Sääliks käy

Anonyymi

Karstulan ukoilla vaan rumia akkoja mistäköhän johtuu parempaakin ovat pystyneet mutta taso laskee kun vanhan lehmän häntä huhhuh, eipähän tarvii pelätä että joku vie kun ei lykkis edes pussi päässä piiaksi varmaan kelpaavat

49

3550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lehmät ovat kauniita eläimiä.

    • Anonyymi

      Nyt tuntuu, että et ole ihan kaikkia nähnyt, kun tuntuu kelpaavan nuoremmillekin muutama ? Katoppa vähän ympärilles, !

    • Anonyymi

      Lopeta se kaljan kittaaaminen ja nuku humalas pois, sitten voit nähdä paljon enämmän.

    • Anonyymi

      Mitäpä tätä säälimään, kovuutta tässä tarvitaan!

    • Anonyymi

      Eipähän ole tarvinnut vielä yhtäkään kaljaa asian toteamiseen ?? Mut nähnyt ja todennut asian ! No kadetapaukset on asia erikseen ,kun ei nappaa milläänlailla niin jotain pitää esille tuoda. Lykkyä tykö kaikille elämässä.

    • Anonyymi

      Säälihän se on, kun hyvännäköiset miehet vaihtaa rumiin eukkoihin, mutta tottahan se on, että sitten ei tarvitse pelätä että joku vie, vaikka kohtelisikin kuin piikaa

    • Anonyymi

      Yksi nuori n. 20 kaveri sanoi mulle kerran , et hän ei voi ottaa naiskaveria, kun hää on niin mustasukkainen ?? Sanoin et ota senverran ruma ,ettei tartte olla, mut mieleisesi kroppaanen,niin tykkäät . Sanoi et olipas hyvä neuvo. En tiiä miten on käynyt sit.

    • Anonyymi

      Vakka kantensa valitsee, siinä ei toisilla ole nokan koputtamista.

    • Anonyymi

      Ei niin, ja jos kansi tai vakka katoaa, niin nykyään löytyy näköjään tosi nopeaan uusi " kansi, tai vakka !

    • Anonyymi

      Tääl karstulassa kun itekkin asun niin kyllä tämä on silkka fakta karstulan pojat on niin epävarmoja että kotipiiaksi kelpaa vaan rumat keskivartalolihavat lössykät läskitissit
      Hohhoijjaaa sanon minä
      Jääpähän meille muille ne kaunottaret

      • Anonyymi

        Mitäs ihmettä se muita kiinnostaa toisten eukkojen ulkonäkö 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs ihmettä se muita kiinnostaa toisten eukkojen ulkonäkö 😂

        Ettei nyt ois osunna pilkka ommaan nilkkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt ois osunna pilkka ommaan nilkkaan

        Onhan se tietysti hyvä arvostella muita kun itse on virheetön 🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se tietysti hyvä arvostella muita kun itse on virheetön 🥲

        Itse en ole kedon komein härkä mutta vaimoni on kuin malli
        Leveä lantio ja kapea vyötärö


    • Anonyymi

      Niinkö meinaat ? Tuos joku meinasi, et mitä muita toisten vaimojen näkö kiinnostaa ?? Siinä se tuntuu olevankin . Jostain syystä on AINA TUNTUNUT KIINNOSTAVAN .?? Jonkinlainen ongelma tuntuu olevan.

    • Anonyymi

      Mun muija on niin upean näköinen, ettei sillä ole Karstulassa yhtään kaveria.

      • Anonyymi

        Onkohan meillä sama muija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan meillä sama muija

        Ei oo munkaan naisel kaveria tääl Kardes,kyl sil on kavereita mut ne kaverit on muualta päin Suomea.


    • Anonyymi

      Eipä ole hääviä tuokaan, aika yksinäistä on elämä silloinkin .

    • Anonyymi

      No , jos on sama niin on edes pari kaveria tyttösellä , hyvä.

    • Anonyymi

      Kukas se olikaan se Karden kaunein?

      • Anonyymi

        Ei se oo täällä enää


    • Anonyymi

      Antakaa olla, ei löydy tarkkaa vastausta tuollaseen asiaan.

    • Anonyymi

      Mä taas oon ihmetellyt, miksi karstulalaisilla naisilla on niin rumia ukkoja? Korreita emäntiä ja sit ne hyväksyy rinnalleen ei niin korrean ukon

      • Anonyymi

        Nimeäppä yksikin ruma ukko kuumalla muijalla


    • Anonyymi

      Nimiä ei ole tarkoitus julkistella yleensä, kuin oikein pahanteossa! Mut on nähty sekin asia, et sanotaan - miten noin hyvän-näköinen nainen on huolinut tuon-näköisen ukon. Kauneus ,tai muu komeuskaan ei aina ole hyvän avioliiton ja elämänlaadun takaaja. Sisäinen "kauneus" saattaa merkitä ja olla jopa "onnellisemman " elämänlaadun tae joskus! Se on erittäin monta kertaa todettu eli "kakku päältä kaunis" ! Sisältä jäänyt tintiksi .

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta en sitä toisaalta yhtään ihmettele, jos noin on.

      Pohjanmaa on niin lähellä ja sen vaikutus näkyy, ainakin tätä kautta.

    • Anonyymi

      Jos nyt kesä karstunen kertois totuutta.Kardess rumimmat miehet ja naiset mitä mä olen nähnyt.

    • Anonyymi

      Niin ,noinhan ei asia ole ollenkaan ,kommentoija tietää itsekin sen ! Kunhan huvittelee toisten palstoille nauraen!

    • Anonyymi

      Nätti Jussissa näkyi olevan hyväntuulinen pariskunta viime viikonloppuna. Ei ollut naisen näössä ja muodoissa sanomista 😛 Eivät varmaankaan sitten paikallisia.

    • Anonyymi

      lzllziyi- lsllsyikäy Piidpsdrn *Miksllr jod ri mskds idällrrn brlkojs ruyouolloidys..

      Meni Mikslls pisneskest pyllykleen kunten naisektin hahahah.ö

    • Anonyymi

      Karstulassa hyvännäköset muijat pystyy laskemaan yhden käden sormilla. Sen verran rumaa ja sisäsiittosta porukkaa, että huh!

      • Anonyymi

        Sisäsiittoisuus on se sana, kts ympärilles.


    • Anonyymi

      No etpä paljon liiku edes KARSTULASSAKAAN .tai ehkä olet huononäköinen !

    • Anonyymi

      On tosi asia aloittajalta,naiset joiden kasvot kuin lehmän per se saavat komeita miehiä omakseen.Liekö sen miehen pääkopassa sitä lehmän kakkaa sitten.

    • Anonyymi

      Siinäpä se onni on, kauneus on KATSOJAN silmässä , jos sit kaikki muu on kohdallaan ,vaikkei missi ihan olisikaan ja luonne kiva ,se riittää oikein hyvin elämässä. Kaikki ovat puolisonsa yleensä elämänvarrella löytäneet olipahan -näkö ,koko mikä tahansa, sama näköasia on PUOLIN JA TOISIN, vilkaiskaapa vaan peiliin itse kukin !

      • Anonyymi

        Valinta on aikoinaan tehty huolella joten pulinat pois 👴🏼👵❤️
        Jos tänäpäivänä vilkaisee vierellensä,niin tuskin samaa valintaa tekis'
        Mutta täytyy totuuden nimissä sanoa, että tuskin Anne Pohtamoakaan enää valittaisi maailman kauneimmaksi 😘


    • Anonyymi

      Onpa murheet aloittajalla,siitä puhe mistä puute

      • Anonyymi

        Juurikin näin


      • Anonyymi

        Voisi sen aloitteen tehdä käänteisesti,Karstulan akoilla vaan rumia miehiä mistä se johtuu?????
        Olisivat pystyneet parempaakin............


    • Anonyymi

      Pienet on murheet joillain,kun maailman menoa katselee ja kuulee, ei juuri tule mieleen kauneusasiat ???? 46v. naimisissa vuodesta 1975, en ole katunut. Eikä tartte riiellä edes .

    • Anonyymi

      Kyllä. fifti fifti, puolin ja toisin -sano

    • Anonyymi

      Onko tulossa syysvauvoja karstulaan

    • Anonyymi

      Vissiinkin pari ? kuulemma .No paree sekin, kun ei yhtään.

      • Anonyymi

        Tuntomerkkejä??


    • Anonyymi

      Kyllähän tänne on tupsahtamassa runsaasti vauvoja tänä vuonna.

    • Anonyymi

      Misteepä niitä tuntomerkkijä sua ,ku syssyllä vasta pullahtaa mualimmaan,sitte näkköö !

    • Anonyymi

      Vanhempien tuntomerkit

    • Anonyymi

      No sitten näkköö, kenen näkösiä ,synnyttäjän ainakin tietää .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe