Kuka tämä tuomion saanut kasvattaja on?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/itasuomalainen-koirankasvattaja-on-uhkaillut-ja-levittanyt-loukkaavia-vaitteita-jo-vuosia-lahestymiskielto-kahta-lasta-kohtaan-jalleen-uudet-tapaukset-syyttajalla/8350210
Kuka kasvattaja kyseessä?
33
3475
Vastaukset
- Anonyymi
Kahlaa aikaisempia ketjuja läpi ja etsi kuka kasvattaja kiittää siitä, että hänestä tehty "julkkis". Tosin ei hyvällä tavalla.
- Anonyymi
Vielä joku aika sitten ilakoi jotta hänestä tehty julkkis, sitten kääntyikin juttu jotta koirankasvattaja ei ole julkkis, kun tajusi jotta hänestä puhutaan rehellisesti eri palstoilla kertoen tosiasioita Sittenpä ei enää kuulemma saakaan hänestä edes mainita mitään millään muotoa - tadaa, kunkas kävi??
- Anonyymi
Itse on soppansa keittänyt...
- Anonyymi
Eikö tämän olisi jo aika loppua?
- Anonyymi
Vastahan tää alko. Oottakaa vaan kun vastapuoli saa sanktionsa ja näkyvyyden mediassa. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastahan tää alko. Oottakaa vaan kun vastapuoli saa sanktionsa ja näkyvyyden mediassa. 😆
Huh huh. Miten aikuiset ihmiset voi viedä kiusaamisen näin pitkälle..
- Anonyymi
Mitä mie just luin???
- Anonyymi
Ilmiantakaa tätä ketjua,kiitos.
- Anonyymi
Ne on VAAN koiria.
- Anonyymi
Huoh taas kerran, kaikki on muiden vika!!!
- Anonyymi
Verottaja varmaan ottanut Jo yhteyttä
- Anonyymi
Kovastipa teitä kiinnostaa tämän kasvattajan elämä ja tekemiset. Pakkomielle, kateus?
- Anonyymi
Voi luoja teille kaikille. Kone kiinni ja menkää ulos koirienne kanssa ja hankkikaa nyt hyvä helvetti elämä ja Lopettakaa toi toistenne haukkuminen netissä. Kyllä ihminen saa tyydytystä toisten haukkuminen ja tää idioottonainen meininki. Noloa jo.
- Anonyymi
Ai, kuka haukkui ketä???
- Anonyymi
On se kummallista kun Suomen kennelliitokin hänet laittoi pitkään rekisteröintikieltoon, varmaan muiden syy sekin
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374