Lainsäätäjän Raamattu

Anonyymi

On hyvin eriokoinen oikeusasetelma kun syytettynä on lainsäätäjä joka tuo Raamatun oikeusistuntoon "omana lakikirjanaan". Kyse on kaiken lisäksi entisestä lääkäristä jonka pitäisi ymmärtää enemmän. Onko hän syyllistynyt johonkin, on toisarvoista, eikä ole selvää sekään ovatko homot ja lesbot kansanryhmä vai onko kyse tavallisesta poikkeavasta ominaiuudesta - jos siitäkään. Ainakin hän saa taas kaipaamaansa julkisuutta jota ei viihdeohjelmissa esiintyvänä kansanedustajana ilmeisesti riittävästi saanut. Kirkastuuko oikeuskäytäntö tai vahvistuuko kansantahto vai miksi tätä tällaista taas joudutaan seuraamaan? Ihmettelen.

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen lain perimmäinen henki on "hajoita ja hallitse". Koko lainsäädäntö on käytännössä soveltamiskelvotonta epämääräisyydessään, ristiriitaisuudessaan, paradoksaalisuudessaan ja ennen kaikkea kaiken läpitunkevassa lainkäyttäjälle annetussa harkintaoikeudessa joka itsessään on perustuslainvastaista eli paradoksaalista.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla pyörän uudelleen keksijä ymmärtääkseen että lainsäädännöllä on ollut tarkoitus hajoittaa sosialistisesti Suomettunut valtio, uhkaamasta porvarin ahneutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla pyörän uudelleen keksijä ymmärtääkseen että lainsäädännöllä on ollut tarkoitus hajoittaa sosialistisesti Suomettunut valtio, uhkaamasta porvarin ahneutta.

Suomi tänä päivänä sosialistisempi (ja kommunistisempi) kuin koskaan ennen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi tänä päivänä sosialistisempi (ja kommunistisempi) kuin koskaan ennen.

Suomalaisen sosialismin alasajo alkoi Neuvostoliiton romahduksen jälkeen 90-luvun alun porvarihallitusten aikaan. Sosialistista lainsäädäntöä muutettiin urakalla.

• Anonyymi

Lähdetään siitä, että pakko ei suinkaan ole seurata.

Kuka lähti räsäsen asiaa ajamaan? Ja miksi? Nuo pitäisi ensin selvittää. Sen jälkeen on vasta pohja keskustella koko asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe