mua haittaa ja ei pitäs kai haitata ketään muutakaan,ei tosta voi kuolla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015