Molemmat vehkeet

transu?

Siis miksi kutsutaan, jos on molemmat sukupuolielimet
siis pillu ja kyrpä? siis ihan syntymästä asti.

Tai mikä se olisi kun ainakin jotain hentai-kuvia, jossa on kaunis tyttö, rinnat, anus, pillu, ja klitan kohdalla iso kyrpä? tietääkö kukaan?

ÄLKÄÄ VITTUILKO!!

8

6616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaneB

      Intersukupuolisuus terminä on nykyajan keksintö ja vielä 1980-luvulle asti näistä ihmisistä käytettiin nimitystä hermafrodiitti.

      http://www.seta.fi/transtukipiste/

      • Transbat

        Hermafrodiitilla tarkoitetaan sellaista eliötä, jolla on sekä naaraan että uroksen toimivat lisääntymiselimet. Sen vuoksi intersukupuolisten kutsuminen hermafrodiiteiksi onkin väärin. Tietääkseni tunnetaan hyvin harvinainen intersukupuolisuuden muoto, jossa ihmiselle todella kehittyy molemmat sukuelimet, mutta esiintymistiheys oli kai luokkaa yksi miljardissa. Tavallisesti intersukupuolisilla on osa sukupuolitunnusmerkeistä miehen ja osa naisen, tai sitten määrittelemättömissä selvästi kummaksikaan. Tällä perusteella transsukupuolisetkin ovat oikeasti intersukupuolisia (aivotkin ovat sukupuolittuva elin).


    • Anonyymi

      Minun mielestäni se olis fantastista kun omistaisi kummatkin vehkeet (pillun,ja kyrvän)

    • Anonyymi

      Joku munatranssu taitaa olla tuollaisen lääketieteellinen nimi. Naapurin ukolla on isot tissit ja munat. Olen nähnyt ne lenkkisaunassa. Istuu siellä rintaliivit päällä sukupuolisiitin pystyssä ja puhuu naisen äänellä.

      • Anonyymi

        Oletko nähnyt että hänellä on myös pillu?


      • Anonyymi

        Miesten vai naisten saunassa? Voitko kysyä miten hän on onnistunut säilyttämään erektiokyvyn, jos hänellä on kuitenkin naisen ääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten vai naisten saunassa? Voitko kysyä miten hän on onnistunut säilyttämään erektiokyvyn, jos hänellä on kuitenkin naisen ääni?

        Hormoonit eivät vaikuta miehen ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hormoonit eivät vaikuta miehen ääneen.

        Miten sillä sitten kuitenkin on naisen ääni?

        Tai eihän koko henkilöä ole olemassakaan, mutta kiinnostaa vaan tuon provoilijan ontuva logiikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe