On hyvin eriokoinen oikeusasetelma kun syytettynä on lainsäätäjä joka tuo Raamatun oikeusistuntoon "omana lakikirjanaan". Kyse on kaiken lisäksi entisestä lääkäristä jonka pitäisi ymmärtää enemmän. Onko hän syyllistynyt johonkin, on toisarvoista, eikä ole selvää sekään ovatko homot ja lesbot kansanryhmä vai onko kyse tavallisesta poikkeavasta ominaiuudesta - jos siitäkään. Ainakin hän saa taas kaipaamaansa julkisuutta jota ei viihdeohjelmissa esiintyvänä kansanedustajana ilmeisesti riittävästi saanut. Kirkastuuko oikeuskäytäntö tai vahvistuuko kansantahto vai miksi tätä tällaista taas joudutaan seuraamaan? Ihmettelen.
Lainsäätäjän Raamattu
5
74
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen lain perimmäinen henki on "hajoita ja hallitse". Koko lainsäädäntö on käytännössä soveltamiskelvotonta epämääräisyydessään, ristiriitaisuudessaan, paradoksaalisuudessaan ja ennen kaikkea kaiken läpitunkevassa lainkäyttäjälle annetussa harkintaoikeudessa joka itsessään on perustuslainvastaista eli paradoksaalista.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla pyörän uudelleen keksijä ymmärtääkseen että lainsäädännöllä on ollut tarkoitus hajoittaa sosialistisesti Suomettunut valtio, uhkaamasta porvarin ahneutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla pyörän uudelleen keksijä ymmärtääkseen että lainsäädännöllä on ollut tarkoitus hajoittaa sosialistisesti Suomettunut valtio, uhkaamasta porvarin ahneutta.
Suomi tänä päivänä sosialistisempi (ja kommunistisempi) kuin koskaan ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi tänä päivänä sosialistisempi (ja kommunistisempi) kuin koskaan ennen.
Suomalaisen sosialismin alasajo alkoi Neuvostoliiton romahduksen jälkeen 90-luvun alun porvarihallitusten aikaan. Sosialistista lainsäädäntöä muutettiin urakalla.
- Anonyymi
Lähdetään siitä, että pakko ei suinkaan ole seurata.
Kuka lähti räsäsen asiaa ajamaan? Ja miksi? Nuo pitäisi ensin selvittää. Sen jälkeen on vasta pohja keskustella koko asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408