Karstulan ukoilla vaan rumia akkoja mistäköhän johtuu parempaakin ovat pystyneet mutta taso laskee kun vanhan lehmän häntä huhhuh, eipähän tarvii pelätä että joku vie kun ei lykkis edes pussi päässä piiaksi varmaan kelpaavat
Sääliks käy
49
3655
Vastaukset
- Anonyymi
Lehmät ovat kauniita eläimiä.
- Anonyymi
Nyt tuntuu, että et ole ihan kaikkia nähnyt, kun tuntuu kelpaavan nuoremmillekin muutama ? Katoppa vähän ympärilles, !
- Anonyymi
Lopeta se kaljan kittaaaminen ja nuku humalas pois, sitten voit nähdä paljon enämmän.
- Anonyymi
Mitäpä tätä säälimään, kovuutta tässä tarvitaan!
- Anonyymi
Eipähän ole tarvinnut vielä yhtäkään kaljaa asian toteamiseen ?? Mut nähnyt ja todennut asian ! No kadetapaukset on asia erikseen ,kun ei nappaa milläänlailla niin jotain pitää esille tuoda. Lykkyä tykö kaikille elämässä.
- Anonyymi
Säälihän se on, kun hyvännäköiset miehet vaihtaa rumiin eukkoihin, mutta tottahan se on, että sitten ei tarvitse pelätä että joku vie, vaikka kohtelisikin kuin piikaa
- Anonyymi
Yksi nuori n. 20 kaveri sanoi mulle kerran , et hän ei voi ottaa naiskaveria, kun hää on niin mustasukkainen ?? Sanoin et ota senverran ruma ,ettei tartte olla, mut mieleisesi kroppaanen,niin tykkäät . Sanoi et olipas hyvä neuvo. En tiiä miten on käynyt sit.
- Anonyymi
Vakka kantensa valitsee, siinä ei toisilla ole nokan koputtamista.
- Anonyymi
Ei niin, ja jos kansi tai vakka katoaa, niin nykyään löytyy näköjään tosi nopeaan uusi " kansi, tai vakka !
- Anonyymi
Tääl karstulassa kun itekkin asun niin kyllä tämä on silkka fakta karstulan pojat on niin epävarmoja että kotipiiaksi kelpaa vaan rumat keskivartalolihavat lössykät läskitissit
Hohhoijjaaa sanon minä
Jääpähän meille muille ne kaunottaret- Anonyymi
Mitäs ihmettä se muita kiinnostaa toisten eukkojen ulkonäkö 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ihmettä se muita kiinnostaa toisten eukkojen ulkonäkö 😂
Ettei nyt ois osunna pilkka ommaan nilkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei nyt ois osunna pilkka ommaan nilkkaan
Onhan se tietysti hyvä arvostella muita kun itse on virheetön 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tietysti hyvä arvostella muita kun itse on virheetön 🥲
Itse en ole kedon komein härkä mutta vaimoni on kuin malli
Leveä lantio ja kapea vyötärö
- Anonyymi
Niinkö meinaat ? Tuos joku meinasi, et mitä muita toisten vaimojen näkö kiinnostaa ?? Siinä se tuntuu olevankin . Jostain syystä on AINA TUNTUNUT KIINNOSTAVAN .?? Jonkinlainen ongelma tuntuu olevan.
- Anonyymi
Mun muija on niin upean näköinen, ettei sillä ole Karstulassa yhtään kaveria.
- Anonyymi
Onkohan meillä sama muija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan meillä sama muija
Ei oo munkaan naisel kaveria tääl Kardes,kyl sil on kavereita mut ne kaverit on muualta päin Suomea.
- Anonyymi
Eipä ole hääviä tuokaan, aika yksinäistä on elämä silloinkin .
- Anonyymi
No , jos on sama niin on edes pari kaveria tyttösellä , hyvä.
- Anonyymi
Kukas se olikaan se Karden kaunein?
- Anonyymi
Ei se oo täällä enää
- Anonyymi
Antakaa olla, ei löydy tarkkaa vastausta tuollaseen asiaan.
- Anonyymi
Mä taas oon ihmetellyt, miksi karstulalaisilla naisilla on niin rumia ukkoja? Korreita emäntiä ja sit ne hyväksyy rinnalleen ei niin korrean ukon
- Anonyymi
Nimeäppä yksikin ruma ukko kuumalla muijalla
- Anonyymi
Nimiä ei ole tarkoitus julkistella yleensä, kuin oikein pahanteossa! Mut on nähty sekin asia, et sanotaan - miten noin hyvän-näköinen nainen on huolinut tuon-näköisen ukon. Kauneus ,tai muu komeuskaan ei aina ole hyvän avioliiton ja elämänlaadun takaaja. Sisäinen "kauneus" saattaa merkitä ja olla jopa "onnellisemman " elämänlaadun tae joskus! Se on erittäin monta kertaa todettu eli "kakku päältä kaunis" ! Sisältä jäänyt tintiksi .
- Anonyymi
En tiedä, mutta en sitä toisaalta yhtään ihmettele, jos noin on.
Pohjanmaa on niin lähellä ja sen vaikutus näkyy, ainakin tätä kautta. - Anonyymi
Jos nyt kesä karstunen kertois totuutta.Kardess rumimmat miehet ja naiset mitä mä olen nähnyt.
- Anonyymi
Niin ,noinhan ei asia ole ollenkaan ,kommentoija tietää itsekin sen ! Kunhan huvittelee toisten palstoille nauraen!
- Anonyymi
Nätti Jussissa näkyi olevan hyväntuulinen pariskunta viime viikonloppuna. Ei ollut naisen näössä ja muodoissa sanomista 😛 Eivät varmaankaan sitten paikallisia.
- Anonyymi
lzllziyi- lsllsyikäy Piidpsdrn *Miksllr jod ri mskds idällrrn brlkojs ruyouolloidys..
Meni Mikslls pisneskest pyllykleen kunten naisektin hahahah.ö - Anonyymi
Karstulassa hyvännäköset muijat pystyy laskemaan yhden käden sormilla. Sen verran rumaa ja sisäsiittosta porukkaa, että huh!
- Anonyymi
Sisäsiittoisuus on se sana, kts ympärilles.
- Anonyymi
No etpä paljon liiku edes KARSTULASSAKAAN .tai ehkä olet huononäköinen !
- Anonyymi
On tosi asia aloittajalta,naiset joiden kasvot kuin lehmän per se saavat komeita miehiä omakseen.Liekö sen miehen pääkopassa sitä lehmän kakkaa sitten.
- Anonyymi
Siinäpä se onni on, kauneus on KATSOJAN silmässä , jos sit kaikki muu on kohdallaan ,vaikkei missi ihan olisikaan ja luonne kiva ,se riittää oikein hyvin elämässä. Kaikki ovat puolisonsa yleensä elämänvarrella löytäneet olipahan -näkö ,koko mikä tahansa, sama näköasia on PUOLIN JA TOISIN, vilkaiskaapa vaan peiliin itse kukin !
- Anonyymi
Valinta on aikoinaan tehty huolella joten pulinat pois 👴🏼👵❤️
Jos tänäpäivänä vilkaisee vierellensä,niin tuskin samaa valintaa tekis'
Mutta täytyy totuuden nimissä sanoa, että tuskin Anne Pohtamoakaan enää valittaisi maailman kauneimmaksi 😘
- Anonyymi
Onpa murheet aloittajalla,siitä puhe mistä puute
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Voisi sen aloitteen tehdä käänteisesti,Karstulan akoilla vaan rumia miehiä mistä se johtuu?????
Olisivat pystyneet parempaakin............
- Anonyymi
Pienet on murheet joillain,kun maailman menoa katselee ja kuulee, ei juuri tule mieleen kauneusasiat ???? 46v. naimisissa vuodesta 1975, en ole katunut. Eikä tartte riiellä edes .
- Anonyymi
Kyllä. fifti fifti, puolin ja toisin -sano
- Anonyymi
Onko tulossa syysvauvoja karstulaan
- Anonyymi
Vissiinkin pari ? kuulemma .No paree sekin, kun ei yhtään.
- Anonyymi
Tuntomerkkejä??
- Anonyymi
Kyllähän tänne on tupsahtamassa runsaasti vauvoja tänä vuonna.
- Anonyymi
Misteepä niitä tuntomerkkijä sua ,ku syssyllä vasta pullahtaa mualimmaan,sitte näkköö !
- Anonyymi
Vanhempien tuntomerkit
- Anonyymi
No sitten näkköö, kenen näkösiä ,synnyttäjän ainakin tietää .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256