Moro,
300 000 ajettu diesel ja alkoi ko. varoitus palamaan.Ensin alkoi nykiminen,varoitusvalot vilkkuivat ja lopuksi seuraavana pvnä jätti tielle.
Auto hinattiin paikalliseen autosähköliikkeeseen,vikaa ei kuitenkaan löydetty,vikakoodit nollattiin jasamana päivänä taas sama vika.
Onko ideoita mistä johtuu ??
Engine mailfunktion
6
1048
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa viedä merkkiliikkeeseen.
- Anonyymi
nopeusmittarin tinaukset huonossa kunnossa, nopeusmittari irti on kahdella ruuvilla,
tai koko auto merkkihuoltoon ja lähettävät sieltä tinattavaksi, mittari pitää sen jälkeen ohjelmoida uudestaaan 300€ koko homma - Anonyymi
"vikakoodit nollattiin"
Olisi kannattanut katsoa että mitä ne koodit oli... - Anonyymi
Engine mailfunktion tarkoittaa postimiehen autoa, jossa englanti ja saksa on mennyt sekaisin.
Mail = posti (engl.), engine = moottori (engl.), funktion = funktio (saks.). - Anonyymi
Soon moroooo. Posti mail funktion funktio.
- Anonyymi
Emailfunction tarkoittaa sähköpostin lähetystoimintoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698